het 2 kindjes binnen 1 jaar topic!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door anz87, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    redu; buiten dat het erg respectloos is dat jouw ex niet luisterd naar je, is het ook nog eens zeer onverantwoordelijk:x
    heeft t arme moppie straks buikpijn omdat papa de allergie en het dieet negeert:(
    ik zou er wanneer dit zo doorgaat zeker werrk van maken.
    idd het kost jou een hoop geld en dat heb je er natuurlijk voor over maar dat moet hij ook doen anders sta jij je geld weg te gooien:(
    kan je trouwens niet een extra budget krijgen vanwege dit gezondheidsprobleem?
    er toch vast wel ergens een potje voor dit soort situaties?
    vind vanuit jouw verhaal gezien, je ex wel n behoorlijke lul:x
    maargoed.. daar zijn exen voor :D

Hanuna; Gefeliciteerd en welkom! ik ben ook een oktobermama! tenminste.. ik was 1-10 uitgerekend maar onze uk kwam bijna 3 weken eerder:)
    wat goed dat het nu zo snel raak is.. ze zeggen dat je in t eerste jaar na de bevalling extra vruchtbaar bent dus dat komt bij ons allen mooi uit:D
    wanneer ga je een afspraak maken bij de vk/gyn? je bent nu zo'n 4/5 weken zeker?

Brenda; oei! dat is niet best!
    ik heb bij mn eerste vanaf 20 wk BI gehad, tot wk 31 halve dagen gewerkt(5d pw).. maar daarna was ik echt op!
    4 bloedingen gehad , volgens de vk direct gevolg van de harde buiken ( had er 14 per uur) dit was ook echt de druppel om te gaan stoppen met werken.
    toen n paar redelijk goede weken en bij 38 wk ineens zwangerschapsvergiftiging.. laatste twee weken complete bedrust moeten houden:( alleen 3/4x per week naar t ZH voor ctg en bloed+urine check.
    uiteindelijk gelukkig binnen 9u bevallen maar wel een flinke knip die 3mnd opengestaan heeft (mooi moment om erachter te komen dat je allergisch bent voor hechtmateriaal;)
    al met al was het t waard maar dat is wel de reden dat we twee jaar gewacht hebben erna:)

de tweede helemaal nergens last van! geen BI, geen hoge bloeddruk, t/m 36 doorgewerkt en 10 dagen later binnen 3,5u bevallen, zonder knip!.. wat n feestje!
    echt zo'n zwschap en bevalling gun ik iedereen! :)
    het hoeft dus niet zo te zijn dat er BI optreed bij iedere zwangerschap als je het al een keer gehad hebt.
    maaaaar dat gaat natuurlijk voor jou niet op..
    zo dicht op elkaar en hormonen erbovenop, nee daar ben je nog niet van hersteld:(
    hoop voor jou dat t iig niet erger word dan vorige keer!

hier al 2 dagen niks binnengehouden.. ja vannacht 3 slokken water.
    maar daar kan k niet van leven natuurlijk:)
    gister ook maar een uurtje volgehouden op mn werk..
    hing een half uur daarvoor nog thuis boven de pot maar wilde per se niet weer afbellen dus tja.. moest na een uur toch toegeven dat t niet ging:(

afgelopen zondag hebben we mijn moeder, schoonmoeder + vriend ingelicht..
    die hadden het niet verwacht maar sprongen een gat in de lucht dat hun laatste kleinkind eraan komt:D
    vanavond mn zwager en schoonzus in t buitenland vertellen via skype ( we hadden gesmst dat we een leuk nieuwtje hadden)
    ze denken dat we gaan vertellen dat we gaan trouwen hahaha
    wat zullen ze verrast zijn :p
    maandag nog mn andere zwager en zn vrouw en mijn vader.
    daarna ga ik mn collegas inlichten over mn ontslag :)
    ben benieuwd naar de reacties en helemaal als ze horen waarom ik ontslag genomen heb:D!!

zooooooo ik heb mn best weer gedaan :);)

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    oja Hanuna, wat een klein ventje heb je!
    onze 'uk' was bij 15 weken 7955gr en 66cm ;)
    wat n verschil he:D

3. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Anz leuk om te vertellen he,en leuk dat iedereen zo blij was!

