Dit is ons eerste pakje......helaas past het hem nu niet meer.Rompertje met de teks PAPA IS DE ALLERLIEFSTE, en het gestreept pakje is van de hema,vondt het wel lief en stoer tegelijk. Ik wist niet wast het werdt,dus moest het toch een beetje neutraal houden. Bekijk bijlage 97380
ik kon er eerst geen een vinden en nu heb ik er 2. haha nu kan ik weer niet kiezen ik heb er 1 bij wehkamp besteld en deze bij babywalz van de week, hijs lekker zacht!
Dit gaat niet haar 1e pakje worden wat ze aankrijgt maar tis wel ons 1e gekochte pakje Bekijk bijlage 98906
Hier ons eerste pakje! Van prenetal: Groen shirtje met 3 sterretjes, wit broekje en een wit mutsje Bekijk bijlage 98922
vraagje: hebben jullie het eerste pakje in 50 of in 56? Ik heb nu beide maten in mn ziekenhuistas zitten.... Je weet maar nooit of je een flinkerd krijgt of juist niet....
Ik heb eigenlijk niets in 50 gekocht. Mocht ons kereltje klein zijn, dan is het zo gekocht (door anderen.. ) Maar als je beide maten hebt gekocht dan zou ik ook beide pakjes meenemen! Ik neem er ook twee mee.
Hoi, Ik kon me gisteren niet meer inhouden en heb ook geshopt voor de eerste kleertjes! Ik ben ook gegaan voor het hemapakje met grijze streepjes, met leuke muts en slofjes erbij, die kun je ook nog omdraaien. Verder hebben we nog genoeg voorraad qua babykleertjes, maar iets nieuws voor de leuk is toch ook wel heel gezellig.