Ik heb vanaf vrijdag non stop harde buiken en krampen, maar er gebeurt echt nog niks. Zijn echt voorweeen.
Om 02.15 zijn mijn vliezen gebroken. Ik werd wakker van menstruatiepijn in mijn buik en rug en probeerde verder te slapen. Even later voel ik mijn onderbroek nat worden. Het komt in scheutjes (kindje is goed ingedaald) dus heb een kraamveerband in gedaan. Vruchtwater is helder, maar er komt ook wat roze verlies mee. Spannend hoor, het komt nu erg dichtbij.
@rosa oh wat spannend! Ga je wachten tot in de ochtend met bellen? Of heb je al gebeld? Roze afscheiding kan op zich geen kwaad heb ik me laten vertellen. Ik weet echt niet of ik zou kunnen wachten tot de ochtend als het in de nacht zou beginnen. Succes meid! Denk dat Elisia al is bevallen
@Oranje: Kon je niet slapen? Ik wacht tot 8.00. Nee roze verlies is niet erg, als het maar geen helderrood is. Heb ook weeën (onregelmatig) maar twijfel of het geen voor weeën zijn aangezien ik het alleen onder in mijn buik voel. Er komt weer één, auwww
@rosa!! Yeeeeeeeeyyyyy!!! is begonnen!! Heel veel succes met je bevalling!!! Worden nu steeds meer geboren he..... MOOI!
Leuk om te horen dat het nu bij diverse mensen op gang begint te komen. Ik ben nog steeds aan het afwachten. Gisteren gestript, maar slechts weinig effect, behalve slijmprop die loskomt. \wel heel bijzonder is dat ik vannacht voor het eerst sinds een week of 6 echt lekker heb geslapen. Natuurlijk 2 keer eruit voor de wc, maar verder heerlijk geslapen. Ik was ook lekker moe gisteravond. Ik hoop echt dat een goed teken is, een soort stilte voor de storm. Vanmiddag wel naar de gyn om te kijken of ik thuis mag bevallen, of dat ze me liever toch poliklinisch laten bevallen omdat ze wat aan de grote kant is. Waarschijnlijk zal het bij 40w+ daar moeten, maar hopelijk ervoor gewoon thuis. Dames allemaal veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk van harte gefeliciteerd voor degene die al van hun wondertje mogen genieten!
tis en blijft hier lekker spannend, Rosa ws heb je binnen 48 een kleine!! Elisia, zou ze al bevallen zijn, ben benieuwd. Hier gisteren om het half uur ongeveer een harde buik maar idd ook verder niets, voorwerk, tja laat het echte werk maar beginnen haha. Hier mijn zoontje naar het kinderdagverblijf, eindelijk tijd om mijn huis een beetje aan kant te maken, ben vreselijk aan het hamsteren geweest met de boorschappen haha. Voorlopig niets meer nodig. tot later vandaag
Hee Rosa, super dat het bij jou ook is begonnen, spannend hoor! Heel veel succes en hopelijk heb je je wondertje snel in je armen!' Didi, zou wel fijn zijn als je thuis mag bevallen, ik hoop dat het goed gaat bij de gyn! Theeleut, alles bij jou nog rustig? Hier alles rustig, nouja, dezelfde krampen nog steeds maar goed, die ken ik nu wel. Ik hoop gewoon dat het nu eens een keer gaat gebeuren, maar kan toch niks doen gehalve afwachten.
Grappig advies trouwens gisteren van de VK na het strippen: optie 1: ga 2 uur wandelen optie 2: ga een uur in een warme bad liggen en daarna nog een uur op bed om goed te ontspannen. Blijkbaar zijn beide methodes geschikt om de boel op gang te krijgen. Gezien de regen heb ik gisteren voor optie 2 gekozen. Ik ga vandaag maar eens wat actiever doen. Mijn man heeft al heel suggestief het balanceboard van de wii midden in de kamer gelegd en de wii fitplus schijf erin gestopt. Het regent immers vandaag weer veel en die smoes mag ik blijbaar niet gebruiken . Ik zal eens wat actiefs gaan (steps ofzo) en kijken of dit wil helpen om de boel te kickstarten.
hahaha ik had ook optie twee gekozen als ik jou was! Maar misschien helpt het steppen wel nu? Succes!
