spannend anz,succes vandaag en natuurlijk bij die lange week wachten. Hier net even met de kindjes achter in tuin gespeeld,ze slaan mekaar de hele dag de hersens in dus ff lekker naar buiten
de nekplooi, hersentjes, neusbotje en hartje zagen er goed uit! nu de uitslag afwachten http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums6266-picture53486.jpg dit is de enige foto die k meekreeg.. t kindje was heel druk en deze foto heeft de echscopiste gemaakt tijdens de metingen. daarna ging een stagaire verder. die kreeg amper wat in beeld maargoed waar we voor kwamen is goed gebeurd dus mag niet klagen
Wat fijn dat die dingen al goed waren!! Nu de andere uitslagen nog De echo is erg mooi maar moeilijk een NUB op te zien ik gok een meisje hihi Zou het zo leuk voor je vinden heerlijk 2 mannen en 1 meid
redu thanks! brenda; ikzelf denk ook een meisje omdat k eigenlijk alleen maar horizontale streepjes zie.. welke daarvan een nub zou zijn, geen idee rogijuli twijfeld ook of ze m ziet maar die gokt jongen. nog twee denken meisje ook door de horizontale streepjes (maar twijfelen of de nub wel te zien is) bij in-gender zegt de een niet te zien en de ander zegt jongen. t blijft dus nog ff 2,5 week afwachten tot de bepaling hoe voel je je nu??
dus iedereen zegt iets anders ben benieuwd hier gaat het op dit moment niet goed heb mega pijn in mijn buik boven mijn navel zo erg dat ik moet spugen van de pijn. ik denk dat het mijn darmen zijn als ik zit zit mijn buik knel omdat hij al zo groot is als het erger word komt mijn man mij ophalen en gaan we naar het ziekenhuis en hoe gaat het bij jou
oe ik herken t wel iets! de keren dat ik overdag moest spugen begon het met erge buikpijn.. had t idee dat k verstopt zat maar dat was het niet. wat een naar gevoel is dat he!! rustig aan doen en zeker naar t zh gaan als je t niet vertrouwd! hier gaat t soepel.. spugen is al anderhalve week over verder geen klachten, wel n buik die flink uitzet nu
brenda beterschap,hou het in de gaten hoor! Een blindedarm kan ook beginnen bij je navel. Hoe gaat het nu?
de uitslag van de combinatietest was goed!! ze zei letterlijk "op alles waar we op testen had je de mooist denkbare uitslag" blij blij blij!!!
Goh, wat geweldig dat ik dit topic tegenkom...heb een tijdje gedacht dat ik de enige ben die dit meemaakt, maar niks blijkt dus waar! (Ook al is het misschien niet zo héél erg) het lijkt me fantastisch om van alles en nog wat te bespreken met meiden die in hetzelfde schuitje zitten als mij. Als alles een beetje mee zit zullen mijn kids straks iets meer dan 13 maandjes schelen, en dat is behoorlijk heavy volgens mij, hihi. Is het goed als ik gezellig mee kom kletsen?
hoi sjotefle, Je bent van harte welkom hoor! het is inderdaad zwaar,maar ook erg leuk. mijn meiden zijn nu 2 en een half en anderhalf en schelen nog net geen jaar. Merk dat het nu allemaal wat makkelijker wordt,hoewel ze ook flink kunnen knokken zijn ze erg dol op elkaar. Ze trekken erg naar elkaar toe maar hebben ook concurentiestrijd over de aandacht van mama en het speelgoed. Denk ook dat dat heel normaal is. als mijn oudste dohter op de peuters is denk ik altijd wat is het rustig met 1 kind,maar toen ik er nog maar 1 had ervaarde ik dat helemaal niet zo en denk zelf dat de tweede er makkelijker bij gaat,omdat je al gewend was te leven naar het ritme van je kindje. En ach of je nu 1 of 2 luiers moet verschonen. Het gaat echt vanzelf hoor!
Zo ben er weer, ben een tijdje afwezig geweest heb een erg moeilijke tijd achter de rug, toch de spanning van zal alles wel goed gaan deze keer. Ook hebben we de spulletjes van ons dochtertje van haar kamer gehaald die zitten nu in een mooie grote vitrine kast op onze slaapkamer, dit is mij wel heel erg zwaar gevallen maar het moest er een keer van komen. We wouden aan de gang in haar kamertje voor ons nieuwe kindje en ik wou het graag voor de 24e week gedaan hebben maar dat ging emotioneel niet lukken we zijn nu aan het schilderen, het schiet wel op maar voor de 24e week gaat niet meer lukken want morgen ben ik 24 weken, nu maar hopen dat deze kleine lekker blijft zitten want ik wil het wel zelf afmaken. Tot nu toe gaat alles goed en we hopen dat dat zo blijft, vrijdag weten we weer meer want dan heb ik weer controle, en morgen weer zo'n heerlijke progestoron prik (NOT) maar het is voor een goed doel en na morgen heb ik er nog maar 12 te gaan. Ben blij dat het goed gaat met iedereen hier. Groetjes cinderella
cinderella; kan me indenken dat dit superzwaar moet zijn goed dat jullie haar spulletjes open neerzetten! hoe gaat t nu met je? sjotefle; Gezellig! hoe voel je je tijdens deze zwangerschap? t is vast aanpoten met twee ukkies rond n jaar maar k denk idd net als rede dat je daar snel in meegaat.. het is ook niet anders he Gewoon genieten! Weten jullie al wat t word of blijft het een verrassing? Brenda; Hoe is t met jou????
