Het-‘random’-vragen-topic

Discussion in 'De lounge' started by Iertje81, Jul 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    O wauw! Daar staan mooie tussen. Zoiets bedoelde ik ook! Dankjewel.

Adje likes this.
  2. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

Mar 30, 2018
    1,807
    1,786
    113
    Female
    @Kleintje86 nog even over de reisziekje van je dochter, wat vervelend voor zon kleintje... ik heb het als kind ook heel erg gehad. Wat iets hielp was een gevulde maag, even wat eten vantevoren. Je bent door het overgeven juist geneigt niets te eten vantevoren, maar dan wordt je juist misselijker.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Echt iemand die dus gewoon een scriptje voorleest in plaats van daadwerkelijk luistert naar wat er gezegd wordt. :mad: Ik zou ook uit mijn panty gaan van zo iemand.

Iertje81 likes this.
  4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Mn dochter vroeg mij gister: Als wij geen lucht kunnen zien, kunnen vissen dan geen water zien?
    Wat denken jullie?

citroenrasp and Cindy1977 like this.
  5. Lomo

Lomo Fanatiek lid

Jan 17, 2019
    1,182
    1,540
    113
    Female
    Ik denk dat de vissen bij mij in de kom het water helaas wel zien :roflmao::|

6. TotalBella

:roflmao::roflmao::roflmao: Het is ‘mistig’ bij ze ;)

Lomo likes this.
  7. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,721
    7,208
    113
    Female
    Mijn oudste is idolaat van kerstversiering. Nu zoek ik van die ijspegellampjes waar anderen tevreden over zijn. Wie heeft ze thuis en doet er al wat jaar mee zonder dat ze stuk gaan?

8. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

Dec 1, 2019
    1,011
    1,722
    113
    Female
    Vrijdag is mijn laatste stage dag. Het was al bij al zo zo, niet super leuk,niet super erg. Moest hele tijd zelf om opdrachten lopen vragen (geen vaste stagebegeleider,alleen directe collega's die dan wat opdrachten toewezen) en had vaak helemaal niks te doen, buiten klasseren om. Moest daarom ook paar keer op een dag verschillende collega's aanspreken om toch nog andere taken te krijgen. Heb naar mijn idee dan ook niks nieuws bijgeleerd dan wat ik al wist vanuit mijn opleiding, maar ja, stage duurde ook maar 2 maanden,dus veel tijd was er ook niet echt.
    Nu heb ik voor de kantoor een doos chocola gehaald en een kaartje, alleen weet ik echt niet wat ik op de kaart moet zetten:confused:.
    Zouden jullie het kaartje erbij doen met een korte bedankt tekstje (zo ja,tips zijn welkom wat erop te zetten:D) of gewoon de chocolade doos neerzetten zonder kaartje en afscheid nemen van iedereen?

9. TotalBella

Dan zet je er toch in dat je trakteert vanwege je laatste dag, dat ze ervan moeten genieten. En wens je ze nog veel succes bij het bedrijf ofzo?

10. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,068
    17,023
    113
    Een te stomme vraag om een topic voor te openen, dus maar even hier:roflmao:
    Ik heb een pizzarette onder de kerstboom liggen en heb hier ergens op het forum (van @GossipGirlxoxo, geloof ik?) de tip van de kant-en-klare pizzabodempjes van Albert Heijn gelezen.
    De stomme vraag: moeten die bodems van te voren worden ontdooid, of beleg en bak je ze nog bevroren? Er staat op de verpakking niets over vooraf ontdooien, dus daaruit concludeer ik bevroren bakken. Maar mij lijkt ontdooien beter? Wie helpt :D

11. TotalBella

Een diepvriespizza gooi je ook bevroren in de oven toch? Ik zou dus bevroren doen.

12. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,068
    17,023
    113
    Ja maar dan is het beleg natuurlijk ook bevroren. Nu zit je met vers beleg, dus vraag me af of de bodem dan dus niet ontdooid moet omdat je anders een bevroren bodem en verbrand beleg hebt zegmaar, haha.

GossipGirlxoxo likes this.
  13. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik ontdooi ze! :D

Sado likes this.
  14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dit dus!

Sado likes this.
  15. Manolito

Manolito Fanatiek lid

Sep 12, 2016
    2,657
    2,109
    113
    Ik ontdooi ze van te voren

Sado likes this.
  16. TotalBella

Kijk, zo had ik er nog niet over nagedacht. Klinkt logisch haha

Sado likes this.
  17. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Vraag; kruidvat is open.. als ik daar nu heen zou gaan mag ik dan alles kopen? Of alleen paracetamol enz?

18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

Nov 30, 2015
    11,454
    23,123
    113
    Female
    Je mag alles kopen, ze hebben niks opgeruimd oid. Gisteren nog geweest, als ik had gewild had ik geurkaarsen mee kunnen nemen ;)

19. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,318
    8,819
    113
    Female
    Je kunt alles kopen.

20. Lazuli

Lazuli Actief lid

Apr 19, 2020
    242
    281
    63
    Female
    Nu met het afval scheiden heeft er onlangs een ‘afvalcoach’ onze kliko gecontroleerd. Niet erg op zich, want dat scheiden doen we wel. Maar ze gaan het vaker doen stond in een brief.
    Ik vroeg mij af of dat wel mag, met het oog op privacy? Of vervalt dat recht omdat je het langs de openbare weg zet?
    Niet dat ik er moeilijk over ga doen hoor, maar in onze papierbak en plasticbak zitten wel persoonlijke dingen. Ik vroeg het mij opeens af of het eigenlijk wel mag.

Share This Page