hoi meiden Echo gehad en alles was goed hartje gehoord. Maar ben een week achteruit gezet ipv vooruit baarmoeder zit wel al heel hoog konden geen binnenwaartse echo meer maken alleen vanaf buiten 1 maart mag ik weer terug komen voor de definitieve uitgerekende datum maar tot nu toe op mijn dochter haar verjaardag uitgerekend Hoe krijg ik het voor elkaar haha ik was net aan het tikken toen jij een bericht plaatste redu
ooh achteruit gezet? Dat had ik niet verwacht. Maar fijn dat je het hartje gehoord hebt en dat alles goed was! En die uitgerekende datum,hi hi. Gelukkig worden er maar weinig kindjes precies op die datum geboren, zou wel raar moeten lopen zou het precies dezelfde dag zijn. Was er zelf toendertijd ook bang voor omdat ik een dag voor em haar 1e verjaardag was uitgerekend maar ben uiteindelijk eerder ingeleid zodat mijn kraamweek net afgelopen was toen mijn oudste 1 werd. Vond het wel gek want ze zijn dan nog 10 dg even oud ha ha
zeker lekker buikje voor dat termijn, en wat die datum betreft ik wil je niet bang maken maar wij hebben er 2 in de familie mijn moeder en haar zusje daar zit precies 5 jaar tussen en een oom van mij heeft een zoontje gekregen op zijn verjaardag waar de hele familie bij was hi hi hi. Hier een paar dip dagen gehad en ontzettend veel harde buiken ga het nu maar even een paar dagen erg rustig aan doen.
brenda; goed dat t hartje klopt!! en een week achteruit? mij hadden ze ook een week achteruit gezet.. denk nog wel dat ze dat bijtrekken na de combitest.. volgens mijn berekening zit k gewoon op 12 wken zouttest gaf bij mij jongen aan... wat een verrassing haha mn gevoel zegt meisje maar mn verstand zegt jongen (aangezien er echt alleen maar jongens verwekt worden in vriends familie Lig ik straks op zondagochtend met 4 mannen in bed hahaha wie kan dat nou zeggen zonder te blozen ik ben ook benieuwd naar de test.. doe m woensdagochtend! paars is n jongen alleen roze is een meisje, er mag hooguit een licht paarse zweem doorheen zitten. ik verwacht een zeeeeeer blauwe test haha en dan nog is t afwachten natuurlijk Laat het zeker even weten! Cinderella; oeh rustig aan doen he met de harde buiken! ff jezelf in acht nemen over de 20 weken al!
de test was heel erg roze! wel leuk om te doen hoor maar zekerheid hebben we over n paar weken pas word wel spannend nu haha http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums9180-picture53169.jpg
Die is wel heel duidelijk roze zo duidelijk heb ik ze nog niet gezien Wat zou dat leuk zijn een zusje voor je zoontjes hihi. Nu duren die weken tot de geslachtsbepaling helemaal lang. Hoelang duurde het eigenlijk voordat je die test binnen had?
haha ja 3,5 week gaat nu voorbij kruipen! ik had m zaterdagavond besteld. maandagmiddag ging ie op de bus. maar als je m in de ochtend besteld ie er de volgende dag. leuk voorproefje was het
ow dat is vrij vlot waar heb je hem besteld?? Het lijkt mij ook wel leuk om te doen zeker omdat ik zo'n voorgevoel heb dat het een jongen is
Ow dat is mij iets te veel zeker omdat het je geen zekerheid geeft anders had ik het wel gedaan Ik heb toch weer besloten om geen combinatie test te doen. Jij wel? Je moet het zowiezo zelf betalen omdat ik onder de 35 ben en komt niks voor in de familie. En goedkoop is het niet
ik ga de combinatietest wel doen.. moet volgende week dinsdag heen. het is inderdaad niet vergoed en wij hebben ook geen vergroot risico door familie e.d. maar ik wil het gewoon graag doen omdat ze zo dicht op elkaar zitten. bij de eerste twee had een kindje met down het goed gehad bij ons.. nu krijgen we t al druk zat en ik vind t oneerlijk tegenover mn kids om er nu een kindje met een beperking/afwijking bij te laten komen. oneerlijk vanwege de aandacht die de jongste dan nodig heeft en de ouderen niet meer kunnen krijgen. en aan de andere kant zou ik t oneerlijk vinden tegenover het jongste kindje wat gewoon echt extra ondersteuning, aandacht en zorg nodig heeft die ik op dat moment niet kan geven ach het is een kansberekening en bij verhoogde kans doen we zeker vervolg onderzoek.maar t kan altijd een positieve berekening worden maar toch een gehandicapt kindje.. het blijft afwachten
Ja ik snap het maar wij hebben onszelf 3x de vraag gesteld als het niet goed is kunnen wij de zwangerschap dan afbreken en stopzetten. En we blijven zeggen Nee dat kunnen wij niet. Dus voor ons maakt het niks uit of we het nou wel of niet doen want wij kunnen geen afscheid nemen van dit kindje. Ik ga flink duimen dat het gezond is
dat is super! dat hadden wij bij mn jongens ook.. no way dat ik de zwangerschap af zou breken. maar nu moeten we ook kijken naar de gezinssituatie en dan zal het waarschijnlijk toch wel afgebroken worden.. de beslissing komt natuurlijk pas echt als we weten in hoeverre het is.
