Het “grote” gezinnen topic! 3+

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door roever, 4 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Ik ben druk bezig met de verlanglijstjes voor Sinterklaas. Ik wou me inhouden dit jaar, maar dat is mislukt.

Volgende week is dochter nr3 ook nog eens jarig, maar daar heb ik de cadeautjes al voor.

Lies1611 vindt dit leuk.
  2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wij hebben vorige week de aankondiging gedaan van ons 5e kindje.

Picture1665937005589.jpg

NiVa0230, Saartje33, Neilia en 14 anderen vinden dit leuk.
  3. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Te leuk dit!!

Ik ga er ook eens aandenken hoe! Al weten een hoop mensen het ook al.

Hier ook druk, moe, misselijk, nu langzaam voorbereiden op Sint en verjaardag jongste.

Maar eerst ff vakantie deze week!

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.026
    14.680
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Leuk gedaan zo:thumup:

5. roever

roever Niet meer actief

idd…. Spijt ervan alweer :/

mega geïrriteerd, want zodra ik maar 1 cm richting die hoek gaat beginnen er al minstens 2 te jengelen.. :|

Ik heb een mega dubbel gevoel van het naar de psz gaan van jongste binnen een half jaar… maar man o man!
    Dan heb ik zowaar 2 ochtend helemaal voor mezelf! :0
    En ook nog niet eens zwanger!! (Dus niet plat vd rugpijn oid ;). )

Zonnestralen en Lies1611 vinden dit leuk.
  6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wij zijn een weekje op vakantie!
    Vanmiddag waren we in een winkelcentrum en gingen even wat eten en drinken, en daar zat een vrouw hardop te tellen hoeveel kinderen we wel niet hadden, gaf toch een beetje een opgelaten gevoel ofzo :oops: herkennen jullie dat of totaal niet? Ik weet niet waarom, maar ik voel altijd een soort schaamte omdat wel een groot gezin hebben, dat mensen daar wel een mening over hebben, ligt miss ook gewoon aan mij hoor en mijn onzekerheid :p

Lies1611 vindt dit leuk.
  7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Oh nee, ik heb dat totaal niet, eerder andersom. Trots op ons viertal en ze mogen tellen wat ze willen haha.
    Ik tel zelf ook weleens (in mijn hoofd:p) en zeker als ik 5 of meer tel denk ik dus: wauw, die kan er gewoon nog meer handelen:roflmao:, respect! :D
    Nee ik kan er niet anders naar kijken dan met trots of respect. Dus niet zo onzeker, je hebt een prachtig gezin. :)

NiVa0230 vindt dit leuk.
  8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Snap ik ergens wel. Dat heb ik nog nooit gemerkt. Ben begonnen aan een nieuwe baan en mensen vragen dan ook geregeld hoeveel kinderen ik heb.. "VIER?!?!?!:eek:"

Saartje33 vindt dit leuk.
  9. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

6 jan 2021
    2.369
    1.760
    113
    Vrouw
    super leuk. Wij hebben het gewoon verteld had geen puf om wat te bedenken

Lies1611 vindt dit leuk.
  10. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.026
    14.680
    113
    Vrouw
    Haha, ik heb er geen last van. Ik ben juist supertrots op mijn sleep kinderen. :D
    Maar oudste zoon heeft er af en toe wel last van. Hij is nu 19 en wil gewoon niet graag opvallen. En als je dan een stuiterbroertje bij je hebt van 6 is dat in zijn ogen nog wel eens awkward :roflmao:

Wij waren in het Archeon met het hele gezin, inclusief schoonzoon. Met 10 man dus. In coronatijd met 1,5 meter afstand.
    We kwamen als een van de laatsten aan bij de arena en werden op de voorste rij gezet met de hele bubs. Elk gezin zat ruim van het andere gezin af natuurlijk.
    De man die alles aan elkaar praatte stopte opeens met zijn verhaal, wijst naar ons en vraagt of we wel allemaal bij elkaar horen:eek:
    Ja dat deden we. Heel die arena zit ons aan te staren. :roflmao: Zoon kon wel door de grond zakken...

