Dat is hier niet anders hoor 3 is hier echt wel gemiddeld, maar er zijn er steeds meer met 4. Een enkeling met 5. Meer heb ik nog niet gezien
Kinderen op school bedoel ik he. Thuis is het 4, 5, 7, 2. Als 3 op school het gemiddelde is heeft vanaf 2 voorrang weinig nut lijkt mij
oh jeetje waar woon jij joh ja 3 is hier het gemiddelde. Moet wel zeggen dat veel ouders voor de avonduren kiezen en ik juist voor de middag dus ik heb altijd wel genoeg keuze.
Ha ha, hier net zo'n dorp Vanaf 3 kinderen op school krijg je 24 uur voorrang. Ik heb er nu 'maar' 2 op de basisschool Ik heb een paar maanden gehad dat er 5 op school zaten....
Ik weet niet of ze hier een voorrangssysteem hebben. 3 kinderen is hier denk ik al wel veel. Zodra ik de link krijg maak ik gelijk de afspraak. Dan lijkt alles nog open.
Precies Dat had ik 1,5 jaar, 4 kinderen. Maar dat gaat niet meer gebeuren. Volgend jaar even 2, daarna weer 3
Hier twee op basisschool 1, één op basisschool 2, één op sociaal basisonderwijs, één op regulier middelbaar, één op Cluster IV middelbaar school 1, één op Cluster IV middelbaar school 2 en één op het MBO. En dan de gastouders en BSO’s nog. En de zorginstellingen, dagbestedingen en therapieën. En ja, óveral met regelmaat tienminutengesprekken. Zonder voorrang. Needless to say dat dat niet altijd allemaal even soepel lukt.
Ik heb er volgend jaar 4 op de basisschool. Als de 5e naar school gaat, zit de oudste in groep 8. Dus dan zal ik een paar maanden 5 kinderen op de basisschool hebben
Als ik dan alleen al denk aan al die brooddozen die moeten worden klaar gemaakt krijg ik al een error Mijn kinderen zijn op het gebied van eten maken voor zichzelf extreem lui
Haha dat doen die van mij ook nog niet zelf. Mijn man maakt 's morgens de broodtrommels klaar. Maar op een gegeven moment mogen ze dat toch echt zelf gaan doen
Ik kan je de hand schudden Wij hebben ze als het goed is nog net alle 5 tegelijkertijd op de basisschool, net voor de zomervakantie jongste in groep 1 en oudste in groep 8
Vraag! Hoeveel tijd hebben jullie telkens tussen de kindjes zitten en welk verschil vonden jullie het zwaarst?
tussen oudste twee 1 jaar en 4 maanden. Daarna 3,5 jaar. Toen 7 jaar. En nu als goed mag gaan 2 jaar en 2 maanden. Eigelijk geen van allen zwaar gevonden wel had ik ze liever dichter op elkaar gehad maar ja dat bepaal je niet zelf
ja dat doe ik ook hoor.. daar heb ik smorgens echt geen zin in. Hopelijk smeren M en F dan ondertussen zelf hun brood