redu; hoe gaat t met je? en met je mooie meiden? Wij krijgen maandag dan eindelijk te weten wat we krijgen!! vind t echt spannend worden
@anz87: Ik voel me helemaal top tijdens deze zwangerschap. Heb geen last van geen enkel kwaaltje, hoewel dat bij mijn vorige zwangerschap toch echt wel heel wat anders was...Alleen merk wel nu dat buikje weer begint te groeien het me al wel wat in de weg begint te zitten hihi. Wij weten alweer wat het wordt, Fleur krijgt er namelijk een zusje bij Ben heel erg benieuwd hoe dit allemaal zal gaan verlopen...Hoe verloopt jouw zwangerschap? En heb je een idee wat het worden gaat?
Hoi meiden sorrie dat ik zolang niks heb laten horen maar het gaat niet zo goed hier De pijn in mijn buik is ondraagbaar geworden heb meerdere artsen gezien en paar keer in het ziekenhuis gelegen ook omdat ik elke keer flauwval van de pijn. Ze denken dat mijn darm dubbelgevouwen zit maar kan wel gewoon naar de wc dus daar twijfelen ze ook weer over. Met de kleine gaat het gelukkig wel super! Anz fijn dat alles goed is ik ga weer op bed dames want het komt weer
anz87; dank je. Het gaat wel hier, we hebben nu in ieder geval de grens bereikt dat ze iets kunnen doen voor onze kleine ook al is dat verre weg van ideaal natuurlijk maar hoop dat ik nu toch iets meer kan gaan genieten. Maar het hele emotionele gebeuren weerhoud mij er ook wel een beetje van ben ik bang voor ik denk dat ik pas echt blij ben als ik ons meisje in mijn armen kan sluiten op het juiste termijn en gezond. Lichaamlijk gaat alles in ieder geval zijn gangetje, de kleine laat zich goed voelen, de prik heb ik nu minder last van als de vorige keren maar wat niet is kan nog komen soms duurt het een dag voordat ik last krijg van de bijwerkingen.
cinderella lijkt me inderdaad een hele moeilijke periode ook. Kan me voorstellen dat je er pas vertrouwen in hebt als je je kleine uk gezond en wel in je armen hebt. Sterkte en probeer ook een beetje te genieten van die kleine uk in je buik. Brenda wat een toestand,fijn dat het met je kleine ukkie goed gaat,maar let maar goed op jezelf ook! Hoop dat ze je goed in de gaten houden. Anz spannend nog een paar dagen en dan weet je wat het word,heb je een voorgevoel of helemaal niet. Ik was er bij de eerste van overtuigd dat het een jongen zou worden was dan ook verrast dat het een meisje was. Bij de tweede dacht ik wel een meisje te krijgen en had mijn gevoel dus gelijk. Hier gaat het goed wel. mijn oudste slaapt alleen heel erg slecht en is dan ook wel een beetje moe en huilerig gedurende de dag. Had ik verteld dat ze koemelkallergie heeft,nou gaat heel goed met haar dieet. Bijna niet meer aan de diarree en bijna geen buikpijn meer. Krijg haar voeding nu vergoed dus das ook wel fijn. Met de jongste alles prima,erg ondeugend ha ha en heeft nu echt zón periode dat ze erg aan mama hangt. Maar dat iss ook weel weer vlijend. Fijne avond allemaal
Brenda; oh wat balen! hoop dat t snel beter gaat met je he dat is ook niet niks.. je zo voelen en n baby erbij hebben ! sjotefle; gek he hoe die zwangerschappen kunnen verschillen. er valt ook echt geen pijl op te trekken wat die hormonen nu weer gaan doen in je lijf vond t een tegevaller dat k bij de eerste twee nooit had gespuugd en nu ineens wel boven de pot hing maargoed.. dan heb k natuurlijk nog steeds mazzel, als k af en toe de extreme misselijkheid verhalen lees niks voor mij haha Vandaag weten we het eindelijk!! ik word om 13.50 verwacht bij drs.Papa heb er zo'n zin in!!!!!! gister nog even mn nub foto bewerkt waardoor de nu naar voren komt.. ik denk toch echt dat het een meisje is, we gaan t zien straks http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums9180-picture54506.png