Ik vraag dit voor een vriendin; groeien wenkbrauwhaartjes weer mooi, en precies zoals het was aan nadat je ze met een scheermes hebt weggehaald?
Als je scheert groeit het terug, als je zeer veelvuldig epileer of hars dan kan het zijn dat de haargroei op ten duur verminderd of zelfs niet meer terug groeit.
Gelukkig! Zijn redding is dat de scholen waarschijnlijk toch langer dicht blijven met een week of 4 moet dat wel weer terug gegroeid zijn toch..
Wie kan mij vertellen waar de bloedwaarde antitissue transglut as. voor staat bij een bloedonderzoek?
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.medischcentrumhuisartsen.be/documents/labo/pdf/labomailing/lm201502-ttg-iga.pdf&ved=2ahUKEwjL5uKTp4zuAhVSJBoKHQ8PA_4QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw1m6iPoGN2eCcH80H6Rof5O
Ik moet gelijk aan mezelf terug denken toen ik een jaar of 8 ofzo was.. zus en ik waren bij mn vader in de badkamer met scheerschuim aan het spelen en toen heb ik mn halve wenkbrauw eraf geschoren, dag later schoolfoto.. dus met makeup is het toen bij getekend
Iemand nog een hele fijne foundation en poeder als idee voor mij? Ik heb in m’n hals lijkt wel een soort van zwangerschaps masker. Ik weet nog dat ik zwanger was van Ies en m’n moeder zei toen ik in Italië was: oppassen met de zon. Ik dacht: bruine huid dus valt mee. Niet dus en de vlekjes (echt heel donker zoals altijd ook met littekens bij mij) worden steeds donkerder Ik vraag me überhaupt af of het nog het masker is maar ze zitten er en ik wil ze weghebben
Ik lag gisteren avond in bed en ineens kwam er een vraag in mijn hoofd en daar blijf ik over nadenken. stel de politie staat aan de deur met slecht nieuws maar je bent niet thuis. Wat gebeurd er dan? Gaan ze je zoeken? (Denk ik niet), komen ze later terug?, bellen ze?
Ik vroeg me weer eens iets raars af. Stel je doet ovulatietesten. Die worden positief als je bijna gaat ovuleren. Maar wat als er al zaadjes "klaarliggen" voordat de ovulatie er is en die zaadjes bevruchten dus het eitje al heel snel. Krijg je dan nog steeds een positieve ovulatietest of gaat het lichaam dan al hcg aanmaken?
Je lichaam gaat pas na de innesteling hcg aanmaken, dat is zo'n 9 dagen na de ovulatie. Je krijgt dus gewoon een positieve ovulatietest.
Ja de meeste kinderen, helaas die van mij niet hahaha Maar ik heb nu goede hoop dat het niet weer gebeurd.
Ook voor mijn kleur huid? Zie foto. En weet je dan toevallig ook welke je van Dior moet hebben? Nr of zo?
Ik geloof dat ze daar wel een goede kleur voor hebben. Ik had de forever serie, maar hang dan bij 1-2 zeg maar, denk dat jij richting de 6 pas een geschikte kleur vindt. Maar dat zou ik echt bij Douglas eerst testen anders zit je met een potje a 35 euro die niet matcht en valt t alleen maar meer op.
@Iertje81 tnx voor de tag Een eitje springt 95 vd 100 keer pas na de lh piek . Het kan dus heel soms voorkomen dat je test nog positief is, maar het ei al gesprongen is. Een bevruchting staat hier compleet los van. En hcg aanmaken gebeurd pas na de innesteling. De innesteling vind gemiddeld plaatst tussen dag 6 en 10 na de eisprong.