Haha dat benen scheren lukt mij ook niet meer zo goed! Eerst ging het allemaal nog heel makkelijk maar sinds 2 weken lukt t niet meer. Wat ik ook altijd deed was m'n teennagels lakken nou dat heb ik maar opgegeven dat lukt echt niet meer
Ja dat is helemaal een ramp hihi, ik wou pas mijn teennagels knippen maar zat me toch een partijtje moeilijk te doen...nu laat ik ze wel groeien hoor! Ik houd tijdens de bevalling wel sokken aan, niemand die het ziet Oh en mezelf daar beneden scheren, ik dacht laat ik maar weer een mooi streepje scheren, haha die streep is schots en scheef, I give up, ze zullen in het ziekenhuis vast geen hoge verwachtingen hebben...
Haha dat scheren gaat inderdaad lastig. Ik laat het mijn man doen (overal ) net als teennagels knippen. En lakken doet hij ook als ik het wil. Scheren en knippen doet hij ook meestal als ik niet zwanger ben, vind hij leuk en ik niet namelijk, haha.. Vannacht heb ik wel redelijk geslapen. Vanochtend naar de kapper geweest en net ben ik op mijn werk langs geweest. Was zo gezellig om mijn collega's weer te zien, iedereen leeft zo ontzettend mee. Ben benieuwd of peps al bevallen is?
hallootjes, sorry, vandaag zo last van nesteldrang, heel het huis maar weer eens schoongemaakt, dus nog niet de computer aangehad! Verschillende meiden vroegen wat strippen inhoudt. Ze gaan dan inwendig proberen de weeen op te wekken. Ze masseren dan je baarmoedermond waardoor je vliezen kunnen breken. Het is geen garantie dat het ook daadwerkelijk iets uithaalt. Er is geen specifieke reden dat ze dat bij mij gaan doen. Gaf maandag aan dat ik het goed zat aan het worden was. Mijn buik staat ook goed strak en er is weinig ruimte meer voor die kleine meid, dus stelde ze dit voor. Ik ben dan 39 weken, dus dan mag het. Als het niks uithaalt proberen ze het de week daarna weer. We zien het wel. Hoop eigenlijk dat het voor dinsdag gewoon begint. Het is vandaag erg rustig in mijn buikje ( misschien omdat ik zo druk ben vandaag... ) Dus wie weet is het stilte voor de storm....
Hoi hoi Ik had zondag laten weten dat ik misschien maandag zou worden ingeleid. Het inleiden was niet nodig, ze hebben alleen mijn vliezen gebroken. Na een turbo bevalling van 1,5 uur ben ik toen bevallen van een gezonde dochter! Ze heet Emily en alles gaat goed met haar en met mij. We zijn gisteren lekker thuis gekomen en ze doet het super. Groetjes!
@miepje Wat een goed nieuws!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Geniet van de komende tijd!!! Gaat alles goed met jullie??
Nou daar ben ik dan eindelijk! Ben afgelopen nacht, geloof het of niet, bevallen binnen 15 min, van een gezonde dochter, Kaja Fenna-Felien ze weegt 3250 gr en is 49 cm. Ben om 02.49 mn bed uit gegaan om naar de wc te gaan, zat verstopt van al die oliebollen. Eenmaal op de wc kreeg ik 1 lange, zeer pijnlijke wee waarvan ik niet wist wat er me me aan de hand was, tot het na bijna 10 min al overging in persweeen. Ik raakte totaal in paniek want de vk was er nog niet natuurlijk, alleen mn man. Die is er bij gekomen in onze wc van 1 bij 1m!! Binnen 3 persweeen had ik het hoofdje al in mn hand en gilde dat mn man het eruit moest trekken want ik durfde niet! Hij gelukkig wel en had ik ineens mn dochter in mn armen. Mn man zag gelukkig snel dat de navelstreng om haar nekje zat en ik heb m weggehaald, toen bleek ie er nogmaals om te zitten! Ze had een heel blauw gezichtje, heel eng. heb haar op mn buik gelegt en mn man pakte een handdoek om haar warm te houden. Het was even spannend of ze bewoog of niet en mn man stak zn vinger in haar mondje en ze begon daarna, godzijdank te huilen!! Ik ben op de wc blijven zitten toen de vk kwam. En heb dit keer wegens ruimte gebrek zelf de navelstreng door geknipt. Ik heb nu nog heftige naweeen omdat het volgens de vk een strortbevalling op het toilet was, haha. Ik wist niet dat dit mogelijk was.....ben echt heel blij dat het goed afgelopen is en we zijn er best trots op dat we dit samen hebben geflikt!! Wat een band schept dit. Nou een een heel verhaal maar wilde het jullie niet onthouden want hou er rekening mee dat het heel snel kan gaan dus!! Succes en sterkte voor jullie allemaal voor de komende tijd, zet m op!!
