elmex tandpasta

Discussie in 'De lounge' gestart door zonnetjes, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    mijn vriend gebruikt al jaren elmex tandpasta voor zn gevoelig tandvlees, ik gebruik dat ook, maar niet omdat ik zon last van dat tandvlees heb.

    nu hadden we het er laatst over, we hadden allebei onze tanden gepoets, en vriend had bier gehad. ik vond niet dat ie een frisse adem had. elmex zorgt blijkbaar wel voor het tandvlees, maar niet voor de frisse adem.

    wij zijn dus benieuwd naar tandpasta die EN gevoelig tandvlees aanpakt EN een frisse adem geeft.
    welke is dat?
     
  2. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Zendium. Gewoon de classic, die hebben wij altijd.


    De goedkopere merken hebben wel allemaal meer scherpe/frissere smaken vind ik.
     
  3. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Sensodyne gel, heel erg goede tandpasta!
     
  4. 1234

    1234 Niet meer actief

    Wij hebben vaak sensodyne, daar heb je veel verschillende smaken van. Die is ook tegen gevoelig tandvlees en voor een frisse adem. Alleen de rode smaak (original geloof ik) vonden we wel heel smerig.
     
  5. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik gebruik al jaren parodontax, maar daar moet je wel aan wennen. Nu vind ik alle andere tandpasta's vies....
     
  6. Gijsje

    Gijsje Fanatiek lid

    29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier ook paradontax :)
     
  7. Feetjes

    Feetjes Fanatiek lid

    20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Wij gebruiken allebei oral-b pro expert. Heerlijke smaak en volgens de verpakking zorgt hij voor zowel een frisse adem als dat hij beschermt tegen gevoelig tandvlees ;)

    Wat ik bij tandvleesproblemen ook echt aanraad is een Sonicare. Ik had regelmatig last van ontstoken tandvlees en dat is veel minder sinds ik die gebruik, ondanks mijn zwangerschap. Dus als hij eens een nieuwe tandenborstel nodig heeft...
     
  8. winniethepoeh

    winniethepoeh Niet meer actief


    Deze combi bevalt hier ook erg goed!
     
  9. Feetjes

    Feetjes Fanatiek lid

    20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ahum, even een zijsprongetje ;)... Vind jij de tandpasta ook extra lekker sinds je zwanger bent? Ik sta hier nog net niet de tandpasta uit de tube te lurken :)maar ik vind hem erg lekker... en sinds een aantal weken is dat nog erger geworden ;)....
     
  10. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier ook sensodyne
     
  11. MrsXL

    MrsXL Fanatiek lid

    19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Brrr... Krijg hier een heel raar beeld van! :D

    On topic: Wij gebruiken pearl drops, maar weet niet zeker of die ook voor gevoelig tandvlees is.
     

Deel Deze Pagina