deze heb ik van mn zus gehad maar toen wist ik nog niet dat het een meid werd maar vind em wel super schattig..dus weet nog niet zeker of het deze word...
wilde toch mn eerste jasjes ook laten zien.. zo lief!!! nu stop ik hoor!!! kan wel bezig blijven. alles is in het klein zo schattig.. eerst kocht ik voor mezelf teveel en nu voor mn kleine meid.. kan niet wachten tot ze het aankan.
dit word het eerste pakje van onze kleine meid.. kan niet wachten tot onze kleine meid dit aan heeft. nog zo'n 20 weekjes haha. Bekijk bijlage 94387
dit was trouwens me zoontjes eerste pakje alweer 20 maanden geleden op het shirtje stond zijn naam Bekijk bijlage 94416
ja echt he.. te schattig. wil miss ook nog wel zo,n berenpak kopen voor de winter.. te fout maar te leuk....
ja vind em ook zo leuk maar denk als het een jongen had geworden dat ik hem nog gaver had gevonden....
Het is wel handig om in ieder geval één pakje in maat 50 te hebben (en rompertje dus). Wij hadden vooral maat 56 en een paar maat 50-56. Maar het zat nog veel te groot bij onze dochter. Ze zit nu nog in maat 50 en anders 50-56.
Dat is toch van de Hema? Dat was ook het eerste pakje van onze meid! Op de foto hadden we alleen wel het mutsje even af gedaan. Ze past nog steeds in dit pakje, het zat zo ruim in het begin
ja het is indd het pakje van de hema.. het staat jou meisje echt super ik vond het pakje zo leuk vanwege al die kleine bloemetjes op het broekje en de mouwtjes.
Haha dat vond ik ook! Super schattig en lief pakje. Nog even wachten voor jou en dat zit jouw kleine er ook in!
Wat een leuk topic. Kan weer helemaal wegzwijmelen bij die kleine kleertjes. Onze man zit nu in 56 en kan zijn eerste pakje helaas niet meer aan. Bekijk bijlage 94667 Dat mutsje is er even snel bijgepakt, want zijn lime groene zat onder he bloed.
Wat een leuke pakjes allemaal! Ik heb hier het pakje van de prenatal van de pure serie (met dat vogeltje) Een broekje, een shirtje en romper in maat 50. Nou schijnt ons jochie wat aan de grote kant te zijn, dus ik wil ook nog een pakje in maat 56 halen. Zag dat de prenatal er een nieuw setje bij heeft, voor zowel een meisje als een jongen. Zien er leuk uit, dus daar gaan we maar eens naar kijken.
wat een leuke pakjes allemaal! mijn dochter had een wit broekje en een witte romper met een roze badstof vestje zonder capuchon! had er expres eentje zonder gekozen was panisch dat mijn kind zou stikken in dat ding haha (overdreven bezorgd)8) voor dit kindje nog niets gekocht. Ga binnenkort maar eens kijken. toch een van de leukste dingen, je tas inpakken!