Ik heb van de week ook de eerste pakjes gekocht. Maar "het eerste pakje" zit er waarschijnlijk nog niet bij hoor. Pakje is maat 56 en het jurkje is maat 62, als het allemaal mee zit kan ze die aan met papa's verjaardag Ik zal snel even foto's maken...
meen je niet... ik heb zooooooooooooooooo een schattig kleertje voor pasgeboren babys met een capuchon... die is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief he... en ik ben al zo gierig om hem die meteen aan te trekken. niet goed dus..
Geplande eerste pakje was dit: (ivm geboortekaartje met een bijna identiek olifantje, maar dan met vlag waarin zoons naam gedrukt werd)
Dit zijn de eerste kleertjes die ukkie van oma en opa hebben gehad ik ben gek op nijnen en het is een lekker dik pakje voor eind januari
en dit is het eerste pakje wat ik zelf heb gekocht, ik weet nog niet wat ukkie word, maar dit kan voor allebei
Zo hihi pakje is binnen, jippie vind 't zo super schattig! Errug roze, ik weet 't. T word echt een poppetje hahaha! Zit nog wel te twijfelen of ik dus een roze broekje er onder doe, of een witte.. Wat vinden jullie? Slofjes zijn uiteraard nog wat te groot, maar ze horen bij 't pakje en wou ze er dus alleen ff voor de foto er bij doen. Liefss!! xxx
@ Iris: ik zou gewoon lekker voor 't roze broekje gaan, hoe meer roze, hoe beter! Wij hebben dat pakje ook voor ons kleine meisje, erg lief!
Of zal ik dit roze broekje doen.. Die komt iets meer overeen met de kleuren van 't jurkje volgens mij.. Hihi wat een keuzes
nou ik vandaag naar de c&A voor dat blauwe pakje...hadden ze hem hier in deze winkel weer niet.. beetje jammer!
Oke bedankt! Manlief begrijpt niet zo goed waarom ik zo moeilijk doe over d'r eerste pakje.. Moet gewoon super leuk zijn! Elke moeder wil toch pronken met haar kersverse hummeltje! EternalSunshine: Ik zie dat t je uitgerekende dag is vandaag? Wow wat spannend! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten! Heel veel liefss! xxx
Iris wat superlief! Dat tuniekje is van de prenetal toch? Die wil ik ook nog gaan halen namelijk Maar waar heb je dat superschattige roze vestje/jasje vandaan als ik vragen mag? Echt té schattig!
Hihi dank je! Ja die is inderdaad van de prenatal! Ik heb hem alleen online besteld, geen idee of-ie ook in de winkel zelf is eigenlijk. (Zal toch wel?) Op de website is-ie namelijk al uitverkocht.. Het vestje is van Name-it. Is alleen wel al een tijdje geleden dat ik hem heb gekocht en 't was toen in de uitverkoop.. Weet dus niet of ze er nog zijn. ff lekker googelen/winkels afstruimen! hihi Vestje is inderdaad heel lief. En zooo zacht! Ze hadden 't vestje ook nog in 't wit. (maargoed sinds ik wist dat ik een dochtertje krijg moest ik perse in 1 keer van alles in t roze kopen ) Liefss!! xxx
Heb nog geen foto van 't eerste pakje, maar wel van de eerste schoentjes/slofjes: Vond ze zo lief en schattig
Hier is het eerste pakje van onze baby. Alleen de rompertjes zijn maat 50 de rest maat 56. Ik weet niet of het te groot word maar vond het zonde om het in maat 50 te kopen. Deze kan hij sowieso wel aan. Ik kan altijd nog maat 50 erbij halen