het 2 kindjes binnen 1 jaar topic!

Discussion in 'Algemene clubs' started by anz87, Jan 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Redu; wauw! Zo'n plaatje hebben brenda en ik straks ook :D
    babybroer en babybrusje of babyzus en babybrusje:p
    jullie oudste een huilbaby, dat moet flink pittig geweest zijn tijdens de zw.schap:(
    en wat lijkt t me ontzettend zwaar om t nu alleen t moeten doen:$

mijn oudste is van jan '09 dus t verschil tussen hem en de jongste is 2jr 8mnd, moet zeggen dat dat toch wel echt een hele lekkere tijd ertussen is:)
    hij kleed zichzelf aan, speelt zelfstandig, is zo goed als zindelijk en zodra zn broertje begint te huilen zorgt hij dat er snel n speen of speeltje is:)
    supermakkelijk!!
    Mijn mazzel is ook wel dat als de baby#3 straks 3/4 mnd is, de oudste naar de basisschool gaat..
    T zal vast een stukje rustiger worden als k dan 'maar' twee ukkies heb bepaalde uren van de dag.
    kom ik misschien nog aan t huishouden toe :p

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Brenda; wat n ronde buik al!!! Kan je er lekker lang mee showen en van genieten:)!
    mijne is platter dan plat maar zit qua gewicht nu ook erg aan de lage kant:(
    ben blij als t spugen over is en de kilo's weer komen:D ziet er n stuk gezonder uit.
    We hebben besloten om t volgende week te gaan vertellen tegen de familie!
    woesdag de echo,als die goed is gaan we het woensdag of donderdag vertellen.. zin in!!!!!
    kan k eindelijk openbaar misselijk zijn:)

3. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wauw wat een plaatje Redu!!!
    Zie me zelf al zitten straks dat word druk:$
    Ik hoop dat dit kleintje ook zo;n makkelijk kindje is net als mijn dochter..
    Anz balen dat je zo misselijk bent ik heb er gelukkig geen last van wel heel duizelig zodra ik in bed lig begint kamer + bed te draaien:(
    Vanavond verjaardag van mijn moeder oma en opa komen ook en moet mijn buikje verbergen ben benieuwd of dat gaat lukken;)
    Fijn weekend dames!

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Dat word een hele wijde hobbezaktrui aantrekken hahah anders ga je m echt niet verbergen:p
    of zeggen dat je last hebt van obstipatie hahah
    veel plezier vanavond;)

5. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Zal idd niet meevallen om je buik te verbergen,maar 1 voordeel niemand zal zo snel verwachten dat je zwanger bent dus waarschijnlijk letten ze er niet op en denken ze dat het nog van de vorige zwangerschap is;) zo was dat bij mij in iedergeval.

Anz vervelend die misselijkheid,heb er toen van de huisarts zetpillen primperan voor gehad en dat hielp goed.

Fijne avond allen

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ben weer terug van de verjaardag iedereen had het volgens mij wel door maar durfde het niet te zeggen zaten hele tijd te kijken:)
    Op het laatst wilde we het vertellen maar dochter begon opeens keihard te gillen wij gauw weg en in de auto ging het totaal mis:(
    Opeens maakte ze snakkende geluiden hapte echt naar lucht haar oogjes begonnen weg te draaien wij vol in de rem auto achter ons kon ons net ontwijken.
    Gauw uit de maxicosi en naar buiten gelukkig na 30 sec (en die duurde mega lang) hapte ze opeens naar lucht en ging het weer redelijk wat het nou was geen idee ze was ook helemaal grauw/blauw van kleur en nu is ze weer helemaal zichzelf zit te lachen en te kletsen controleer haar iedere 15 min.
    Heb alleen mega pijn in mijn buik nu was ook zo in paniek en mijn man ook. Kan ook echt niet gaan slapen nu wil haar in de gaten houden. Al had ze niet zo gekletst en gelachen waren we ook zeker naar het ziekenhuis gegaan het lijkt nu net of er niks is gebeurt:(
    Moet nog even bijkomen neem zo even een douche pfffffffffff
    Dan besef je opeens hoe snel het afgelopen kan zijn en hoeveel ik van haar hou!! pinkt een traante weg:(
    Meiden fijne avond hoop dat het morgen weer normaal is hier

