Het aftellen kan beginnen, nog 3 (max 5) weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oranje, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Bebegim: Haha mijn baby ligt ook met zijn rug aan de rechterkant, maar port met zijn voetjes onder mijn linker ribben.

@Samantha: Ik probeer me er ook op in te stellen dat het nog wel even gaat duren. Anders ga je zo zitten wachten en dan gebeurt er juist niets. Vanavond eten wij ook friet met mayo en sla.

@Glimworm: Ooooh die mannen ook ;) Hij zegt net ook tegen me; 'als het niet noemenswaardig is zeg dan maar niets tegen me anders ga ik me op lopen vreten.' Zag al dat hij de laatste voorbereidingen aan het treffen was, zoals de accu van de spiegelreflex opladen. En dat terwijl ik heb gezegd dat het nog wel even kan duren. :p

2. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Nou dames ik denk dat het voor mij toch echt begonnen is nu! Ik heb al de hele dag krampen in me buik eerst nog zonder regelmaat maar nu zit er ongeveer 4 minuten tussen. Als het aanhoud bel ik 7 uur de verloskundige!

Ben benieuwd hou jullie op de hoogte!

3. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend hoor elisia!

Ik hoop dat er bij mij ook enige regelmaat ontstaat...

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Spannend Elisia!! Zou sowieso ff bellen straks dan kunnen ze kijken of je al ontsluiting hebt!

5. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Ja inderdaad dan weet ik ook hoe en wat :) weten jullie trouwens wanneer je naar het ziekenhuis mag?? Moet je dan een zoveel cm ontsluiting hebben??

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ja ergens tussen de 5 en de 7 volgens mij. Hoorde bij de zwangergym dat je echt heel lang thuis de weeen op moet vangen voor je naar het ziekenhuis mag. Omdat de ontsluiting (bij een eerste) vaak maar met 1cm per uur gaat. En anders ben je super lang in het ziekenhuis.

Hoe voel je je nu?

7. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Ik heb al 4 cm ontsluiting!!! Ik mag nog even thuis blijven en als het erger word direct naar t ziekenhuis

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    WOW! Super joh! Wat fijn dat het al zo op schiet zeg! Wens je een heel voorspoedige bevalling toe meis!!!

(ik wil oooooooook!!!!)

9. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Ja de pijn valt me tot nu toe echt mee ik had gedacht dat ik pas 1 cm had ofzo maar 4 cm schiet echt al op. Ik begin ineens een btje zenuwachtig te worde. Haha

10. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    super Elisia!!!!!!!!!!!!!heeel veel succes met je bevalling meid!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D

11. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    @Bubble Gefeliciteerd met je dochter!! Wat is het leuk he?

@Elisia Super spannend zeg, Veel werplezier voorzover mogelijk en wie weet lukt het jou wel om deze mooie datum aan je kindje te geven 11-1-11 !! :) Duim voor jullie

@Bebegim en Elisia het gaat goed met Kaja, ze is niet misselijk geweest van de stortbevalling, gelukkig. Ze heeft wel zo vreselijk veel geslapen dat ik me echt zorgen ging maken. Ze sliep echt bijna 24 uur! Ik heb even gedacht dat ze doof zou zijn want ze reageerde echt nergens op, hoe hard het geluid ook was. Gelukkig liet de oortest gister zien dat het niet zo was. Ik was er echt helemaal ondersteboven van.

ps ik geniet echt super van onze, lieve, kleine meid. Ik had niet verwacht dat het (weer) zo heeRlijk zou zijn. Wens voor iedereen het zelfde gevoel....geniet ervan!!!!

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wow wat spannend Elisia! Een hele voorspoedige bevalling gewenst! Zet hem op!!! :)

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat goed zeg!
    veel succes met die laatste centimeters!

14. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    @Elisia succes met de bevalling meid!! En fijn om te horen dat die eerste ontsluitingsweeen nog meevallen.

Oh ik hoop dat ik ook snel mag, maar ik probeer er maar niet teveel op te wachten want ben morgen alweer 39 weken en nog steeds niks...:(

15. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elisia zet hem om, zou een mooie bevaldatum zijn he.

Hier vanaf vanmiddag al steeds harde buiken zonder regelmaat maar de komen wel een paar keer per uur. Van mij mag het lekker doorzetten hoor.

Peps: heerllijk dat jullie meisje zo lekker doorslaapt zeg. Geniet er maar lekker van.

16. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ooh wat is het hier weer spannend!!
    Succes elisia! Ik hoop dat je nu richting ziekenhuis bent en dat je gauw jullie kindje in je armen mag hebben!

Peps; wat fijn dat je dochter niet misselijk is geweest. En dat de gehoortest goed was. Kan me voorstellen dat je erg ongerust was!

@ iedereen die nog niet bevallen is....spannend allemaal hè? De laaste loodjes wegen bij mij echt het zwaarste!

17. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik heb nu naast de vele harde buiken regelmatig overdag als ik loop een pijnlijke kramp even onderin mijn buik, maar ik weet niet of dit dus gewoon het gewicht is wat drukt in mijn onderbuik en kramp veroorzaakt...hebben jullie hier ook last van?

18. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Peps: Fijn zeg dat je dochter niet misselijk is geweest.

@Appie: Het wachten duurt lang, maar in mijn geval gaat 'de laatste loodjes zijn het zwaarst' niet echt op. Meer dan de eerste helft van mijn zwangerschap ben ik ontzettend misselijk geweest. Ook had ik geen eetlust en een hele lage bloeddruk waardoor ik hondsberoerd was. Voor mij was die periode dus heel zwaar. Tuurlijk ben ik nu ook wel moe, maar ik kan er echt veel meer van genieten. (al ben ik het wel een beetje zat nu ;))

19. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Chica: Hmm vreemd, ik hoop dat het een begin is. Ik kan niet meepraten want ik heb (helaas) helemaal nergens last van.

20. bebegim

bebegim Actief lid

23 aug 2010
    168
    0
    0
    @Elisia: Super spannend zeg, veel succes meid..

@peps: Fijn dat het goed met jullie gaat, geniet er maar lekker van;)

@Chica82: Heb ook regelmatig last van harde buiken en heel af en toe ook kramp onderin me buik maar daar blijft het bij:) Gewoon een beetje voorwerk denk ik wat weken kan duren helaas dus wordt gewoon afwachten:(

Deel Deze Pagina