O lekker! Nee kan goedkoper en die van Lidl vind ik persoonlijk het beste. Zie bijlage; ik heb deze al eerder gepost hier en heel veel leden gingen hem maken.
Een goede moeder ben je wanneer je alles voor je kind over hebt wat nodig is zdat het veilig kan opgroeien. En dat betekent ook dat je in staat bent goed voor jezelf te zorgen, danwel ervoor te zorgen dat je weer goed voor jezelf kan zorgen. Een gelukkige mama is niet voor niks een gelukkige baby. En ja er zijn heel veel redenen waarin dat betekent dat je je kindje alleen moet achterlaten in het zkh, om te proberen de vicieuze cirkel te doorbreken bij een huilbaby is er daar 1 van. Maar ook de medisch noodzakelijke zoals nicu, quarantaine of couveuse zijn daar voorbeelden van. Iets wat echt niet makkelijk is en vaak geen 'vrijwillige' keuze. Want naast dat je je machteloos voelt omdat je het liefst je kindje zelf wilt helpen, troosten, vasthouden dicht bij je hebben etc voel je je nog meer falen omdat het niet mogelijk is. Het is dus geen willen maar simpelweg moeten uit belang voor je kind. Kan daar alleen maar enorm veel respect voor opbrengen.
Gek; gisteren lag hij er niet. Vandaag maar even bij een andere kijken dan. Lag ie wel bij de bakspullen?
Wij hadden vandaag plotseling het weggelopen hondje van onze buurvrouw in huis. Is verder goed gekomen maar nu vroeg ik me af hè, ze zeggen dat je honden nooit alleen moet laten met kinderen. Maar hoe doe je dat dan? Betekent dat dat als je hond beneden is en je kinderen zijn daar ook aan het spelen, dat je dan niet even naar boven kunt lopen om iets te pakken? Doe je dan de hond voor zulke momenten ook in de bench? Vraag me gewoon even af hoe hondenbezitters dit nou doen.
Ik heb katten, maar als ik naar boven moet en de kinderen zijn beneden gaan de katten de tuin in. Weer of geen weer.
Anders hebben ze die waarschijnlijk bij de Blokker. HEMA heeft ze ook https://www.hema.nl/koken-tafelen/bakken/bakspullen/beslagspuit-80810281.html
Misschien toevallig maar ik kreeg na 2 weken keelontsteking toch antibiotica en die bult die op mijn tandvlees al weken zat vertrok ook (ontsteking)
E is nog te klein om ergens alleen achter te laten, dan zou de hond eerder mee naar boven moeten om een gebroken staart te voorkomen Daarna zijn ze groot genoeg om een dier niet expres zeer te doen of kluifjes af te pakken. Beesten zijn nooit te vertrouwen, dus dat leg ik heel jong al uit.
Bij onze zoon stond er een camera op zijn bedje bericht. Hij was te vroeg geboren en we konden dus niet blijven. We kregen in inlogcode en konden op elk moment naar hem kijken. Blijkbaar was ik ook een loeder moeder. Hij heeft er uiteindelijk 10 dagen gelegen en dat was nog kort. Hij was 5.5 week te vroeg geboren en moest rekening houden met die tijd. Ik kwam er eind van de ochtend, smiddags, voor hij ging slapen en soms nog 1 keer laat. Toen ik er 4 keer op een dag was zeiden ze dat ik aan mezelf moest denken. Toen hij thuis was bleek hij verborgen reflux te hebben en leefde op 4 uur slaap per dag. Hij huilde of hij sliep. Ik was kapot. Gelukkig had mijn man heel flexibel werk en begon hij eerder om op tijd thuis te zijn zo dat ik wat bij kon komen. Goh wat heeft hij een stel longen, en dat allemaal uit een klein frummeltje. Een goede moeder is ook weten wanneer je eigen grenzen zijn bereikt en wanneer je weet wanneer je hulp moet vragen. Van hulp vragen ben je niet iemand die slecht is of niet dol is op zijn kind. Soms wordt je juist een betere moeder (door advies, door extra slaap, door even rust te krijgen)
Hmmmm...leuk topic dit. 1 vraag op pagina 1 en 5 pagina’s discussie verder komt de volgende vraag... Maar goed. Mijn vraag is: wat gebeurt er als je bijv lekker hard over de snelweg scheurt en je zet je koppeling ineens onder het rijden in de achteruit? Iemand dit ooit eens gedaan? Ga het zelf natuurlijk niet uitproberen aangezien mijn vermoeden is dat je koppeling in ieder geval wel naar filistijnen zal zijn
Dan ga je in dezelfde snelheid ineens keihard achteruit Nee geintje. Vlgs mij kan dat niet, in z'n achteruit zetten als je boven een bepaalde snelheid rijdt.
Dat heb ik mezelf nou nog nooit afgevraagd Ik heb een ranzige vraag....waarom heb ik altijd zooooveeeel eelt onder mijn voeten! Why?! Ik smeer ze iedere avond in, ik ga iedere 6 wkn naar de pedicure en die zit dan klaar met een hakbijl
Ik heb ook een vraag. En ik voel me echt ontzettend dom haha. Maar, we gebruiken sinds kort die luierbroekjes van Pampers. Hoe in hemelsnaam werkt die plakstrip om ze voor het weggooien dicht te maken. Ik doe nu maar wat hem ik het idee.