Ik vind de combi ook niet zo. Lina Jolie vind ik erg mooi maar lijkt misschien weer op Angelina Jolie. Lina Milou vind ik ook leuk bij elkaar, leuker dan Marlou.
Vind het ook geen mooie combi. Zou ook persoonlijk niet m'n dochter en m'n kat dezelfde naam geven. Vind zelf Lina Marlou heel leuk. Of inderdaad Evi/Jolie
Ik zou dan voor Lina Katie gaan. Ik vind anders dat jullie dit niet kunnen maken naar je ongeboren dochtertje. Maar dat is mijn bescheiden mening
Ik vind de combinatie niet mooi, de namen en de klanken lijken teveel op elkaar. En ik vind het niet mooi dat de roepnaam hetzelfde is als de tweede naam van je eerste kindje. Ik zou mijn kind ook niet dezelfde naam geven als de kat. Maar als jullie het wel leuk vinden, moet je het gewoon doen.
Ik zou het idd ook niet doen.. vind het ook niet leuk klinken, En idd ook ik vind het apart om de 2e naam van jullie 1e dochter de 1e naam van de 2e dochter te geven. Lynn vind ik wel weer erg leuk
Ik vind die alliteratie juist wel heel mooi! (Vind alleen verschillende kinderen met gelijke voorletters niet praktisch) Maar wat vind je van -Lisa Lynn -Lise Lena
Combi Lina Lynn vind ik niet mooi. Zou dan eerder gaan voor Lina Marly of iets dergelijks. Overigens vind ik het ook raar dat je je kindje als eerste naam de tweede naam van je eerste kindje geeft. Je was bang de naam nooit te kunnen gebruiken, vandaar dat jullie je eerste kindje dit als tweede hebben naam gegeven? Ik denk dan nu..je hebt de naam toch al gebruikt? Dus twee keer dezelfde naam gaan gebruiken. Ik zou toch echt voor een eerste andere naam gaan. En als je perse de naam Lina wil gebruiken, dan zou ik voor de optie gaan het weer als 2e naam te gebruiken. Bv. Marly Lina
Mijn mening: Ik vind Lina en Lynn dezelfde naam. Om die reden vind ik het een rare combinatie. Net zoiets als Lisa Lizz of Sofia Sophie of Julia Juul.... Verder vind ik het niet zo gek dat je de tweede naam van je eerste dochter wil gebruiken als roepnaam. Dat hebben wij ook wel eens overwogen (onze kinderen hebben drie namen), net als dat we overwogen hebben om de 2e keus/optie voor een volgend kind alsnog te gebruiken. Toch voelt dat voor ons niet goed: ik (wij) wil voor elk kind evenveel moeite doen om een originele naam aan hen te geven, omdat ik vind dat ze dat verdienen.... In dit geval zou ik dus kiezen voor een variant op Lina, om er toch dicht bij te blijven bij wat jullie blijkbaar allebei mooi vinden, maar dat je 2e dochter toch echt haar eigen naam heeft. Bijvoorbeeld: Lana, Luna, Lian, Liah, Lara, Lira, Liora (betekent Mijn licht), Liv, Livia, etc. Er zijn vele ander mooie namen te bedenken met bijna dezelfde klank.... Ik vind dat je dochter het verdient dat je haar een unieke en persoonlijke naam geeft. En in 2e namen kan je naar elkaar, en (voor-)ouders etc vernoemen. Het feit dat je nu twijfelt moet een signaal zijn dat je eigenlijk iets uniekere/persoonlijkers en originelers kan en wil geven aan je 2e dochter. Heel veel succes! Ik weet hoe moeilijk het is (wij krijgen een 3e zoon)! ps: als je hulp/inspiratie wil, kan je pb'en natuurlijk
Ben je er al uit? Dit komt in mij op: Nina Lynn Heb je toch die knipoog naar lina en hij heeft bijna dezelfde klank succes
Waarom niet Lina Katie? Deden ze vroeger ook bij het eerste en tweede kind. Lina Linn Lina Lynn kan prima
Ik vind het juist een heel 'warm' idee om de 2de naam van Katie tebruiken! Een soort verbondenheid, mooi. Lynn vind ik als 2de naam leuk, alleen niet bij Lina. Lina Sophie een idee? Een harde klank achter de naam Lina vind ik ook wel mooi. Iets met een K-klank o.i.d. Lina Cato/Kato
Thanx, zo zien wij t ook . De race gaat nu tussen lina marly of lina jacky Nog steeds in de voorweeen.... hoef (nog) niet te kiezen
Ik vind Lina Lynn juist super leuk! Maar ik zou da naar de achternaam kijken, bekt Lina Lynn Achternaam goed? Dan doen. Bekt het niet lekker, dan Lina Jacky Achternaam.
Lina Lynn vind ik ook teveel dezelfde naam bij elkaar. Als je twijfelt tussen Marly en Jacky, zou ik voor Marly gaan. Dat vind ik de mooiste combi met Lina. Lena Lynn vind ik daarentegen wel weer iets hebben. Ik hoop dat jullie er helemaal over uit zijn voordat de kleine meid er is. Succes!
BAM ! Het word Lina Marly Jeuh....helemaal.blij... Nu nog ff die voorweeen die moeten doorzetten... Ben.ik.helemaal.in mijn nopjes.hihi