Seffie. Als body intypt in zoekmachine dan staat daar halverwege de pagina dat topic over vollere vrouwen en jouw reaktie
Is er iemand die vriendjes is met één van de beheerders van de Power mommy FB groep? Ik ben voor de verkiezingen eruit gegooid en geblokkeerd, maar ik mis mijn tijdverdrijf Zou iemand heel lief willen vragen of ik er weer in mag? Ik zal me gedragen..... Voorlopig in elk geval
nagellak verwijderaar (liefst zonder aceton) alhoewel ik eerst zou inzetten op goed borstelen en evt hulp van je nagels. Worst case, schaar.
Ik wilde eigenlijk m zelf bouwen, mja ukkie onderweg en mama is de klusser en straks niet meer mobiel...Laat staan dat ze met kasten gaat staan sjouwen en een klopboormachine om die dingen te ankeren...(ben er gek genoeg voor, maar die rekening van mn bekken wordt zo zuur) We willen in de woonkamer een inbouw boekenkast/tv kast laten maken. Mag uit bestaande componenten ala ikea gemixt worden. Boven de tv wel vrij (geen kastjes daar) Onderkant wel deurtjes. Compleet plafond hoog. Iemand toevallig een adresje in regio rotterdam? Bedoeling ongeveer als op de foto, maar dan zonder die kastjes boven de tv. Bij voorkeur alle onderkasten even hoog. (en diep genoeg voor spelletjes)
Laten we het erop houden dat mijn kinderen samen aan het spelen waren terwijl ik alleen even was plassen en Ies vergeten was haar (kinder)nagellak hoog genoeg op te bergen en toen ik terugkwam had Luc 3 blauwe strepen in z’n haar.
Nee het is niet gelukt maar met veel wassen en crèmespoeling is het wel minder geworden. En nee ik heb geen foto’s gemaakt. Waar ik nu een beetje van baal Ik was zo verbaasd en bezig met het feit dat ie misschien wel kortgeknipt moest worden dat ik daar niet aan gedacht heb.
Haarmascara komt weer op zn retour begrijp ik? Had nog erger geweest als zus t potje over zn hoofd had gegoten. Was benauwder dat dat t geval zou zijn omdat je aangaf dat ie dan kaal zou zijn.
Dat zat in m’n hoofd dat dat moest Gelukkig is het nog niet zo erg als de kinderen van m’n zus. Die hebben alle drie hun eigen haar geknipt ooit
Voor de slaapkamer van de jongens heb ik dit behang gekocht. Welke kleur zou hier goed bijpassen? Het is een wat kleinere kamer, en 1 muur word hiermee behangen. Dus de rest moet niet te donker worden..
Deed ik ook, 2 dagen voor mijn eerste communie. Mijn mama was heel "blij" en ik heb foto's met vooraan 1cm lang haar.