Mijn man is Belg dus ik weet wel het een en ander. Op je poep zitten is dus op je billen zitten. Een tik op je poep= een tik op je billen bv. Poepen is inderdaad seksen. Maar poepen wat wij doen (naar de wc gaan) is bij hun vaak kakken.
Hang je het daarna nog uit? 1 persoons beddengoed wordt hier altijd prima droog in de droger, maar het 240x220 beddengoed draait vaak wat in elkaar, waardoor het niet helemaal droog is, dus dat hang ik altijd nog een dagje uit. En op welke temperatuur was je je beddengoed?
Als een collega (man) je veel appt, wil hij dan *iets* van je? Volgens mijn man werkt dat wel altijd zo bij mannen..
Als het niet werkgerelateerd is zou ik dat inderdaad ook wel denken. Of hij is gewoon heel eenzaam, dat kan ook nog.
Een van de leerkrachten komt de brief persoonlijk brengen en geeft extra uitleg. De brief komt rond de elfde verjaardag en aangezien ze in september jarig is, zit er bijna een jaar tussen het krijgen van de brief en het begin van haar eerste schooljaar. Tijd genoeg om alles te lezen
Ze beginnen toch op hun 11e? En krijgen de brief toch per uil? Of is dat bij Dreuzels anders dan haha
Je vroeg toch hoe het gaat bij kinderen die niet in een magische familie opgroeien? Zo dus, er komt iemand langs om het aan de ouders uit te leggen. En ze beginnen inderdaad op hun elfde. Ze kreeg de brief toen ze elf werd en haar verjaardag is op 19 september. Dus de volgende 1 september was ze nog steeds 11.
Ik denk dat er in die gevallen altijd iemand langs gaat om eea uit te leggen. En die ouders van Hermelien zijn natuurlijk niet te vergelijken met die ook en tante van Harry. Die hebben natuurlijk direct voor hun dochter geregeld dat ze alle informatie kreeg die ze nodig had.
Ah oke ik snap 'm haha. Verder weet ik zo wat alles van HP maar dit kwam ineens in me op haha. Dacht gewoon huh de magische wereld moet toch zo geheim blijven hoe zit het dan met bijv Hermelien.
Oké ik wil geen los topic aanmaken maar wil toch vragen of iemand misschien nog een gouden tip op zak heeft Dochter (7) heeft een vervelende droge hoest. Hoestsiroop/keelpastilles doen het hem niet. Thee met honing maken het erger -> met name de warmte en lauwe thee drinkt ze niet... maar doordat het zo droog is qua hoesten steekt ze zichzelf eigenlijk elke keer aan en is het net Pieterburen hier de hele dag. Wat kan ik haar nog geven wellicht?
wat bij onze zoon hielp op advies van de huisarts was Neusspray. Wel een week volhouden en niet denken oh ze hoest niet meer ik stop ermee.
Waar ik al jaren over aan het twijfelen ben: 'niks is minder waar'. Deze zin wordt altijd gebruikt om iets te ontkennen (bijvoorbeeld: ze dacht dat de dader al gepakt was, maar niets bleek minder waar). Maar in mijn opinie wordt er met deze zin toch juist bedoelt dat iets juist 100% waar moet zijn? Er is niks wat nog minder waar is dan.... Etc. Maar waarom gebruikt iedereen het dan om iets te ontkennen? Wie kan mij verlossen van het piekeren hierover?
Ik vind je vraag heel goed: dus was ook benieuwd ‘Niets is minder waar’ betekent ‘helemaal niet waar’. Er staat eigenlijk: ‘niets is onwaarder’, ‘ik kan niets bedenken wat nóg minder waar is’