Hoi meiden, In januari ben ik bevallen van mij dochter, en na 6 weken bv ben ik overgegaan naar fv en dus ook weer naar mijn gewone pil. In het begin ging het goed en werd ik gewoon in mijn stopweek 'ongesteld'. Helaas is dat nu niet meer het geval, ik heb bijna continue last van bloedverlies, ben al bij de dokter geweest en kreeg een iets zwaardere pil, maar ook nu blijft het. Hebben jullie hier ervaring mee? Zou het nog aan het ontzwangeren kunnen liggen of hormonale schommelingen? Word er licht uitgedrukt beetje gek van inmiddels, eerst 9 mnd niet ongesteld en nu alleen maar!
Herkenbaar, hier ook een dochter uit januari en nog steeds vloei ik bijna constant. Hier is het echt de ene week wel en de andere week niet. Ik moest stoppen met de pil en moet nu aankijken of het weggaat. Zo niet dan word ik verder onderzocht. Wel waardeloos, want als het aan de pil ligt, kan ik er volgens mijn ha er niet meer terug aan. Ik slikte trouwens al de zwaarste (50)pil. Ik ben afgelopen week ongesteld geweest en moet het de aankomende maand nog aankijken. Afgelopen maand was er zonder pil geen verandering, maar volgens mijn ha moet je het even de tijd geven. Dat hoop ik dan maar, want ik word het steeds rekening moeten houden met bloedverlies nu wel behoorlijk zat!