Haha, ja dat is een complete kastvulling Ik ben blij dat ze bij mij gewoon tussen de middag thuis eten. Scheelt een hoop klaarmaken en trommels
Haha, ja dit is wel next level Hier zijn het tot nu toe 4 bakjes, 2 voor fruit en 2 voor brood. Tzt zijn het er 8, maar tegen die tijd mogen de oudste twee hun brood zelf smeren
Haha klopt. Een hele la in de keuken gevuld met school spul. Maar dat is nog niet erg. De ruimte die het inneemt in de vaatwasser. Dat is pas een ding
Ach dat smeren valt wel mee. Massa productie. Alles smeren dan op een grote stapel. Broodmes er doorheen en in de bakjes. Je wordt er vanzelf handig en snel in
Pff nou he! En ik heb er maar 2. Oudste zoon neemt zelden brood mee naar school. Tegenwoordig spoel ik de broodtrommels om, als ze hem de dag erna weer nodig hebben. En dan op dinsdag, donderdag en vrijdag in de vaatwasser. Dat scheelt al
Morgen de bruiloft van onze oudste dochter. Even alle overhemden een spoelbeurtje gegeven. Straks nog even strijken...
ik heb op dit moment geen vaatwasser echt rampzalig. Wat een rot klus. @Zxcvb ik wens jullie een hele fijne en mooie dag morgen! Geniet er van met elkaar
Geen vaatwasser... Wow dat zou ik echt niet trekken dus respect! Als die stuk gaat wordt hij hier echt nog dezelfde dag vervangen! @Zxcvb heel veel plezier morgen. Hopelijk wordt het een onwijs mooie dag voor je dochter als ook voor jullie
Nou inderdaad. Ik ben nu telkens met de hand de trommels aan het doen, het past vaak net niet en om daarvoor nou ectra te draaien... Wel laat ik het zo opdrogen op het aanrecht, afdrogen heb ik een schijthekel aan
Hoe zit het bij jullie met computers/laptops/tablets/tvs? Is daar ook zoveel van of hebben jullie zoiets van we doen het gewoon met wat wij hebben?
Ze hebben beide een laptop voor school en een tv tot hun beschikking voor de playstation. De jongste zal straks wel een ipad krijgen maar mocht er nog een brusje bij komen wordt er gewoon gedeeld.
Ja echt janken hoor maar goed ik ben dus net als @toch3 .. Mijn afwas staat te drogen op het aanrecht @Zonnestralen De oudste 3 hebben een tablet. L heeft een kapotte lenovo.. althans de tablet werkt nog prima maar het beeldscherm is naar de gallemiezen. C & N hebben allebei een nieuwe gekregen. De tv wordt alleen smorgens gebruikt voor filmpjes op YouTube. D heeft echt totaal geen interesse in tv kijken dus voor haar staat ie nooit aan.
Drogen zou ik eerder uit durven besteden dan het wassen. Geef ze hydrofiele doeken Stuur mij een pb als vervangen echt een probleem is. De onze is niet nieuw meer, maar hij doet waar hij voor is. Als ik een goed beeld heb van waar jij vandaan komt zou mijn vriend hem nog wel af kunnen geven als het in de auto past. Dan zien mijn vriend zijn ouders hem ook weer een keer Ik wil hem toch al vervangen. Dus het is echt geen probleem! Het zou zonde zijn om een werkende vaatwasser naar de stort te laten gaan als iemand anders er plezier van kan hebben.