Heb vanmiddag de politie aan de telefoon gehad,want ex had die gebeld.Dus ze belde om te bemiddelen.
    Heb duidelijk uitgelegd waarom ex onze oudste dochter niet mee kon nemen,heb gezegd dat hij van harte welkom is hier om haar te bezoeken en te eten en evt de kinderen in bad te doen.
    Heb gezegd dat hij de jongste kon ophalen mits hij geen verbaal of fysiek geweld zou gebruiken.
    Ex wilde dit niet en heeft jongste ook niet opgehaald,hij zou een kortgeding aanspannen zei de politie. Heb gezegd dat ik dit vol vertrouwen tegemoet zie. En heb gezegd dat ik het jammer vind dat hij het niet zelf met me kan of wil oplossen en dat ik mijn kinderen hun papa niet wil ontnemen maar dat haar gezondheid nu voorop staat.
    Heb mijn advocaat gebeld en die zei dat een rechter haar belang voorop zal stellen dus dat ik me niet ongerust moet maken. De politie zei dat ze hoopte dat er voor mijn ex en mij een oplossing komt en ik heb gezegd ik hoop dat er een oplossing voor de kinderen komt want das veel belangrijker!!!!
    Dus hoop dat haar papa haar hier komt bezoeken want anders zou ik het wel heel jammer voor haar vinden.
    Als hij de kinderen buiten de regeling om wilde heb ik nooit moeilijk gedaan,maar jammer dat hij niet in haar belang kan denken

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    hij is niet erg intelligent zeker?
    Dit regelen via de politie en een kort geding aanspannen.. redelijk overbodig:)
    je hebt de zaak idd in the pocket..
    hij had beter direct zn advocaat op de zaak kunnen zetten.. wat ie nu heeft gedaan is impulsief en zelfs wat naief:) dat zal de rechter ook niet over het hoofd zien hoor haha!
    maar hoe dan ook > blegh!! wat jammer dat t zo moet gaan :x:(
    hoop dat je meiden er niet al te veel van meekrijgen:)

5. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Hanuna79 : welkom hoop dat alles goed gaat :)

redu : Vind het jammer voor jou en je kids dat het zo moet gaan hoop dat het goed komt maar mannen snappen zulke dingen vaak niet, mijn ex van meer dan 10 jaar terug snapt nog steeds niet dat ik hem niet terug wil terwijl ik voor de tweede keer zwanger ben van mijn huidige man.

anz87 : hoop dat het snel wat beter gaat en dat je langzaam aan weer wat binnen kunt houden

Hier morgen een spannende dag, we hebben om 09:15 een afspraak voor de 20w echo ben bang dat ik straks geen oog dicht doe, ben nu al op van de zenuwen

6. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    succes en veel plezier bij je echo vandaag cinderella

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Cinderella; jij bent nu waarschijnlijk al nar je beebje aan het gluren! we gaan er vanuit dat alles goed zit he :) succes en veel plezier!!
    kom vanmiddag ff bijlezen of je misschien hebt geplaatst hoe het was :)

LOL mijn vorige vriend dacht dat de relatie beeindigen en verdergaan met n ander een bevlieging was.. tot ik m vertelde dat we de eerste op komst hadden :)
    t was gelukkig meteen duidelijk daarna :D
    nu is het wel altijd een van de eersten die op kraambezoek komt :)

gisteravond een paar happen boerenkool binnengehouden whohoe voelde me gelijk ffies beter:)
    geskyped met de familie in t buitenland ! die waren nogal verrast haha
    maar zijn heel blij dat ze dit keer wel de uk vanaf t begin kunnen meemaken:)
    als ze terugkomen is Mason al 7 mnd en dan zien ze m voor het eerst;)

Fijne dag!!

8. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    Dank jullie wel.