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Brenda; wat een schrik! onze eerste heeft altijd al ademhalingsproblemen gehad.. snel benauwd en veel blijven hangen in zn hoest.
    hij heeft tot dat ie in n grote stoel ging dan ook nooit achterin gezeten..
    dan kan je er altijd difect bij mocht er wat zijn;)
    niet om je bang te maken maar dan maak je t wel stuk veiliger:)
    hoe is het nu met haar?
    Mensen op de verjaardag durfte waarschijnlijk niks te zeggen haha!
    is ook zo lullig al er een roept ' heeee, wat zie ik daar? zijn jullie weer zwanger?!'..
    en dat t dan niet zo is hahaha!! :D

Redu; ik ben de laatste tijd altijd maar de bob geweest en idd omdat we net Mees hebben zoekt niemand er wat achter:)
    ik hou nog even twee weken vol met de misselijkheid, hoop dat t na de 12e week minder is en anders ga k idd ff wat vragen aan de HA :)
    Te lang op zo weinig teren is ook niet goed..

8. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Noa zit altijd voorin en ik achterin maar door de paniek konden we haar er niet uit krijgen:(
    Zijn gisteren toch naar het ziekenhuis gegaan voelde me er niet goed bij ze heeft daar aan de apparatuur gelegen en helemaal onderzocht maar ze hebben niks kunnen vinden en ze heeft het ook niet meer gehad.
    Hoop dat dit eenmalig was want dit is echt niet goed voor je was echt zo geschrokken:$
    Nu gaan we lekker genieten met zijn drieeen wandelen eendjes voeren enz fijne zondag meiden!

9. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Jeetje:$ brenda,das schrikken.
    Gelukkig is je kindje goed nagekeken maar snap dat de schrik er goed inzit als zoiets ineens gebeurd.
    Wat zeiden ze er verder over dan in het zh hoe zoiets ineens kan gebeuren?

Anz hoop voor je dat de misselijkheid snel voorbij is zodat je lekker kan gaan groeien;)

Hier liggen de meiden weer lekker in bed dus nu ff tijd voor mezelf.
    fijne avond nog

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hey redu,

Het is waarschijnlijk bhs ( breath holding spells ) en het gaat waarschijnlijk vaker gebeuren zijn maandag weer bij de dokter geweest. Gelukkig gaat het nu goed met mijn meissie:)

Anz heeeeel veeeel plezier morgen bij de echo ( dat was morgen toch ):):D laat je weten hoe het was!!

Liefs, Brenda

11. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Brenda fijn dat het goed gaat met je meisje! Maar lijkt me echt heel eng. Slaapt ze bij je op de kamer? Zou ik zelf geloof ik fijner vinden. Hebben ze bij mij het eerste half jaar gedaan.

Anz heb je morgen echo? Alvast heel veel plezier,toch heel bijzonder om zón klein wondertje te zien dat helemaal tot een kindje uit zal groeien!

Hier gewoon het dagelijkse normale.
    Emily moet vandaag naar de dieetiste voor haar koemelkallergie en verder ons maar een beetje binnen vermaken want het is echt heel koud.
    Van de week even op zoek naar een peuterbedje voor emily want haar ledikantje word echt te klein nu.
    En fennah is en blijft lekker ondeugend de hele dag. Ze klimt overal op en lacht als ik zeg dat het niet mag.

fijne dag vandaag liefs redu

12. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Noa slaapt op haar eigen kamertje vanaf 11 weken ik ben bang dat als ik haar nu op onze kamer neer leg dat we straks weer problemen krijgen als ze op haar eigen kamertje moet.

Wat zielig voor emily dat ze koemelkallergie heeft lijkt mij erg lastig om overal rekening mee te houden.
    Ik vind fennah zo'n ondeugende naam haha en dan is ze dat ook nog Emily vind ik weer een hele lieve naam en daar zie ik weer zo'n heel lief meisje bij die lekker met haar poppen aan het spelen is.
    Mooie namen voor je meisjes!!

Noa is een pittige meid als ze iets niet wil laat ze het weten.
    Als je haar naar bed brengt en mevrouw heeft daar geen zin in gaat ze gillen zodra je uit de deur bent en als je dan terug komt gaat ze heel lief en ondeugend lachen.
    haha word wat als ze gaan peuteren of puberen:)

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    redu; mn echo net gehad en alles was goed:)!
    succes bij de dietiste met je dochter:)

14. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle

Jeejjjjj super meid geniet ervan:D

15. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    het zijn hier twee meisjes met pit. Mag ook wel hoor,ze hoeven het kaas niet van hun brood te laten eten.

