Wij gaan half augustus naar Bodrum, Turkije. 12 dagen All Inclusive. Nog nooit gedaan, maar ik verheug mij er enorm op
Wij zijn ook al weer terug. Afgelopen zaterdag thuisgekomen van een heerlijke vakantie in Side, Turkije.
In september naar het Gardameer in Italie. Camping Bella Italia. Eerste keer op vakantie met ons zoontje. Dus ben benieuwd!!!
Leuk! Hoor er veel goede verhalen over! Wij zijn ook net terug uit Peschiera, maar wij zaten op camping del garda...volgend jaar willen wij ook naar bella Italia. Of in juni of in september.
Bella italia en del garda zijn beide leuke campings! Ben op beide wel eens geweest! Wij willen 10 augustus richting Italië rijden, Lago Maggiore of Lago di Como. Heb nog niet geboekt, ga ik morgen doen!
Wij gaan begin oktober naar Turkije! Icmeler. Vind het wel spannend met een kleine erbij (dan 22 maanden) Hoe is het gegaan (voor degene die terug zijn) met de kinders zo in het buiten land? Wij liggen straks met zijn 3tjes op 1 kamer.... gegarandeerd licht slapen voor mij dus...
wij gaan heerlijk 9 dagen naar salou...super gafe en mooie camping daar. en verblijven in eigen caravan die daar al staat. dus 3 tickets ryanair en gaan... en met dit weer in nederland zijn we er wel aan toe.. iedereen veel plezier en fijne vakantie gewenst.
wij gaan 10 dgn naar Fuerteventura! naar dit hotel.. Hotel Barcelo Corralejo Bay**** in Corralejo Spanje beoordelingen 8.8 | Zoover
Wij gaan in september 10 dagen naar mallorca Echt zin in! Me dochtertje der eerste vliegreis! In mei zijn we een week in duitsland geweest met de fam. En eind nov willen we nog een weekje in een huisje in nederland met z'n 3tjes.
Wij wonen in Griekenland dus lange zomer haha!maar we zijn net terug van 10 dagen eiland amorgos, heel mooi, kleinschalig, niet toeristisch, ideaal voor kind van twee omdat er geen auto's in het havenplaatsje rijden.echt Grieks nog!lieve mensen, prijzen in juli zijn gedaald alleen n bootreis van 8 uur maar dat was n eitje met slapen, eten, tekenen, rennen in de binnenruimtes. Grote boot helemaal goed. Echt genoten, ga zo weer terug als ik geld had haha!