zwanger maar geen symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door desi88, 19 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desi88

desi88 Lid

7 feb 2008
    8
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger maar heb eigenlijk nog bijna geen symptomen. Behalve wat gevoelige borsten en soms wat menstruatie-achtige krampjes merk ik nog helemaal niets. Op zich heb ik niets te klagen, wie wil er nou misselijk worden, maar ik maak me toch een klein beetje zorgen of het allemaal wel goed zit. Wie heeft dit ook gehad en kreeg uit later toch symptomen (wanneer).

Ik hoor het graag!

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    hoi,

ik ben nu ruim 5 weken zwanger en heb op wat gevoelige borsten en wat rugpijn verder ook geen klachten. Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap net zo en kreeg later in de zwangerschap meer symtonen.
    Dus niks om je druk over te maken, geniet er maar van !

groetjes lief

3. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Hoi, Had ik ook de eerste weken,maar daarna kwam er moeheid bij en dat heb ik nu nog steeds. Dus misschien komt het nog...
    Ben ook niet misselijk geweest, ik bedoel niet dat ik moest overgeven(sorry), maar wel juist dingen laten zoals koffie, prak, snoep e.d.
    Dat gaat er echt niet in.
    Wie weet krijg je het nog....

Geniet ernog maar van!
    Voordat je straks alsnog misselijk word ;) .

Liefs

4. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Hallo,

had de eerste weken ook nergens last van buiten wat "krampjes". Vanaf een zeven weken had ik ook veel last van vermoeidheid en rond de elfde week ben ik beginnen misselijk te worden. Sinds de zestiende week gaat het beter met de vermoeidheid en misselijk ben ik (bijna) niet meer. Dus het kan nog komen (maar je moet er niet om roepen hoor :) )

groetjes

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Je hoeft je geen zorgen te maken. Als je pech hebt dan kun je alle kwaaltjes over een paar weken verwachten. En dan zul je spijt hebben dat je er ooit zo naar verlangde :p In zo'n prille zwangerschap is de hcg-hormoon nog niet erg hoog, vandaar weinig symptomen.

6. desi88

desi88 Lid

7 feb 2008
    8
    0
    0
    Dank voor jullie reacties. Wie weet komt het allemaal heel binnenkort en denk ik 'had ik er maar nooit om gevraagd!' :D . Ik vind het allemaal gewoon een beetje spannend, vandaar mijn vraag.
    Maar goed, ik ben wel een beetje gerustgesteld, bedankt!

Groetjes

7. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Desi,

Niks om je zorgen over te maken hoor.
    Ik heb ook eigenlijk nergens last van gehad en nu eigenlijk ook nog niet echt.

Ik ben alleen een periode erg moe geweest, maar verder heb ik niks te klagen.

Maar kan me je ongerustheid goed voorstellen hoor, had ik ook..

Liefs

8. Hier nog een met nauwelijks klachten en ben toch echt al 14 weken zwanger! Hoe vreemd het ook is, lekker van genieten!

Je hoort zo vaak over al die klachten, terwijl lang niet iedereen er zoveel last van heeft hoor!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier beginnen ze ook nu pas allemaal te maken..
    Dus duim inderdaad maar dat je ze niet zo heftig krijgt. ;)

10. westlander84

westlander84 Actief lid

13 feb 2008
    152
    0
    16
    westland
    hey,

ik had tot gistere ook geen klachten tot ik boodschappen ging doen werd kotsmisselijk bij het kopen van groente:S

daarna in de da drogist door de parfum...

ik hoop voor je dat je niet misselijk wordt is echt geen pretje suc6

Deel Deze Pagina