leuk hoor anz zón mannenhuishouden. En makkelijk met alle spullen die je ws nog hebt. Leuk een knulletje erbij
He lieve meiden hoe gaat het met jullie?? Anz wat leuk nog een zoon wat zal jij veel aandacht krijgen van al die mannen\ Hier gaat het weer redelijk heb een tijd in het ziekenhuis gelegen veel medicijnen enz gehad en nu al 4 dagen redelijk pijn vrij. Dus mag niet klagen het was idd een grote lus/knik in mijn darm en dat deed heeel zeer. De kleine doet het super is lekker druk aan het zwemmen Spreek jullie snel weer Liefs
Fijn dat het weer wat beter gaat brenda en vooral dat die kleine het goed doet. Hier alles prima,de meiden zijn lekker in de tuin aan het spelen en merk dat het nu wel wat makkelijker wordt en ze niet continu hoef bezig te houden. Straks nog even een rondje met ze fietsen en dan gaan ze even bij hun papa eten. Dus heb ik even mijn handen vrij om zelf op mijn gemakje te eten. Fijne middag allemaal,lekker genieten van het mooie weer!
anz87: leuk nog zo'n man erbij lekker laten verwennen hi hi hi. redu: mooi weer is toch altijd wat makkelijker ja ze hebben toch weer even wat meer te doen wij genieten hier ook nog maar even van het mooie weer. Hier gaat het een stuk minder nu, ze hebben vrijdag geconstateerd dat mijn baarmoedermond week is en dat is een teken van een vroeg geboorte gelukkig is alles verder nog rustig ,met af en toe een harde buik. Moet morgen weer naar het ZH en dan naar het hoofd van de gyneacologie die gaat mij dan onderzoeken en dan weten we of ik daar opgenomen word of dat ik thuis met rust mag doen of dat ze het toch niet vertouwen en dat ik doorgestuurd word naar accademisch ziekenhuis. Dit was een behoorlijke klap in ons gezicht want het ging zo goed tot nu toe, we gaan nu in ieder geval hopen dat ze blijft zitten tot de 32 weken.
Fijn dat je je beter voelt hoop dat dat zo blijft en wat fijn om te horen dat de kleine het ook goed doet
Nou we zijn nog thuis mijn baarmoedermond zit op 2,9 cm dat is al weer iets korter als vrijdag en volgens deze gyneacoloog is er geen reden om ons zorgen te maken, want de slijmprop zit er nog en ik heb geen verandering in mijn afschijding. Ik mag alleen niets meer tillen, ik mag alleen nog kleine wandelingen maken. Ik snap er niets meer van
Hou je kleine uk nog maar even binnen is wel erg vroeg! Mooi dat je ontsluiting minder is geworden houden zo en goed luisteren dus niet tillen Hier doe ik ook erg rustig aan hoe gaat het met de rest?
ik had geen ontsluiting mijn baarmoedermond is weer korter geworden, vind het dus niet echt geruststellend hij heeft niet inwendig gevoeld dus weet niet of mijn baarmoedermond nu nog weker is geworden of niet vond het allemaal erg verwarrend vandaag maar ja we moeten maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren en goed naar mijn lichaam luisteren en het rustig aan doen
oeh das niet best cinderella! zou zo veel mogelijk zitten en liggen, iig de komende 5 weken! raar dat deze gyn dr zo luchtig over was terwijl je bmm zo snel verkort en helemaal dat slijmpropverhaal.. dat zegt niks. bij mn eerste kwam die pas eruit tijdens de weeen en bij de tweede al 4 dagen voor de bevalling, valt geen pijl op te trekken ukkie blijf nog maar lekker bij mams!
dank je anz87 Hier is het nog steeds rustig slaap veel, maar heb ook veel last van harde buiken die soms gepaart gaan met krampen. Hou nu alles bij (schrijf alles op) en goed in de gaten als het teveel word trek ik aan de bel
En hoe gaat het hier dames?? Met mij gaat het goed! Klap alleen uit elkaar voor mijn gevoel dit is mijn buik nu Hoe gaat het met jullie buikjes en de kleintjes die erin zitten?? Cinderella hoe gaat het met jou??? Bekijk bijlage 236882
Weet niet of er nog meiden hier lezen maar wij krijgen een zusje voor onze dochter wou het even delen
Whoehoe gefeliciteerd brenda, nog een dochter!! Ik had idd al weken niet meer hier meegelezen.. Eigenlijk geen idee waarom niet Hier gaat alles goed, buik groeit goed en de babykamer is al bijna af! Hoezo nesteldrang
Haha jij bent vlug! ik denk dat ik weer erg laat ben met alles bij Noa ook op het laatste moment en nu erg druk met de kleine vergeet nu al in het dagboekje te schrijven van deze uk erg he haha Komt vast wel goed
Brenda leuk een meisje erbij,weet hoe het is 2 meiden kort op elkaar ha ha. Hier gaat alles goed. Zit nog steeds te wachten op een huisje voor onszelf maar het schiet niet op.
Ik zie het al helemaal voor me straks als ze 4 en 5 zijn bijv samen tutten met de popen en als ze 16 en 17 zijn samen shoppen en stappen Balen dat het huisje niet opschiet heb je urgentie?? Hier moet je minimaal 2 jaar wachten op een huis toch niet normaal
Hier tutten ze nu al samen met de poppen ha ha. Maar vind het wel leuk zón meiden huishouden. Heb helaas geen urgentie meer,omdat ze me een woning hadden aangeboden in een dorp waar helemaal geen voorzieningen waren,zelfs geen supermarkt. Dit heb ik geweigert omdat dat zonder auto met 2 kleine kinderen niet te doen is. Sta ook al ruim 2 jaar ingeschreven maar het schiet gewoon niet op. Moet op alles reageren dus kan ook voorkomen dat ik 30 km verderop moet gaan wonen en dat vind ik echt heel erg omdat ik hier mijn familie en socialecontacten heb en ben erg bang dat ik vereenzaam da. Is ook bijna niet te doen om ze dan even weg te brengen als ik even naar de dokter moet ofzo. Maarja laat het allemaal maar over me heen komen,meer kan ik toch niet doen.