Ohh wat een schattig pakjes allemaal,als we het eerste pakje hebben uitgezocht kom ik ook een foto plaatsen.. (waarschijnlijk wordt het gewoon het eerste pakje van mijn zoontje was wit en neutraal maar zoooo schattig)
Dat witte jasje met die oortjes heb ik ook gekocht zo schattig!! Erg mooi al die kleertjes En nu maar wachten tot we het ze eindelijk aan kunnen trekken. Liefs
een pakje met capuchon is misschien geen goed idee dames. van kraamzorg kregen we daar een waarschuwing over. het is veel te gevaarlijk vr de kleintjes. ze kunnen mt t hoofd draaien en niet goed kunnen ademen. niet doen dus. wel erg schattig. dat wel.
Als ik die foto's allemaal zie vind ik het toch wel een nadeel dat wij niet willen weten wat het wordt. Die gekleurde pakjes zijn vaak net wat leuker dan die helemaal witte pakjes (vind ik).
Kleertjes met capuchon zijn zowiezo niet erg handig als ze klein zijn. Ik had meerdere dingen met capuchon gekregen, maar het eerste half jaar trek je die nauwelijks aan. Wordt pas handig als je van de kinderwagen overstapt op de wandelwagen en je ze in bed een pyama aan trekt ipv de kleertjes aan laat.
Pakje krijg ik morgen binnen, maargoed ik denk zet dan maar ff foto neer van de website Ik zag dit truitje en de bijbehorende kleertjes en was er meteen zooo verliefd op.. Prenatal | Prenatal | Prenatal | Prenatal | Zo. Super schattige pakjes allemaal zeg!! Het blijft allemaal zo leuk en schattig
kijk ik ben hier nou naar op zoek, zo'n soort pakje. alleen dan in het wit/blauw (krijg een jongen dus roze is niet de juiste kleur ) iemand een idee waar ik dat kan vinden..?
Iris89, dit pakje is inderdaad heel erg schattig. Vind zo'n jurkje zo leuk als 1e pakje voor een meisje.
Dit was eigenlijk zijn eerste pakje Maar hij is onverwacht in het ziekenhuis geboren, en heeft dus het eerste pakje aangekregen die we in de ziekenhuis 'vlucht' tas klaar hadden liggen haha deze foto is op de tweede dag gemaakt, toen we smorgens weer thuis kwamen
en de eerste dag in het ziekenhuis bracht papa een tas mee met kleren voor Yestin en mama voor die dag, want we moesten iets langer blijven.. En dit is het pakje wat papa toen voor hem had uitgezocht
hoi silly 88, volgens mij kun je dit soort pakjes wel vinden bij de c en a, ben er zelf helemaal weg van. krijg zelf een meisje, maar volgens mij zag ik vandaag ook lichtblauwe pakjes hangen.... erg schattig trouwens al die kleine kleine kleertjes!
thanks! ja derde is h&m haha.. eerste is hema en de tweede komt bij de babydump vandaan, weet alleen het merk niet meer oh mamavanbo, ook dank je voor je het weet is het zover!!!
Weet iemand toevallig hoe lang de babypakjes bij de hema meestal in de collectie blijven. Ik bedoel in dit geval de overslag truitjes met bijbehorende broekjes en mutjes die voor de meisjes roze met wit zijn (met stipjes of bloemetjes zoals ik hier eerder op een foto heb gezien) en voor de jongens wit met grijs gestreept met een oranje randje. Ik vind deze pakjes erg schattig, maar ben pas in februari uitgerekend en we weten niet wat het wordt. Vraag me dus af of ik tegen die tijd nog zo'n leuk pakje kan kopen als ik weet welke kleur ik hebben moet.
@Laure80: volgens mij blijven die pakjes vrij lang hoor! Bij hema heb je ook 30 dagen om te ruilen, dus je kunt het wel al 'optijd' kopen en later terug (laten) brengen. Weer leuke en lieve pakjes meiden! Super! Dat superman pakje vind ik ook super!!
Wat een lieve pakjes Chloe!!! Ikzelf ben er nog steeds niet uit...heb een aantal opties maar ze zijn geen van allen perfect! Dat broekje van de hema met die roze bloemetjes vind ik zo super, maar het shirtje vind ik weer te zoet. En ik heb nog geen ander shirtje gevonden wat er mooi genoeg op staat. Dus ik zoek nog even door!