NiVa0230, Saartje33, 2jongensmama en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.176
    113
    Afhankelijk van mn humeur en hoe het gebeurd. Gisteren hadden we een loods aan boord, die viel bijna uit zn stoel van verbazing :roflmao: die was bij 3 blijven hangen (jaren geen Donau gevaren dus hem niet nodig gehad)

Lies1611 vindt dit leuk.
  12. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hier is het herfstvakantie.
    Ik ben gisteren een dagje weg geweest met mijn moeder naar de intratuin in Duiven.
    Heerlijk zonder kinderen, dat gebeurd eigenlijk nooit er gaat er altijd wel minimaal 1 mee.
    Dus dit was echt heerlijk rustig.
    Verder doen we het rustig aan deze week, ik ben nog gauw moe.

toch3 vindt dit leuk.
  13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
  14. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb vorige week zondag hartkloppingen gehad die niet vanzelf op hielden.
    S middags ben ik door de hap naar de spoedeisende hulp gestuurd en vanuit daar opgenomen op de afd cardiologie.
    S avonds kreeg ik bloedverdunners en toen pas begon mijn hartslag weer normaal te doen.
    Volgende dag mocht ik weer naar huis, maar ze weten niet wat het geweest is.
    Sindsdien ben ik heel snel moe, is mijn conditie eigenlijk zo goed als weg.. heb ik moeite met mijn ademhaling en slaap ik veel.
    Gisteren ben ik nog gebeld door de huisarts en die heeft gezegd dat ik volgende week moet bellen als het nog niet beter gaat.

15. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    Wat vervelend zeg. Dat zal schrikken zijn geweest. Heb je genoeg steun vanuit de omgeving?

16. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

Leuk topic :).

Ik heb 3 kinderen van 6, 5 en 3.

De jongens (oudsten) zijn best druk en hebben veel lawaai, alhoewel onze dochter kan er ook wat van. Ze hebben wel heel veel aan elkaar en delen veelal dezelfde interesses.

De eindeloze was en vele speelgoed wat rondslingert is een nadeel haha.

Ik vind het wel gezellig, ze logeren regelmatig maar mis ze dan toch. Ze slapen allemaal bij ons in bed. Ze willen niet alleen zijn (ontstaan na geboorte dochter / Ronald McDonald huis etc).

Hier zien we trouwens wel veel gezinnen met 3 kinderen.

17. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Wat een leuk topic. Ik ben niet altijd heel actief in het zelf schrijven maar lees wel graag mee:)

Wij hebben 4* kinderen en de vijfde op komst. Ik merk dat wij nu ook al de stempel groot gezin krijgen terwijl het toch best meevalt in mijn ogen. Ik ben heel benieuwd hoe de toekomst gaat zijn:D
    Hebben jullie allemaal 7 zitters?

18. Summerbelle

Wij hebben wel een 7 zitter sinds de jongste uit de maxi cosi ging. Ideaal.

bozoe vindt dit leuk.
  19. Summerbelle

Hè bah wat naar. Ik had dat na de geboorte van de middelste, maar werd met “stress” naar huis gestuurd. Kwam door hormonen etc. Ben er 8 weken doodmoe en heel naar van geweest.

Hopelijk is t niets ernstigs, wel bijzonder dat ze dan bloedverdunners geven zonder een duidelijke indicatie (weet niet of dat gebruikelijk is?) Gaan ze niet verder onderzoek doen bij de cardioloog?

20. Neilia

Neilia Niet meer actief

ja wij hebben een Citroën c4 grand Picasso.
    Het is af en toe pittig en druk :p
    Maar wij zijn allemaal behoorlijk druk in ons doen en laten dus als je 6 actieve mensen bij elkaar zet is het al gauw druk :p

bozoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina