Misschien is dit een domme vraag. Mijn zoontje is vannacht eerder wakker geworden voor de fles. Om 3.40 begon hij, ben er niet meteen heen gegaan omdat het ook snel weer ophield. Om 4.40 uiteindelijk de fles gegeven omdat hij weer begon, ik ben even wezen kijken maar hij was klaarwakker, had de ogen wagenwijd open en was druk op zijn handjes aan het sabbelen. Normaal komt hij altijd rond 6 a 7 uur Nu wil ik de rest van de dag nog 4 flesjes geven zodat hij op 5 flessen komt zoals normaal en dan om 20.00 de laatste. Dit is anders ook het geval En nu mijn domme vraag is wakker worden altijd een hongersignaal Mijn zoontje is nu 3 maanden en word soms wakker, maar heeft dan in mijn ogen nog geen honger. En dan nog een vraag had ik beter kunnen proberen om een speentje te geven? Nu duimt mijn zoontje ook en hij kan zijn handjes bij zijn mondje krijgen, lijkt mij dus dat wanneer het geen honger is hij zijn duim wel weer pakt Kan het ook met een sprongetje te maken hebben dan hij in de nacht komt?
Hoi hoi, Het is zeker geen domme vraag hoor. Is hij na die fles in de nacht weer gaan slapen? Hoeveel voeding krijgt hij en hoe zwaar is hij? Waarschijnlijk heeft hij iets meer per fles nodig. Ik vind het trouwens al heel wat hoor, als hij zolang slaapt achter elkaar. Knap!! Groetjes Adrienne
Hij is 3 maanden en was de laatste keer bij het cb 6,5 kilo. Hij kreeg gister 2 x 150/5 en 3 x 180/6 was al bezig met ophogen. Eerst was het 4 x 150/5 en 1 180/6 Na het flesje vannacht ging hij meteen weer slapen en werd hij om 8.15 weer wakker. Het flesje van vannacht was 150/5 de rest van de 4 flesjes vandaag doe ik 180/6
Hoi hoi, Hij mag per dag 1000 ml hebben, precies een liter dus. Dat is dan 5 voedingen van 200 ml (180+6) Als hij overdag te kort komt, gaat hij dat in de nacht proberen in te halen. Geef dus gerust overdag iedere keer die 180+6. Hopelijk gaat het dan beter in de nacht. Laat je nog even horen hoe het gaat? Groetjes Adrienne
hoi, gister heeft eward 5 flesjes gehad 1x150/5 3x180/6 en 1x 210/7 omdat de eerste 150/5 was. die laatste kwam niet helemaal op Hij heeft daarop goed geslapen de laatste fles was om 19.45 en om20.30 lag hij op bed was al een tijdje wakker namelijk vanochtend om 6.16 werd hij wakker! Dankjewel voor het advies. ga vanaf nu 5 x 180/6 geven tot hij weer anders aangeeft
Hoi hoi, Graag gedaan hoor. Altijd weer prettig te horen dat het beter gaat! Groetjes en prettig weekend! Adrienne