een goed weekje terug dinsdag op woensdag nacht, lag lekker te slapen, ik schiet wakker omstreeks 1 uur en voel dat mijn water breekt, meteen mijn echtgenoot wakker gemaakt, weeen had ik nog niet, alles bij mekaar gezocht voor het ziekenhuis, en op ons gemak vertrokken met de auto, tis kwartiertje rijden ongeveer, bij mijn vorige bevallingen nooit niet veel water gehad, dus dag maandverbandje zal wel volstaan tot aant ziekenhuis, niet dus, de hele auto stoel was nat, int ziekenhuis aangekomen niet echt weeen, maar mocht meteen naar de afdeling rechtstreeks verloskamer op twas snachts en rustig, ze voelt, ah 4 cm opening maar baby zit nog hoog, ondertussen 2 iets fellere weeen, ze voelt nog eens 7 cm amai gaat snel zei ze, nog eens zo een goei twee weeen later gaat ze nog eens voelen, en nu ga ik dokter bellen zei ze nog geen 5 minuten later was dokter daar,ze kijkt en zegt bij volgende wee moogt ge persen, dacht bij mezelf moet ik dan niet eerst een goei perswee krijgen, dus ik dan toch maar beginnen persen en na twee keer persen was ons kitana geboren, alles bij mekaar geteld heb ik dus 14 weeen gehad want om 2.10 ben ik dus bevallen een turbo bevalling van 1u en 10 minuten ben 16 dagen te vroeg bevallen, kitana moet int ziekenhuis blijven, haar geboortegewicht was 2380 gr, terwijl ze hier in int ziekenhuis pas naar huis mogen aan 2500 gr, ze was 47 cm lang ze is dan nog effe afgevallen tot 2210 en vandaag woog ze 2360 dus als ze zo blijft doen is ze einde van de week lekker thuis
gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter woooow dat is heel heel snel gegaan. Wat jammer dat ze niet mee naar huis mocht , al begrijp ik de gewichtkwestie het voelt niet fijn natuurlijk. Hoe gaat het met jullie nu en met jou? Herstel je goed? Hoop mee dat ze eind van de week lkkr thuis is en het echte genieten thuis kan beginnen
Je zou zeggen een droombevalling, kort en krachtig. Jammer alleen dat de kleine nog niet genoeg geboortegewicht had om direct mee naar huis te gaan. Veel sterkte aan jullie en de kleine en geniet er van , dat ze maar snel mee naar huis mag
aangezien zo snel ging ook weinig last na de bevalling, wel wat naweeen gehad, was al blij dat het snachts is gebeurd, moest ik overdag zijn bevallen, mijn echtgenoot werk een uur ver rijden van thuis, dus hij was nooit op tijd geweest om erbij te zijn maar buiten haar gewicht is het perfect gezond kindje, wisten wel op voorhand dat ze aan de kleine kant was, dus dan zijt ge meer of wat toch voorbereid he, alleen zo een beetje dat echte moedergevoel vind ik nog wat ontbreken, ze nemen u zowat alles uit handen die eerste dagen int ziekenhuis als ze effe in couveuse moeten he
van harte gefeliciteerd! sjow dat is wel even goed schrikken! hoop dat je het allemaal wel goed kan verwerken, dat is natuurlijk wel heel onverwachts allemaal. fijn dat ze het zo goed doet in ieder geval! Heel veel geluk met zijn allen in ieder geval!!
Gefeliciteerd! Jammer dat het ziekenhuis zo strak naar het gewicht kijkt. Hier kregen wij onze zoon mee toen hij net 2 kg was. Als ze zichzelf op temperatuur houden, groeien en goed drinken mochten ze hier naar huis! Maar goed, het zal vast niet lang meer duren!
ze zit nu momenteel terug op haar geboortegewicht, dus op zich niet slecht, ik hoop dat ze zaterdag of zondag toch mee naar huis gaat mogen, al een geluk dat het ziekenhuis maar een paar minuten rijden is met de auto van bij ons thuis, probeer er twee keer per dag naar toe te gaan, wat niet altijd even eenvoudig is met nog drie kids thuis, ach ja nog een paar daagjes geduld en ons kleine prutsemie is thuis