We zijn weer terug van de 20w echo en alles is goed, we hebben een paar leuke foto's mee alleen mijn scanner werkt niet op dit moment :x
    Maar we weten nu wel met zekerheid wat het word :D

anz87; deze ex hoef ik echt niet in mijn buurt te hebben hij heeft zoveel roddels over mij verteld dat mensen dachten dat ik een monster was laat staan dat ik hem terug wil bahhhhhhh alleen de gedacchte al met de meeste van mijn exen kan ik nog goed opschieten en komen ook nog steeds bij elkaar over de vloer.

Ben blij dat je weer iets hebt binnen kunnen houden en hoop dat dat elke dag weer wat meer word.
    Hier was ook iedereen verast maar wel alleen leuke reacties gehad gelukkig.

Zo ff middag tukkie doen kom later nog wel weer online :p

9. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Hoi Meiden,

Wat hebben jullie lekker zitten kletsen:D
    Redu wat een gezeur met je ex hoop dat het zich snel oplost..

Cinderella wat fijn dat je een goede echo had!:)

Anz wat balen dat het eten nog steeds zo moeizaam gaat hopen dat het snel vermindert

Hier niet veel verandert heb net de wc weer geknuffeld en voel me nog steeds beroerd:(
    ga zo me bedje weer in

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    He meiden groeien jullie ook zo hard??
    Hier is het niet normaal heb zelfs al last bij slapen:(

Deze foto is gister gemaakt bij 8 weken en 2 dagen:

Bekijk bijlage 222811

Was wel gewaarschuwd dat het sneller gaat bij de tweede maar zo snel niet:$

11. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    :$ brenda weet je zeker dat het 8 weken is? Vind het ook wel een flinke buik hoor. Maar wel een prachtige buik:D

12. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Krijg maandag mijn eerste echo als het goed is ben ik 8 weken:p
    De verloskundige dacht dinsdag dat ik rond de 10/11 weken was maar dat kan niet want ik ben 14 dec nog ongesteld geweest:(

13. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    jeetje,misschien krijg je er wel 2! Maar je hoort wel vaker dat je bij een tweede harder groeit. ben heel benieuwd naar de echo meid

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    brenda; ik heb ook al n aardige buik :p..
    we hebben een hele andere lichaamsbouw dus het is echt niet te vergelijken met die ronde toeter van jouw :D!
    trots op zijn, lekker lang met n babybuik pronken;):)
    ik heb nu een buik die k bij de eerste pas met n week of 18 had..
    bij de tweede was t ook al vrij snel zo (13/14 wk) maar nu nog sneller doordat ze zo dicht op elkaar zitten denk ik:)

ben benieuwd naar je echo!

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    #75 anz87, 12 feb 2012
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  16. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Anz wat een mooie buikjes:D
    Jij bent lekker slank dan zie je je buikje nog duidelijker;)
    Ik heb ook een foto van mijn vorige zwangerschap met 39+3:)
    Ben met 40+2 bevallen.

Bekijk bijlage 222863

17. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    wow wat een toeter!! nou dan vind ik je buikje nu niet gek hoor haha
    je gaat nog een heeeeel end groeien!! :D

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    brenda; Heeeeeeel veel succes en veel plezier vandaag bij je eerste echo :)!!
    ben benieuwd hoever je nu werkelijk bent:p

ik ga vanaf vandaag aftellen naar de geslachtsbepaling.. nog 4 weken :D
    heb als klein voorproefje voor valentijn een gendertest ingepakt laten opsturen, geadresseerd aan mn vriend:D
    t zal gerust een onzinding zijn maar leek me wel leuk om te proberen en dan later kijken of t klopt :)

19. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Dankjewel:D mag pas om half 3 dus nog even wachten;)
    Ow zo'n test lijkt mij ook leuk om te doen alleen vind ze iets te duur doe ik liever een echo extra.
    Ik ken er een paar waarbij die het goed aangaf en een paar waarbij fout. maar soms is het erg moeilijk af te lezen want dan word hij paars ja is het dan een jongen of een meisje:p
    Laat je de uitslag wel weten???
    Ik heb alleen de zout test gedaan en die gaf duidelijk meisje aan en mijn gevoel zegt 100% jongen maar dat had ik vorige zwangerschap ook en heb toch echt een dochter gekregen haha

20. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    En Brenda,hoe was je echo

Deel Deze Pagina