Welkom Cinderella, Wat een zwaar jaar heb je achter de rug en wat een sterke meid is jullie dochter vind het heel knap dat jullie die beslissing hebben genomen om haar geen pijn meer te laten lijden 'pinkt een traantje weg'. En wat fijn dat jullie weer zo snel een wondertje mogen dragen ik duim voor jullie dat dit kindje heel lang bij mama in haar buik mag zitten Leuk dat je bij ons mee wil kletsen. Groetjes, Brenda
vertelde ik laatst nog dat mijn oudste veel benauwd WAS.. is ie vandaag weer opgenomen in t ZH hij ligt aan t zuurstof, krijgt weer een prednisonkuur en ze gaan zn dagenlijkse dosis ontstekingsremmers verhogen is mn uk weer mooi klaar mee.. hoop dat we maar twee nachtjes hoeven te blijven! kan k daarna ook weer met mn kleinste ventje zijn
Anz veel beterschap met je mannetje,hopen dat hij snel opknapt en gauw weer lekker mee naar huis mag!
Ah wat zielig voor je zoontje hoop ook dat hij snel weer de oude is geef hem maar een dikke knuffel. Jij ook veel sterkte
anz87: heel veel sterkte hoop dat het snel weer beter gaat. Ik weet natuurlijk niet wanneer dat andere kindje geboren is maar volgens de artsen hadden we geluk, want ze helpen kindjes van 24w pas actief vanaf november 2010 en er zit een kans in dat ze het weer terug gaan brengen naar 25/26w maar dat is nog niet bekend ik hoop dat ze het niet terug gaan brengen want onze dochter (Melissa) is niet overleden aan het te vroeg geboren zijn maar door die 2 kl... infecties. Ik sta nu onder zware cotrole vind het wel fijn moet ik zeggen elke 2 weken krijgen we echo en meten ze mijn baarmoedermond op of ie niet verkort want dat zou weer een teken zijn op een vroeggeboorte ook krijg ik nu elke week een progesteron prik om een vroeggeboorte tegen te gaan. Vind het wel fijn dat ik hier lekker mee kan kletsen.
cinderella; bij haar was het in 2006 dus dan zal dat het zijn waarom ze niet geholpen hebben zij heeft ook tot week 34 prikken moeten krijgen en idd de meting! nogmaals; hoop dat t bij jou dit keer ook zo soepel mag verlopen!! Ben bij mn uk in het ziekenhuis.. krijg k in de loop vd avond een blaasontsteking:x ik loop nu nog net niet tegen de muren op.. ben aan t aftellen tot 08.00 au!! nog 5 uur en 39 min
Oh meid ook nog een blaasontsteking hoop dat je er snel iets voor krijgt. Doe rustig aan hoe gaat het met je mannetje??
Nou mn ventje is weer thuis we moeten nog wel ff flink doorgaan met de medijnen maar hij knapt al iets op! ze gaan m in de gaten houden omdat ie in 1,5 jaar maar 4 cm gegroeid is, wat weer kan duiden op een vorm van astma o.i.d ik denk dat t gewoon een groeistop is geweest omdat ie zo groot is. hij is al 1,5 jaar amper gegroeit maar nog steeds de grootste van de klas ik heb een AB gekregen waar k kotsmisselijk van wordt terwijl k net weer alles binnen kon houden. de ergste klachten zijn weg dus ik ga m niet meer innemen.. als het terugkomt vraag k om n andere Vanmiddag ff de mannen in skipak hijsen en lekker met de slee op pad! Fijne zondag nog meiden!!
Fijn dat je kleine man weer thuis is en dat het met jou ook weer beter gaat. nu idd dan maar even lekker genieten van het winterse weer! Wij gaan vanmiddag ook weer even op de slee naar de ijsbaan. Meiden vinden het wel leuk samen op de slee en is wel lekker om ff in de frisse lucht te zijn.
Vandaag ook lekker wezen wandelen in de duinen wat een heerlijk weer maar wel koud. Ik ga mij maar niet op een ijsbaan of ijs wagen ben te bang dat ik onderuit ga, komt volgend jaar wel weer als ik veilig deze kleine in mijn armen heb. Blij dat je mannetje weer thuis is en hoop dat het met jou ook weer wat beter gaat
cinderella; ik lees duinen en zie dat je in Groet woont! das dichtbij zeg ik waag mezelf ook niet op het ijs hoor.. veel te gevaarlijk. (plus dat ik niet kan schaatsen dus t heeft ook geen nut) als k al die kinderen op de slootjes zie ben k al als de dood dat er een onder verdwijnt nou ik ga tukkie doen de misselijkheid is na kort verlof weer helemaal terug. mn relatie met de wcpot is weer dik aan ()
Sorrie dat ik een paar daagjes niet gereageerd heb normaal krijg ik een mail als er iets is geplaats maar heb niks mogen ontvangen Anz wat fijn dat je mannetje weer thuis is hier helaas ook super misselijk voor mij helemaal nieuw want in mijn vorige zwangerschap geen dag misselijk geweest Maandag krijg ik mijn eerste echo!!! Blijft spannend maakt niet uit of het je eerste of tweede of vijfde kindje is. Misschien vind ik het nu wel spannender raar he?