Het wordt hier nu echt spannend! Ben benieuwd hoe de bevallingen allemaal verlopen. Bij mij nog steeds geen tekens dat het binnenkort gaat beginnen maar ga vanmorgen weer voor controle naar de gynaecoloog en hoop eigenlijk te horen wanneer ik ingeleid ga worden.
Soooww dames, Het wordt hier zeker spannend!! Hier is het ook nog rustig..Morgen afspraak bij de VK dus ben benieuwd!
zijn jullie ook op het punt dat je zo slomig bent dat je in een winkel iets wilt pakken en dat valt dan op de grond..en dan kijk je ernaar, en denk je.....pfffff....hoe zwaar om te bukken en op te pakken.... dan kijk je om je heen...en iedereen is maar weer met zichzelf bezig...en dan denk je...laat ook maar lekker liggen dan...! doeiiii dat punt zit ik nu namelijk
Ik zit bijna op hetzelfde punt maar raap het dan nog net op. Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest en morgenvroeg om half 9 mag ik me melden op de kraamafdeling daar krijg ik dan een veter ingebracht in de hoop dat dit mijn baarmoedermond weekt,als dit zijn werk doet dan word ik vrijdagmorgen ingeleid. Mocht de veter geen effect hebben wordt het maandag waarschijnlijk weer geprobeerd. Ben blij dat de knoop nu is doorgehakt en nu maar hopen dat het werkt.
hihihi, ik heb gister de usb stick vanaf de slaapkamer naar de woonkamer geschopt, hij viel op de grond en ik had geen zin om hem op te rapen, maar wou wel iets op de tv kijken vanaf mijn usb stick. Uiteindelijk tot de tv geschopt en moes tik hem toch oprapen, tja hij komt niet zomaar in de dvd speler terecht, dus ja ik weet precies wat je voelt! Trouwens bukte ik gisteravond even om mijn kussen op te schudden en ik kreeg een kramp in mijn onderrug, jeetje! Gedurende dag gaat het nog wel maar aan het eind van de dag heb ik echt last van mijn rug. Nou het wordt hier zeker spannend, ik ga maar even een dutje doen want anders zit ik maar te wachten tot HET gebeurt
Haha, erg herkenbaar.... Ik doe 's ochtends m'n schoenen aan maar no wat dat ik die nog uit krijg. Ja met heel veel moeite. Dan kijk ik vriend altijd even heel lief aan. Vorige week had ik een legging aan met jurkje en beenwarmers. Vriend en ik kwamen uit cursus en het was al laat 22:15. Vriend was nog even naar ouders toe om wat op te halen dus ik denk ik doe zelf m'n schoenen uit en daarna mooi joggingbroek aan en op bed. Schoenen lukte nog. Toen legging uit (beenwarmers) gaan dan ook wel mee. Niet dus. Op de grond zitten. Lukte nog steeds niet. Toen maar een kwartier gewacht op vriend. Die lachte me ook nog uit toen die me zag zitten Op de grond (wat ik me kan voorstellen moet er nu zelf ook om lachen). Ik moet morgen weer naar de vk. Onze kleine ligt al een paar weken ingedaald. Dus het mag wel van mij. Heb ook best hoofdpijn en hou veel vocht vast. Voel me soms net een olifant. Jullie nog tips hiervoor??
gezellig, gaan we morgen met z'n allen op controle? ik heb het stadium van niet meer (soepel) kunnen bukken al maanden geleden bereikt aankleden is nu een hele onderneming
Okidoki, spannend, zou fijn zijn als de veter effect heeft. Waarom wordt je ingeleid, loop je overtijd? @ allen die morgen op controle moeten, succes. Ik moet pas maandag weer. @ Appie, haha herkenbaar hoor, dat je gewoon de puf en rek niet meer hebt voor het uitkleden enzo. Als je veel vocht vasthoudt moet je echt proberen veel te drinken. Klinkt tegenstrijdig maar het helpt wel. Je lichaam kan dan makkelijker van de afvalstoffen af! En spullen oppakken, verschrikkelijk. Heb laatst in de supermarkt een medewerker gevraagd de wattenschijfjes voor me te pakken, die dingen liggen in het onderste schap en daar kom ik echt niet meer!