Wat grappig. Ik ben eerder een keer een weekendje geweest, maar toen weinig van het park gezien. Vond je het leuk daar? We hebben een bungalow, gaan niet naar de camping.
Wij zitten in calella de parafluggel. Niet heel toeristisch maar erg mooi hier. Ongeveer 150 km boven barcelona
Voor ons is 't aftellen nog niet echt begonnen, want wij gaan pas de eerste 2 weken van september. We gaan naar Spanje, L'estartit en we zitten dan in een huisje op een camping.
wij zijn al geweest... naar frankrijk en disneyland en ook nog een weekend center parcs... maar nu hebben we bedacht dat we eind augustus ook wel een weekje griekenland kunnen doen misschien...
Wij blijven in Nederland, eigen provincie met de caravan. Laatste jaar met de caravan. We willen hem verkopen en dan in vervolg huren. zodat we ook naar het buitenland kunnen.
wij gaan ook naar rhodos en vertrekken morgen heel vroeg (5.15) en vanacht dus schipperen op schiphol. alles is klaar voor vertrek en vind het zon raar idee dat ik morgen rond deze tijd op de luchthaven in rhodos sta
Wij gaan eind augustus 10 dagen naar Spanje (Playa D'aro) op een camping in een Kingsize bungalowtent. Ben heel erg benieuwd hoe ons zoontje de vakantie vind, maar kleintjes passen zich snel aan. De autorit kijk ik met hem een beetje tegenop, maar we hebben er erg veel zin in
Wij zijn begin mei 2 weken naar Turkije geweest en nu net maandag teruggekomen van nogmaals 2 weken Turkije. Helaas allebei met een hele vervelende aanleiding (ernstig zieke schoonvader die 2,5 week geleden is overleden) maar ondanks alles toch nog wel een beetje genoten van het mooie weer en veel buiten geweest, vooral de oudste heeft heerlijk buiten gespeeld in de tuin van mijn schoonouders.
Wij gaan in September ( mits alles goed blijft gaan met romy ) naar Royal dragon in side. Dit is een 5* ultra all inclusive hotel. Maar helaas moeten we nog dik 2 maanden wachten :x
Wij hebben besloten toch de zon op te zoeken en vertrekken vanavond richting de Tarn, frankrijk.....voor 3 weken.... yes!