brenda; ik was bij de eerste tot week 12 misselijk zonder spugen.. bij de tweede helemaal niet misselijk en nu kotsmisselijk. zelfs een kop thee komt weer naar buiten is echt balen he, helemaal als je zo verwend bent geraakt door de zwangerschap ervoor haha ik vond t n heerlijke zwangerschap zonder die kwaaltjes heb je bij de eerste andere klachten gehad? BI of hoge bloeddruk enz? Maandag je eerste echo!! idd het blijft spannend! ik duim voor je dat t allemaal goed is !
In mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf 20 weken thuis gezeten vanwege continu hardebuiken/voorweeen. En had last van BI helaas was/is mijn lichaam nog niet goed hersteld dus begin nu alweer last te krijgen van mijn bekken hoop dat het niet te erg word. Die misselijkheid mag van mij wel weer weggaan haha
Hallo meiden! ik sluit me gezellig aan bij jullie want ik heb namelijk eergister positief getest Afgelopen 04-10-2011 is ons eerste kindje Khalid geboren en ik ben dus nu alweer zwanger, waarschijnlijk zal de uitrekendatum rond het zelfde uitkomen al onze zoon Ik vind het heel erg bijzonder want ik had niet verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn, voor Khalid hebben we er iets van anderhalf jaar over gedaan, we gingen toen al bijna serieus de MMM in want we liepen al een paar maanden bij een feriliteitsarts vanwegen 3 VMK, gelukkig was het vorige jaar dus raak en nu in de zelfde maand weer, we hadden wel serieus bedacht geen anticonceptie middelen te gaan gebruiken want ik was bang dat het weer erg lang zou gaan duren en weer meer last zou gaan krijgen van de pil aan mijn chronische huidziekte (Hidradenitis Suppurativa), maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht! maar ons 2e wondertje is heel erg welkom!!! We zijn super blij! zometeen weer effe testen om te zien hoe donker de test alweer is geworden
welkom je verhaal is heel herkenbaar wij zijn 2,5jaar bezig geweest en in september een gezonde dochter gekregen. ook wij wilden niet meer aan de pil omdat we bang waren weer zolang bezig te zijn. maar ook dit jaar verwachten wij in september een tweede kindje was een grote chock maar o zo welkom!
Hoi Brenda bijzonder dat het bij jullie ook zo snel weer raak is voor ons was het maar een beetje een schok want ik had het al een beetje aan mijn tempkaartje gezien want die leek sterk op die van vorige jaar
Welkom hanuna. Niet fijn meiden zo misselijk,maar 1 troost,schijnt een heel goed teken te zijn! Hier een off day Vorige week is er via een bloedonderzoek uitgekomen dat mijn oudste dochter nog steeds koemelk allergie heeft. Ze had dit sinds de geboorte maar volgens de ha zou dat na een jaar wel over zijn. En moesten we haar melk gaan geven. Ze is eigemlijk haar hele leven aan de diarree en heeft veel buikpijn. Dus nu eindelijk wilde de huisarts wel bloedprikken en idd antistoffen. Afgelopen maandag is de dietiste geweest en hebben we een dieet opgesteld. Had hiervoor mijn ex ook uitgenodigd omdat ze bij hem ook eten krijgt,dus dacht dat hij het begrepen had. Ik dus weer pepti opvolg melk 2 gekocht a 22 euro een blik en dure soyaproducten(van een bijstandsuitkering dus das geen vetpot) bel ik hem net wat hij haar te eten gaat geven zegt hij spinazie a la creme, zeg ik dat mag ze helemaal niet hebben. Hij vind dus van wel!!! Ik boos natuurlijk,moet haar nu zoveel ontzeggen wat ze lekker vind en hij geeft haar gewoon melkproducten. Heb dus tegen hem gezegd dat hij verpakkingen moet lezen,maar dat weet hij allemaal niet zegt hij. Heb dus gezegd dat hij haar niet meekrijgt om te eten en dat hij haar maar hier komt bezoeken want dat het geen zin heeft dat ik dure melkvrije producten koop en haar alles ontzeg terwijl hij haar melkproducten geef. Zit verdorie zelf aan de vieze sojayoghurt omdat ik het zielig vind dat zij geen andere toetjes mag en zal hij haar een danoontje geven. Sorry voor mijn klaagzang,maar ben het weleens een beetje zat dat hij geen verantwoording neemt voor onze dohters terwijl het voor mij 24 per dag is.