Het '2014 wordt mijn jaar' topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dít is precies wat het boek je duidelijk wil maken, dit is een voorbeeld van een destructieve gedachte.. Helpt deze gedachte je verder? En waarom zou de uitvoering je niet lukken? Denk je dit? Of is dit zo?

Dat is waar het boek precies op ingaat. :)

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Heel veel succes dames!
    Misschien helpt het boek: voor altijd jong van Jesse van de Velde over gezonde voeding.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ok zoumooizijn, ik zal eens aan kijken! Dank je. 😊

4. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik wil iedereen veel succes wensen!
    Ik ben eerder 24 kg afgevallen in ongeveer 2 jaar tijd. Nu na m'n zwangerschap wil ik er weer 8 kwijt. Bewust eten en regelmatig sporten.
    Ik zou graag aanhaken bij dit topic, maar ervaring leert dat ik niet regelmatig genoeg op het forum ben om dat bij te kunnen benen.

Zet 'm op allemaal!

5. Ik doe ook mee!! Geen idee hoeveel ik kwijt moet, maar ik wil weer in mijn gewone spijkerbroek passen…. Ik draag nu nog steeds mijn zwangerschapsbroek :)

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik rij bijna België in, dus kan tm vrijdag niet reageren. Ben benieuwd hoeveel mensen er nog bijkomen! Geniet allemaal van kerst!

7. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik ga het doen door gezond te eten, twee of drie gezonde tussendoortjes te nemen en minimaal 3 keer per week te hardlopen en misschien nog 1 of 2 keer iets anders te sporten. Met hardlopen ben ik al begonnen en dat gaat steeds beter. Yes!
    De tip van Aylen ga ik ook proberen toe te passen, maar misschien verander ik dat wel in poetsen. Is nog goed voor mijn huis ook Hahaha.

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik doe niet mee althans een paar kilo maar, ik ben 1 januari 2013 begonnen met afvallen en weeg nu 63. Zou graag nog 10 kilo willen maar we zien wel. Met de feestdagen snoep ik ook niet trouwens vind ik zonde ( voor mezelf ) om me na al die maanden te gaan 'volproppen'. Dat deed ik dus ieder jaar, een snoepje zal ik heus wel pakken maar dan is het ook goed.

Wil jullie heel veel succes wensen en het gaat jullie zeker lukken.

9. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik ga geen dieet volgen. Gewoon meer bewegen en minder snoepen en meer fruit eten. Nou weet ik wel dat fruit ook niet altijd gezond is maar nog altijd beter dan snoep ;)

Deel Deze Pagina