Het-‘random’-vragen-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Heeft iemand wel eens een klacht ingediend bij een bank? En hoe verliep de afhandeling er van?

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ja, maar dat ging specifiek over de hypotheek. Binnen de bank hadden ze iets gewijzigd waardoor het vanaf een andere rekening werd geïnd en dan werd het daarna gestorneerd omdat ze het rekeningnummer niet herkende, hetgeen dus van henzelf was. Wij kregen daarop een herinnering dat we moesten betalen. Eerste maand dachten we dat we zelf wat verkeerd hadden gedaan, maar tweede keer gebeld, ze zouden het oplossen. Volgende maand weer fout, weer gebeld, ze hadden het opgelost. 4 maanden verder en nog aardig wat administratie verder zei iemand dat we het op kantoor moesten laten corrigeren. Toen heb ik geëist dat ze een brief zouden sturen zodat ik zwart op wit zou hebben dat deze betalingsachterstand niet onze fout was, maar die van hun. Daar deden ze niet heel moeilijk over, de medewerker aan de telefoon vond het niet nodig, maar toen ik aangaf dat ik het noodzakelijk vond werd ik binnen 2 dagen teruggebeld met de belofte dat ze dat zouden sturen inclusief bevestiging dat alles geregeld was.Dus het viel me mee.
    Mijn man heeft ooit bij een kastje-muur situatie geklaagd op Twitter (heel algemeen, maar wel heel chagrijnig) daar werd een stuk sneller op gereageerd dan de 5 telefoontjes daarvoor.

3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Mijn zoontje mag morgen uitdelen op de tpg. Het moet verpakt zijn vanuit de fabriek/winkel. Dus ik heb geboorte koekjes besteld zodat hij die kan uitdelen, nu is er alleen een kindje met een lactose intolerantie.. Wat kan ik hem geven :oops:

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Volgens mij heb je wel cakejes en koekjes bij AH die vrij van lactose zijn.
    Ook een aantal soorten spekjes/marshmallows.
    Neemt het kindje überhaupt traktaties aan? Soms hebben ouders dit liever niet omdat ze bang zijn dat de ouders van het kindje dat trakteert zich niet heel erg verdiept hebben hierin en ze bang zijn dat er toch iets in zit wat het kindje niet mag hebben.
    Volgens mij zit je met fruit vaak wel goed?

5. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ja dat wel, hebben dit specifiek gevraagd. Maar ik begrijp inmiddels dat ze op de tpg zelf iets hebben voor kindjes met allergieën. Scheelt weer :oops: zou als de dood zijn dat ik het wat geef waar toch iets in zit :oops:

citroenrasp, Iertje81, owly en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    oh mjammie! Hier zijn er 2 dozen van 120 stuks opgegaan :oops: Oke, met 4 kinderen die trakteerden op school ging doos 1 hard ;)

Snoep wat in roze papier zit?

Overigens vonden alle juffen het ook fijn omdat de allergieëninformatie op elk zakje staat :thumup:

owly vindt dit leuk.
  7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Ik deel je mening, ik heb ook geen idee waarom mensen dat doen, heb al genoeg aan ons gezin:roflmao:

Ik heb ook geen insta, Facebook, of al die andere dingen waar ik niet eens meer weet wat het is of hoe het heet.

8. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik vind mijn vraag te "klein" om een nieuw topic erover te openen.

Onze jongste van 2.5 is wagenziek. Vanmorgen was ik pak en beet net 15 min onderweg en het was al raak. Gelukkig gaf ze zelf aan dat ze moest spugen, dus auto aan de kant, haar uit de auto gehaald. Ze had bijna niks gegeten voordat we gingen rijden. Dus alleen haar drinken kwam eruit. Zo sneu!

Het komt steeds vaker voor dat ze wagenziek wordt want zijn best vaak onderweg. Heb je reistabletten of andere hulpmiddelen voor die leeftijd?

Iemand ervaring hiermee?

9. Lomo

Lomo Fanatiek lid

17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    #1449 Lomo, 24 nov 2020
    Laatst bewerkt: 24 nov 2020
    Ik had ook wagenziekte al sinds heel jong. Er zijn tabletjes maar die zijn heel vies en ik werd daar altijd misselijk van. Die slikte ik alleen voor echt lange ritten. Maar wij hadden ook polsbandjes tegen wagenziekte. Dat was geen wondermiddel maar het hielp wel een beetje. Die hadden wij altijd om.

Wij hadden seabands

Vero0504 en Kleintjuh85 vinden dit leuk.
  10. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Mijn nichtje heeft jaren standaard met een emmertje in de auto gezeten als ze verder dan een kwartier moesten rijden, ze is daar uiteindelijk wel overheen gegroeid.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.321
    10.286
    113
    Kan ze wel goed naar buiten kijken? Boj opa en oma in de auto zag hij niks en was binnen de kortste keren ziek.

Bij ons alleen als we verder dan een half uur reden. Zodra we stopten met melkproducten voor het rijden gaat het goed. Ook staat er nog steeds een kinderemmer in de auto.

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Mijn moeder dr rekening heeft weeeeeeken geduurd voordat die gedeblokkeerd was. Duurt altijd al lang na overlijden partner, maar ik heb t over extra weken.

Op zn hoogst een lullig excuusbriefje, verder niks. Dat is dan een nabestaandendesk.

13. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Mijn man heeft tabletjes gehad, later zo'n polsbandje en zo'n strip aan de auto die op de grond komt (aarding ofzo? zie ze nu zelden maar was destijds een ding). Hij was wel nagenoeg chronisch oorontsteking, mogelijk dat dat ook meespeelde.

Dochter nergens last van gelukkig, niet qua oren noch qua wagenziekte.

14. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Hier idd ook geen melk voor het auto rijden.
    De overbodige luierzakjes zijn inmiddels spuugzakjes geworden.

owly vindt dit leuk.
  15. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Dat is wel een magere reactie inderdaad.
    Ik wil klagen over de manier waarop mijn dochter behandeld is. Niet concreet meetbaar dus. Zal er maar niet te veel van verwachten. Maar hopelijk leren ze er wat van

16. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @cosdy Was het jouw dochter waar veel geld van gestolen was? Hoe is dat afgelopen (los van de behandeling door de bank dan..) (en als ik t mis heb sorry:|)

17. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Hoe is de ervaring met de Booster dktp? (die van vlak voor 4 jaar) dochter krijgt m vandaag en vrijdag naar school. Eerdere vaccinaties gaven nauwelijks tot geen issues.

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Op het moment zelf vonden ze het echt niet leuk, maar geen van drieën heeft er naderhand last van gehad.

MinnieMouse94 en Vero0504 vinden dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    J heeft hem pas gehad, had alleen zere arm (en mannenzielig :roflmao:)

Vero0504 en femkes vinden dit leuk.
  20. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ja klopt. Is allemaal niet zo top verlopen. Maar teveel privé info voor een forum.

RoseMurphy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina