Ik denk dat het wel kan. Maar of het heel lekker is is en tweede. In ieder geval even op keukenpapier droogdeppen Met waarin zou je het willen is een tweede vraag Ik vind cookie dough echt altijd lekkerder dan de cookies zelf En misschien is dit dan handiger dan het uit ijs te vissen: https://www.24kitchen.nl/populair/ijsfabrikant-ben-jerrys-deelt-wereldberoemd-cookie-dough-recept
Ik ging een keer met Ies koekjes bakken maar ze was nog maar 2 en begreep het niet zo goed. Ik wilde alleen maar even iets van het aanrecht pakken en toen was zeker de helft van het deeg weg. Ik nog zoeken onder tafel en zo tot ik haar met enorm bolle wangen zag smakken Die ging aan de race kak joh, niet te filmen
Op you tube is er iemand die dit test. Van het deeg uit 3 potten ijs, maakt hij koekjes en ze zijn eetbaar.
Weet iemand of je spekkoek kan invriezen? Ik ben er eentje aan het maken (my god wat een werk), maar dikke kans dat we hem niet in één keer opeten en ik wil niet dat hij bol wordt...
half baked ijs met cookie dough? Snap serieus niet dat iemand dat kleffe zompige spul lekker vindt, ik word hier te oud voor..
Over ruim een maand wordt mijn man 50. Een groot feest waren we al niet van plan. En een pop of andere onzin in de tuin heb ik echt geen zin in. Maar ik wil hem wel extra speciaal verassen. Cadeau heeft hij zelf al (min of meer) gekozen. Ik ga een mega chocolademousse taart bakken. Hij krijgt een speciaal ontbijtje met eieren bacon croissantjes en vers geperst sap Iemand nog leuke ideeën om hem te verrassen?
Alle vrienden en familie vragen een kaartje te sturen of een allemaal een videoboodschap laten opnemen en die achter elkaar monteren
Om te beginnen, zou ik het plan om hem te verassen laten varen. Anders zijn al je andere inspanningen ook voor niets. Dat zou toch jammer zijn?
O, ik weet wel iets, maar dat durf ik niet op te schrijven. Ik denk wel dat je weet in welke context ik het bedoel Nee grapje Mijn man wordt in juni 50 en ik zit ook al te bedenken wat ik hem wil geven. Tot nu toe heb ik bedacht: * Wél een pop * Een avond naar de bioscoop * Samen uit eten (in een sterrenrestaurant) * Een fotosessie van ons gezin * Heel veel mensen vragen of ze kaarten sturen * Een playlist voor hem maken met liedjes waar hij van houdt * Een cadeautje voor hem kopen dat me aan hem doet denken (hij gaf mij eens stenen met woorden erin gegraveerd die hem aan mij deden denken) * Ik neem hem mee naar de plek waar we voor het eerst zoenden * Ik schrijf hem een brief en lijst die in Nou ja, dit zijn maar ideeën en ik weet nog niet eens of ik er ook maar íéts van doe maar misschien zit er iets voor je tussen? Daarom schreef ik ze op. Succes!!! Wat ik wél zeker weet, is dat er een bedfeest plaats zal vinden
Hahaha. Bedfeest! Ik was al aan het googlen op leuke lingerie voor mij. Misschien koop ik die wel stiekem en die ik die op die dag aan Fotosessie vind ik ook een leuk idee. Uit eten gingen we al plannen. De plek waar we voor het eerst zoenen was zijn appartement. Dat wordt een beetje vreemd Cadeautje wat mij aan hem doet denken. Hmmm. Moet ik even over nadenken. Wel mooi. Thanks. Leuke ideeën