En haha zeer herkenbaar Noa weet ook hoe ze mama om haar vinger moet winden.
    Het is hier niet anders,soms moeilijk om zelf ook niet te gaan lachen.
    Was van de week fennah haar kledingkast aan het opruimen en uitzoeken.
    hebben die meiden op emily haar kamer alle kleren uit de kast getrokken.
    alles was natuurlijk netjes gestreken en opgevouwen,kon ik weer opnieuw beginnen.
    Zo is het altijd wat,ik ruim aan de ene kant op en hun pakken aan de andere kant alles uit.
    Maar ja moet steeds aan de reclame van nesquik denken:ze groeien maar 1 keer op ha ha.
    Dus probeer het opgeruimde huis maar een beetje los te laten. s'morgens doe ik lekker mijn huishouden en s'middags boodschapjes. sávonds als ze liggen gooi ik al het speelgoed in de kisten en dan ga ik lekker zitten. Maar moet wel eens slikken als ik net heb gestofzuigd en gedweild en er eet er 1 een koekje of chipjes.

16. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Haha zie het helemaal voor me:p
    Mag er eigenlijk niet om lachen:) maar idd ze groeien maar 1x op en daar zijn het kinderen voor..
    Je lach inhouden is af en toe best moeilijk maar probeer zo serieus mogenlijk over te komen;)

17. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Anz fijn dat je echo goed was,nu lekker genieten en groeien!!!!

18. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

Oct 25, 2011
    359
    0
    0
    Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben cinderella1978 ben 33 jaar oud en vandaag precies 19 weken zwanger.
    Ons vorige kindje (dochter) is 15 juli 2011 met 24w en 3d geboren in het VU in Amsterdam
    Ze deed het heel goed en we spraken eigenlijk al over overplaatsen als ze haar temp. zelf kon regelen en ze er zeker van waren dat ze het goed deed met haar ademhalen.
    Het kwam ook vreselijk hard aan dat we hoorde dat ze 2 hele zware bacteriele infecties had gekregen waardoor ze een dubbele hersenvlies ontsteking had gekregen en dat de vooruitzichten heel slecht waren.
    Wij hebben 5 september 2011 besloten om alle behandelingen te staken en haar te laten gaan want we wouden niet dat ze pijn zou hebben.
    We hadden voor haar heel veel moeite gedaan want het duurde meer dan een jaar dat ik zwanger raakte.
    Eind september werd ik weer ongesteld en we hadden het advies gekregen om een minimaal nog een half jaar te wachten met zwanger worden, zelf zag ik het ook niet zitten omdat het verlies van onze mooie dochter ondraagbaar was/is.
    Ik zou aan de pil gaan want om nou weer een spieraaltje te laten plaatsen zag ik niet zitten en dan heb ik nog een probleempje ik heb een latex alergie dus geen condooms.
    Mijn huisarts advieseerde om te achten tot ik weer ongesteld werd maar die bleef dus uit, ik moest voor een foto naar het ziekenhuis en heb toch maar verteld dat ik volgens mijn oude syclus over tijd was.
    Ik moest maar gaan testen en zo gezegt zo gedaan en ja hoor zwanger, ik was totaal verbijsterd en wist niet echt wat ik er mee moest maar dat maakte na een aantal weken plaats voor blijdschap.
    Ik ben 27 juni uitgerekend en word dan ook als het medisch kan ingeleid want ik wil niet dat dit kindje op of rondom de datum word geboren van onze dochter
    We hebben volgende week 9 feb. de 20w echo, we vinden dit erg spannend.
    En dan onze volgende mijlpaal is de 24 weken.

Zo het is een heel verhaal geworden als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel.

Groetjes cinderella

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    cinderella; Oh wat een verlies!! :(
    wat erg dat jullie meisje het niet heeft gehaald maar wat een vechtertje zeg!!
    kan je alleen maar trots op zijn!
    en dan krijgt ze nu een brusje, weten jullie al wat het word?
    op het oktobertopic waar ik tijdens mijn vorige zwangerschap meepraatte was er ook iemand die met (volgens mij) 24 weken bevallen was van haar eerste..
    de artsen hebben toen geen hulp geboden omdat t te vroeg zou zijn :(
    voor haar was het ook een flinke mijlpaal en ze heeft uiteindelijk tot 38 weken gedragen :)!
    hoop dat het dit keer bij jullie ook zo positief uitkomt:)!
    welkom hier en gezellig als je mee blijft praten, ben benieuwd naar je 20wk echo;)

20. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    cinderelle wat een verhaal meid! Wat zullen jullie je dochtertje iedere dag nog missen.
    En wat een bewondering heb ik voor je hoe sterk je bent.

welkom hier

Share This Page