Een monteur komt ook elke dag meerdere mensen en probeert zo weinig mogelijk risico te lopen. Wij hebben al meerdere keren monteurs gehad die bij het weggaan nog even te horen kregen dat mensen besmet waren. Niet leuk want dat is gelijk monteur uit de planning en naar huis, thuis is quarantaine tot er getest kan worden.
Dat zou ik ook ronduit schandalig vinden. Je weet dat er iemand besmettingen is. Dan laat je niemand binnen. Of je laat het vooraf weten. Dan kan die persoon of bedrijf een afweging maken. Stel dat zo'n monteur een onderliggende ziekte heeft en je steekt hem aan. Lekker dan.
Als je vannacht de uitslag hebt gekregen van de corona test, wanneer belt de ggd je dan voor bron en contact onderzoek
ik heb our home, is ongeveer hetzelfde. Ideaaaaaal! boodschappen kunnen er ook in. Gezin aanmaken en iedereen kan punten scoren
Heb zelf in de schoonmaak gezeten, thuiszorg dan. Daar was t wel met de client bijkletsen, hoorde erbij. Maar ook anderen die gewoon hun ding deden en niet naar je omkeken, was ook prima. Je deed je ding, tekende af en ging weer verder. Maar ik snap je punt, dr komt wel een schoonmaakster maar voorlopig nog ff niet, keuzes...soms niet in je voordeel maar noodzakelijk voor anderen.
Ik heb zojuist een nieuwe raamwisser gekocht maar hij hapert op mijn raam waardoor ik de wisser niet strak naar beneden kan trekken. Is dat nieuwigheid van het rubber of een miskoop?
Ik ken t eigenlijk alleen als miskoop helaas. Ik heb een leifheit en die doet dat niet, ook nooit gedaan. Mn ouwe merkloze deed dat ook niet.
Ja Lang verhaal maar hij had een loopneus, dus afgelopen dinsdag laten testen. Negatief! Maar de loopneus werd erger en er kwam kriebelhoest bij dus ik zei nog elke keer stel je niet aan je bent wat verkouden en immers negatief getest! Maar hij twijfelde en heeft zich gisteren opnieuw laten testen en toen was hij dus positief
ik ben er bang voor idd.. mijn oude hebben we gebruikt voor het egaliseren van de vloer dus die durf ik niet meer te gebruiken. Die was echt perfect maar verkopen ze niet meer..
Oh dat is echt k.. fijn dat de vloer dan goed is maar niks zo irritant als goed gereedschap kwijt zijn. Leifheit bevalt me hier t beste. Geregeld te vinden bij Big Bazar. Voor de badkamer heb ik dan zo'n volledig plastic ding, kan ook niet gaan roesten en als mn dochter denkt te "helpen" dat ze niet met t metaal over de douchecabine gaat. Was een euro bij de blokker, maar nog niet eens zo beroerd ding eigenlijk
We zijn voor de planken zonder groef gegaan. We gaan ze iets af laten lopen maar meer vanuit het midden naar de voor en achterkant. Ook laten we er iets ruimte tussen waardoor het water hopelijk ook wat beter weg kan lopen. Bedankt voor je uitgebreide reactie!
Wie raadde mij die body van C&A ook alweer aan??? Het was in het topic van de mode voor de wat vollere vrouw en ik kan het niet meer vinden! Was jij het @Magnolia29?
proberen aan te geven dat je minder wil gaan werken omdat je merkt dat je het lichamelijk niet aan kan/anders kans hebt uit te vallen of zo? Gelukkig hier een meegaande baas. Ik wilde 4 uurtjes per maand minder werken. 1 ochtenddienst in weekend eraf omdat het gewoon allemaal teveel werd. Uitgelegd dat ik pas ziek geweest was, op mezelf moest letten en wilde voorkomen dat ik uit ging vallen want als ik (langdurig) uitval dan heeft het team er ook last van enz. En dat was prima. Hij vond het super dat ik zelfinzicht had (kuch) en ook aan de evt gevolgen voor het team dacht enz.