Jongste wordt over niet al te lange tijd alweer 7. Maar ik zit gewoon spontaan alweer met de benen over elkaar
Hahaha. Het moment dat ik dacht: ‘ik lig van voor naar achter open’. (Was niet zo, maar zo voelde het wel)
nou echt he, wat nou een beetje. Ik heb op dat moment keihard “ze moet er uiuiuiuitttt” geschreeuwd . De gynaecoloog hoorde mij een paar kamers verderop en kwam even kijken of alles wel goed ging .
Nog 699 berichten @Magnolia29 Ja @Elisje dat was een heugelijke dag. Ik kijk er met plezier op terug en ben zó blij dat ik jullie, m’n man, ouders en zus heb bedankt daarvoor in m’n speech die ik gaf toen het éíndelijk zover is Maar ik ben daarna wel een beetje in een gat gevallen hoor, want na die status volgt er helemaal niks
Pas op dat je daarna niet in een gat valt hè? Want hebben ze hier iets als Uber Lid? Of Very Very Important Lid? Nee hè
Ik heb 1x een ks gehad maar het hoofde wat staat/ring of fire ken ik na 4 vaginale bevallingen nog steeds niet langste persfase was 5 minuten
Oke komt ie. Ik kijk al jaren de Harry Potter films en heb alle boeken meerdere keren gelezen. Nu schoot me laatst opeens een vraag te binnen. Hoe weten kinderen van Dreuzelouders die heks/tovenaar zijn toch van de magische wereld af? Als voorbeeld Hermelien. Zij is van Dreuzelouders maar laat in het begin vallen dat ze voor ze naar Zweinstein kwam al alles heeft gelezen over Zweinstein etc. Maar... hoe dan? De magische wereld moet zo geheim blijven toch... En lijkt me dat je je als ouder rot schrikt als je zo'n brief krijgt en er niks van weet. Zou denken dat iemand me in de maling neemt Zomaar even een random vraagje die dan om 3 uur 's nachts in me opkomt
Dat is het moment waar je zo schrikt van de pijn, dat je de gynaecoloog die naast je staat per ongeluk een mep geeft.
Hij had het wel verdiend, maar het was echt per ongeluk. Maar ik heb me er niet schuldig over gevoeld, de arts-assistent, verpleegkundige en alle andere waren ontzettend aardig, maar die gyn was een arrogante kwal.
Wij hebben jarenlang zwart beddengoed gehad. Maar na een poosje ging dat heel muf ruiken, en in de wasmachine, met geurend wasmiddel en wasverzachter ging het niet lekkerder ruiken en bleef altijd die muffe lucht in het beddengoed zitten. Met mijn overige was nooit last van. Nu heb ik sinds een aantal maanden wit beddengoed, en nu dus precies het zelfde. Er zit weer een muffe geur in en is er niet uit te krijgen. Ik snap er niks van. Was het wekelijks. Iemand tips?