het is stil hier! Moeilijke keuze anz, hopelijk is jullie kindje gewoon heel erg gezond en hoef je zón moeilijke beslissing niet te nemen. Ik heb ook altijd gezegd dat ik blij ben met wat ik krijg maar kan me ook voorstellen dat je door de omstandigheden de keuze moet maken voor heel het gezin. We duimen gewoon voor allemaal gezonde kindjes Hier gewoon alles bij het normale. Moet wel zeggen dat ik erg naar de zomer verlang. het valt niet mee de kinderen de hele dag binnen te vermaken. Ze zijn op het moment de hele dag aan het knokken met elkaar. Had vanmorgen nog maar 5 minuten mijn ogen open of mijn oudste dochter had de jongste in haar gezicht gekrabbelt en de jongste had de oudste met een plastic speelgoedstrijkijzer op haar hoofd geslagen pfff ben af en toe net een politieagent, Ze pakken de hele dag elkaars speelgoed af en dan moet ik maar raden wie het het eerste had ha ha. Op zulke dagen valt het me ook wel eens zwaar dat ik het alleen moet doen en niet even kan zeggen,nu is het jou beurt. Maarja het is zoals het is en ze liggen nu lekker in bed dus heb ik ff mamatijd. Fijne avond allemaal
redu; geweldig die strijd haha echte meiden he!! is er al een oplossing gekomen met je ex? (had net een veel langer bericht getypt maar drukte op de verkeerde knop alles weer weg :x ) vriendlief heeft vandaag de eerste dag van zn nieuwe opleiding dus die is al vanaf 06.00 de deur uit.. gelukkig is t maar 1 dag in de week nou ik ga haasten.. oudste uit bed, aankleden en aan t ontbijt zetten. jongste uit bed, badderen, aankleden. tassen klaarmaken en dan de mannen wegbrengen. oja moest zelf ook nog aankleden en dan aan t werk.. zoals ik al zei, ik ga haasten fijne dag iedereen!
Vorige week vrijdag zijn ze daar wezen eten hebben even overlegd wat wel enwat niet. Toen hij de kinderen terug kwam br vengen heeft hij me mishandeld dus wederom aangifte gedaan bij de politie. Toen ik een maandag terug kwam van mijn dochter bij de peuters te brengen stond hij achter in de tuin en in de schuur. Wederom de politie gebeld,maar duurde half uur voordat ze er waren dus was toen al weer gevlogen. Zie er elke keer tegenop als hij de kinderen komt halen en brengen.
hij mishandeld je maar komt nog wel de kinderen halen en brengen? daar moet een contactpersoon tussen komen.. kan toch niet zo zorg je wel dat er iemand bij je is als hij komt? pff wat een rotsituatie weer :x de eikel!
vandaag (13.00) de combinatietest, volgende week hopelijk een mooie uitslag voor nu hoop k ook dat ze me een mooi fototje van de nub willen meegeven spannend!!
Spannend meid succes word weer een lange week! Zou leuk zijn een NUB foto laat je hem zien?? Veel plezier