Nee helemaal niet gewoon zoals normaal. Vier mnd geleden hebben ze de leidingen leeggezogen (toen liep er niks meer weg) maar nu komt het uit de grond wat omhoog terwijl het water overal prima wegloopt. We hebben het bij de buren nagevraagd en die hebben hetzelfde probleem en het blok schuin achter ons ook. En allemaal sinds gister avond pas
Hoeveel berichten heb je nodig om fanatiek lid te zijn of bekend lid of vip lid. Er was toch ergens een lijst waar dat stond?
5000 is VIP! Ik heb er even op moeten wachten en het kostte me bloed zweet en tranen maar eindelijk was het dan zover! Ik had een speech geschreven
Hoe kun je een maandsalaris gebaseerd op 36 uur pw terug rekenen naar uurloon? Als ik dit nu doe komt mijn uurloon niet overeen met het uurloon wat ik krijg, dus doe vast iets niet goed
Nee in de mail staat bruto maandloon gebaseerd op 36 uur pw. Als ik dit terug reken naar uurloon zit er een verschil in van bijna 2 euro pu En m'n uurloon staat op m'n loonstrook.
Maandsalaris keer 12 = jaarsalaris Dat jaarsalaris delen door 52 = weeksalaris Weeksalaris delen door 36 = uurloon (door te rekenen met een jaarsalaris, ontwijk je dat gedoe met hoeveel weken er in een maand zitten )
Thanks die zocht ik inderdaad! Edit dan nog klopt het niet en zit er een verschil in van ruim een euro
Als de laptop geen contact meer maakt met de USB poorten. Is dat te repareren? Of is het zodanig kostbaar dat ik beter naar een nieuwe laptop kan kijken?
open schroeven aan de onderkant en kijken of de kabeltjes nog verbonden zijn. Ook schoonmaken kan helpen.
Wat is de voornaam van mevrouw de Cock? (van Baantjer) Ik vraag mij dat al zo lang af, dacht miss weten jullie het.
Dat staat bij: over deze site, bij meest gestelde vragen. Hoe zit dat met Nieuw lid, Actief lid, Fanatiek lid etc? Die titel worden automatisch onder je gebruikersnaam geplaatst en is gekoppeld aan het aantal door jou geplaatste berichten. Hieronder een overzicht met de titel en het aantal benodigde berichten. Nieuw lid 0 Lid 5 Actief lid 100 Bekend lid 500 Fanatiek lid 1000 VIP 5000
Ik kan mij herinneren dat haar voornaam wel genoemd werd in de serie door de Cock zelf. Iets met Mariët ofzo? Ik ga het eens opzoeken.
Wie weet hoe dit soort kleine bloemetjes heten? Ik wil ze graag als kunstbloem, maar kan het niet goed vinden.