Wij gaan twee weken met onze eigen caravan naar Duitsland (Bitburg) en rijden daarna naar zuid limburg en staan daar ook nog een weekje op de camping. Volgend jaar willen we weer wat verder maar Lucas is nog niet zo kapot van auto rijden.
Wij gaan de laatste week van juli, 8 dagen naar Hotel Corolla, in Side, Turkije! All inclusive We zijn de dagen aan het aftellen!
wij hebben net een optie genomen om eind september nog een weekje naar een all inclusive resort te gaan in tunesie. We zijn net vorige maand naar zuid frankrijk geweest en disneyland. En ik wil in december ook nog een lang weekend weg met mijn man. Wow het is wel veel dit jaar...
Whoepie, inmiddels is het begin van de volgende maand aangebroken, vannacht vertrekt ons vliegtuig ! Overigens zag ik gisteren dat het geen all inclusive is maar 'ultra al inclusive' wat het verschil ook moge zijn en doet er ook niet toe! Hopelijk gaan we het er naar ons zin hebben !
We zijn net 1,5 week terug uit Spanje, en hebben net een vakantie geboekt naar Kreta met mijn ouders. Heerlijk nog een weekje weg begin augustus
2 weken naar Lanzarote in September. Net als vorig jaar hebben we weer voor een Villa 4 sterren (2 slaapkamers, 2 badkamers, wasmachine, etc etc) met eigen zwembad gekozen. Ook kunnen we gebruik maken van de faciliteiten van de bungalows (snackbar, eetruimte, speeltuin, zwembad, kinderbad, supermarktje etc). Ook gaan we voor 4 dagen een auto huren, duurd nog wel ff maar dan hebben we extra lang voorpret hahaha.
Over Tunesie hoor ik alleen maar slechte verhalen van mensen die er geweest (lastig gevallen worden ook door hotelpersoneel, niet normaal op straat kunnen lopen, omgeving erg saai is, excursies stellen niets voor etc etc) zijn die zegen NOOIT meer! Trekt mij ook niet hoor, ben wel 2 keer in Egypte geweest.....ga je ook niet voor je lol de winkelstraat in maar het resort was mega en we zijn toen naar Cairo en Luxor geweest...dat was fantastisch!
Helaas geen vakantie voor ons dit jaar, ik ben 3 augustus uitgerekend. Dus we blijven maar lekker thuis. Mijn man heeft als ik bevallen ben wel 3.5 week vakantie. Mijn man zal met onze dochter wel wat leuke dingen gaan doen. En onze dochter mag met mijn zus en haar man en kinderen een dagje naar de Efteling. En als ik goed op been ben kunnen we ook nog wel wat gaan doen.
Een vriendin en een tante van mij is er geweest. Die gaan ook nooit meer terug. Ze voelde zich daar absoluut niet veilig.
In september gaan wij (man,ik,baby,zwager) naar spanje / Tarragona. Een familiepark waar we lekker ons eigen bungalow huisje hebben Heb er zin annn
ik voel me niet snel onveilig hoor. Ben wel wat gewend. Met mijn rugzakje door India. En ook in zuid afrka geweest waar het echt gevaarlijk kan zijn. Egypte vond ik hardstikke leuk juist. Maar goed wij zijn van plan in tunesie in het resort te blijven en 1 keer naar een markt te gaan.
We zijn in mei naar Spanje geweest, en in september gaan we naar de Dordogne. Allbei met Eurocamp (ex-werkgever ) in een mobile home. Daarnaast gaan we elke 2 maanden ongeveer naar óf Engeland, óf Nederland (en soms gecombineerd) op familie- en schoonfamiliebezoek. Sinds deze week hebben we een caravan achterin de tuin staan dus ik voorzie ook nog wat weekendjes op vakantie in eigen tuin .
Wij gaan eind augustus met zijn drietjes naar Portugal..gisteren geboekt! Heerlijk heb er zo'n zin in. Wij zijn trouwens 2 jaar geleden naar Tunesië geweest en hebben daar een heerlijke vakantie gehad..niks geen last van opdringerige mensen oid.
Jaloers *kwijl kwijl kwijl* Zie dat je daar ook gaat trouwen, veel plezier en een fijne trouwdag gewenst!
Wanneer gaan jullie, en waarheen? Wij gaan ook naar kroatie! Wij gaan naar Porec, zelena laguna. We gaan 28 augustus voor dik 2 weken... Heb er zo'n zin in! Dit word onze eerste zon zee strand vakantie! Ja, ben ooit in zuid frankrijk aan zee geweest.. maar toen was ik misschien 11 of 12. Vriend naar verschillende landen maar dat is zeker 10 jaar geleden. Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat we er super veel zin in hebben!...
Wij gaan woensdag over 2 weken (25 juli dus) 10 dagen naar Mallorca samen met mijn broer, schoonzus en neefje van 2 1/2. Wordt ook de eerste keer vliegen voor ons dochtertje! Kan niet wachten, ben de dagen aan het aftellen. Heerlijk all inclusive!