He meiden, wij hebben 3 katten in huis (3 poezen, 1 kater). Nu is één van de dames sinds een aantal dagen continu aan het mauwen..! Ik wordt er GEK van!! Toen ik net zwanger was (ik wist dit nog niet) waren ze ook al anders en onrustig. Dus ik denk dat ze nu misschien ook iets aanvoelt ofzo. Herkennen jullie dit? Liefs Jois
hoi hoi, dieren kunnen zwangerschappen ed idd goed aanvoelen. ik heb het met mijn hond. is echt een super lief beestje dat altijd luisterd... maar sinds ik zwanger ben blaft hij om alles en iedereen wat voorbij komt en andere honden mogen niet bij mij in de buurt komen. in mijn eerste zwangerschap had ik dit ook en ik was bang dat de hond te beschermend zou worden naar de baby, maar dit viel gelukkig mee en hij was ongeveer 2 weken na de bevalling weer de oude het is dus nog even uitzitten ben ik bang!
whaha ik heb een kat en een poes...en de kat was sowieso altijd al aanhalig...maar de poes nooit..en nu komt ze zelfs op schoot!
Mijn poes heeft dit sinds ze minder aandacht krijgt.. HEEL IRRITANT! Al jaaaaaaaaaaaaaaren is dit zo, maar nu ik (weer) zwanger ben, kan ik t écht niet hebben. Pff, zelfs áls ik haar aandacht geef, heeft t geen nut, want ze blijft miauwen..
Mijn kattin die anders heel alleen in haar huisje ligt te sussen ligt nu ook al een week continu op mijn buik met haar pootjes erond aant spinnen , ben ik ff naar toilet , maiauwt ze ook heel erg hard!
sinds ik zwanger ben word ik alleen maar genegeerd door me dieren (1 hond & 2 katten) de hond beschermt me altijd tegen me vriend als we aan het stoeien zijn, alleen nu is het zo erg dat als ik iets harder ga praten bijv dat ze gelijk naar me vriend toe rent om hem in zn vingers te bijten de hond is eind juli/begin augusts voor het eerst loops geworden, en nu denkt ze dat ze zwanger is! dus nu ben ik zwanger, en me hond is schijnzwanger. sindsdien gaat ze dan bijv. ineens voor me zitten en me de hele tijd aan zitten kijken, gek beest maar misschien is het wel beter..het kan 9 weken aanhouden bij de hond en misschien krijgt ze dan wel moedergevoelens bij onze kleine
Is ze niet gewoon krols??? Een kat die beginnen gehouden wordt, kan wel om de 3 weken krols worden als je pech hebt...
Mijn kat voelt het ook aan, vroeger wou hij nooit knuffelen of op mijn schoot zitten, nu hoef ik maar op de bank te gaan zitten en hupsakee hij springt op mijn schoot, echt opvallend!
Ik ken het! als bij ons sochtends om half 6 de wekker gaat hoor ik hem naar beneden komen en begint ie gelijk voor de deur te miauwen! Als ik dan een keer klaar ben om naar beneden te gaan rent ie gelukkig gauw naar buiten en dan is het miauwen tijdelijk opgelost want als ie ff buiten is wilt ie weer naar binnen en begint ie daar te miauwen hahahaha
hier ook heel herkenbaar!! Hebben hier 3 poezen en 3 katten rond lopen. Hier zijn het voor al de dames die vervelend worden. Constant mauwen vooral als je langs loopt, constant op schoot willen. Bij me vorige zwangerschap ook het zelfde en nadat we weer thuis waren uit het ziekenhuis was het meteen over. dus hou hoop, het gaat over hihihihi
Ik wordt er andersom juist gek van! Ik heb 3 katten en ze willen sinds ik zwanger ben niks meer van me weten, ik vind het vreselijk! Ze zijn bij me vriend niet weg te slaan, ik ben er gewoon jaloers op! Ze kijken me echt aan alsof ik een alien ben ofzo
Ik vind het meestal wel gezellig dat hij nu zo vaak bij me wil zitten, maar soms ook irritant en dan zoekt hij een plaatsje op mijn schoot en ga ik heel gek zitten dat het hem niet lukt haha
Haha, wat een reacties! Veel op hol geslagen huisdieren dus..! Mijn katten zijn allemaal gecastreerd/ gesteriliseerd, dus krols kan ze niet zijn. En dat gaat ook heel anders (ze is 1x krols geweest). Zal wel aan de zwangerschap liggen. Maar wel gek dat het nu ineens weer zo is en niet de hele zwangerschap door..! Ze wil nooit op schoot, wel altijd veel aandacht. Maar nu blijft ze mauwen: of ze nu aandacht krijgt of niet..! Gekke beesies!
Ja idd, blijkbaar is er dus wel een verband tussen gek gedrag huisdieren en zwangerschap, dat is duidelijk
Haha wat is er aan de hand met die katten?? zoveel toppics over katten die raar doen! Zit wat in de lucht ofzo...die van mij doen echt niks anders sinds ik zwanger ben. Komen nog net zoveel bij me zitten als eerst en zijn af en toe nog net zo vervelend Vind het wel bijzonder dat dieren blijkbaar zoveel aanvoelen, alleen die van mij niet..hihi
Een vriendin van mij had het zelf dat ze zwanger was dat haar hond ook een beetje zwangerschaps verschijnselen begon te vertonen. dus naar de dierenarts en wat bleek was ze schijn zwanger!!! Apart he hoe dieren erop kunnen reageren!!! suc6 allemaal met de katten en honden!!
nou en of! heb een oude kater die gaat met een bochtje om me heen en de rode poes krijst de boel bij elkaar gaat precies liggen waar ik net wil zijn, bank gestofzuigd? hoppa mw ligt er op en ik heb de indruk dat ze negatieve aandacht vraagt maar ik heb er de energie niet voor ik kan haar soms wel de nek omdraaien en dat vind ik zo oneerlijk van mezelf!
Hallo, We hadden twee gewone poezen in huis bij mijn eerste zwangerschap, niet echt schootliggers maar als ik op het laatste voorweeën kreeg, lagen ze afwisselend op mijn schoot, de dag voor mijn spontane bevalling lagen ze er allebei op! Als mijn man dan thuis kwam van zijn werk, wist hij telkens hoe laat het was Nu hebben we twee naaktkatten maar die liggen constant op mijn schoot, dus die zijn geen barometer meer ;D