GEBOREN: 05-01-2011: Peps Kaja dochter 11-01-2011: Bubble 16-01-2011: Peps meisje 19-01-2011: Chica82 jongen 20-01-2011: Rosa Canina jongen 20-01-2011: Bebegim meisje 21-01-2011: oranje meisje 25-01-2011: Violetriot jongen 25-01-2011: didi77 meisje 26-01-2011: elisie 26-01-2011: samantha1980 meisje 26-01-2011: balleke jongen 30-01-2011: Okidoki 30-01-2011: Glimworm 31-01-2011: S1986 01-02-2011: Theeleut 02-02-2011: appie
Wowwwwww peps wat een verhaaaaal jeetje zeg!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! En wat een leuke naam! Geniet van alle mooie momenten
@peps: Jee wat een verhaal! Gelukkig is alles goed afgelopen, ik zou het zó eng vinden. Geniet van de komende tijd en jullie mooie meisje. En natuurlijk onwijs gefeliciteerd!
Pfff... wat een bevalling maar wat goed dat julie zo alert en kalm hebben gehandeld (ik weet niet of ik dat op moment supreme zou kunnen ) Super dat jullie meisje het goed doet en kunnen jullie lekker van elkaar genieten! Alsnog gefeliciteerd trouwens!
Twee bevallen alweer, miepje van harte meid, dat is een mooie snelle bevalling zeg. Lekker genieten samen. peps: jeetje zeg, een wc lijkt me niet de meest fijne plek om te bevallen, super dat jjullie het samen zo goed gedaan hebben. nu heerlijk genieten van jullie meisje!!
Hallo dames, wat een geklets hier weer en wat een nieuws! Ik sluit me helemaal aan bij de bovenstaande woorden en miepje en pro's natuurlijk Gefeliciteerd met jullie dochters!!
WOW Peps,wat een verhaal zeg!! Maar wel echt super bijzonder, echt een wondertje zo. Wat gaat het snel in ons lijstje zeg! Ben benieuwd wie de volgende is.. Hier vandaag druk geweest, gelunched en gewinkeld in de stad. Toen ik thuis kwam veel harde en pijnlijke buiken, maar nu is alles weer rustig.
@miepje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Emily, ene hele mooie naam!! en klinkt ook als een goede bevalling @peps jij ook van harte gefeliciteerd! toch doorgezet dus..en snel ook!! wauw!! goed gedaan jullie 2....en ook een mooie naam! ook de 2de en derde naam zijn mooi hoor vind ik Erg leuk dat het nu echt is begonnen hier!!! spannend joh! ik heb de kinderwagen binnen, ben zooo blij,..een mooie mutsy met reiswieg en adapters voor de maxi cosi..en wat gaat dat allemaal makkelijk zeg..ben er echt blij mee. ik had alleen maar reviews gelezen en het klopt idd allemaal... ik heb alleen nog geen badje, die wordt morgen of vrijdag gebracht als het goed is..dan heb ik alles who is next...!?!