Dat zijn toch van die soort mini baghrir? (https://kookmutsjes.com/recept/baghrir-hatita-duizendgaten-pannenkoek/)
Nou ik normaal ook niet behalve op geroosterd brood, poffertjes en crumpets (ik weet het ben gek ) maar indd met home made jam zijn ze ook heerlijk! Wordt tijd dat ik ga bevallen en de keuken weer in kan
Laat maar weten wanneer je ze gaat maken, dan kom ik graag even proeven! Ik had nu eigenlijk in England moeten zitten, nou zeg maar dag tegen dat Engelse ontbijt...
Ohh dat is dubbel balen zeg! Ik weet nog wel dat je ze vroegah bij Peek en Cloppenburg kon kopen, als wij dan bij onze oma in Den Haag waren sloegen we pakken in Hoop volgend jaar met man een weekendje naar Engeland te kunnen en dan neem ik ze ook weer mee (bij gebrek aan tijd altijd makkelijk om ze in de vriezer te hebben )
Eigenlijk bijna nooit. Maar dan doe ik daar echt een mini laagje boter op en een mega dikke laag hagelslag zodat je de boter niet proeft. Maar brood met bijvoorbeeld boter en dan een plak kaas erop, brrr
In mepte gewoon op mijn boterham tot de hagelslag gewoon vast zat in het brood. Nu koop ik matinettes.
Vreselijk e. Mijn opa maakte voor ons altijd rozijnenbrood met veel smeerbecel en een schelleke hesp. De combinatie was al 1 ding maar die boter. Kokhalzen.