Neeeeehhhh..... Ik wens 't iedereen hier toe, behalve mezelf hoor! Er staat dus een keizersnede gepland voor over een kleine 2 weken, als ons ventje zich eerder aan zou dienen wordt 't een spoed ks, daar zit ik dan weer niet op te wachten... Anyway... ik hou me dus vrij rustig hier qua wandelingen, sex en 't eten van opwekkend voedsel (wat 't ook allemaal mag zijn)! @Glimworm; sterkte hoor, wat vreselijk. Leven en dood liggen inderdaad heel dicht bij elkaar. Het dochtertje van onze buren (9 jaar) zit in het laatste stadium van botkanker en we weten dus dat het einde er voor haar aankomt. Ik vind het zo verschrikkelijk dat wij aan de ene kant ons geluk niet op kunnen met de komst van ons ventje, maar hiernaast zijn ze dus al langzaamaan afscheid aan het nemen misschien. Heel dubbel!
Appie: denk dat ik het volgende ga doen: blok om met vriend, daarna seks, vervolgens lekker in bad (gelijk weer lekker fris en schoon van de seks ) en in bad wat ananashart en bitter lemon erbij. Maken we er gelijk een waterbevalling van, hahaha Blok om heb ik gisteren 'geprobeerd'. Bewust best wel een eind gaan lopen. Gaat op zich nog redelijk, maar merk wel dat het vermoeiend is. Maar helaas, geen enkel effect. Harde buiken zijn hier ook weg. Vorige week veel last van maar deze week bijna niet. Alleen bij enorme inspanning, dus moet wellicht een blokje hardlopen Leuk hè, dat wachten Het scheelt wel dat ik me nog prima vermaak en daardoor ook niet echt zit te wachten. Maar is zo gek te weten dat het elk moment écht kan losbarsten...
Haha, ik wil ook wel meedoen. Ze mag komen. Misschien ook wel goed als ze 'vroeg' komt (mag pas sinds gister bevallen), ze ligt namelijk in stuit. 8) Ik hoop alleen dat het cliche klopt, als ik morgen neit beval. De volgende maan is volgens mij als ik 2 weken over tijd loop, dat hoop ik toch niet. Jojoba, tjonge 10 dagen al. Zal bij jou toch wel gaan starten nu een keer? Nou ja, binnen 4 dagen heb je sowieso je kindje.
Haha, ja dat is een idee. En dan nog wonderolie er achteraan, en goed naar de volle maan kijken. En op tijd naar bed, weeen beginnen vaak 's nachts omdat je dan ontspannen bent. Dus misschien ook nog effe lavendelolie branden?
Marjanneke, mag ik vragen waarom een ks? Toevallig ook een stuit??? Glimworm, veel sterkte. Moeillijk hoor. Zei vandaag nog tegen me man dat morgen wel goede timing zou zijn. Vanavond laatste pufles. Dan is het wel af, en ook nog vers in geheugen haha. Maar van iedereen hier ben ik natuurlijk wel laatste aan de beurt....
Oh nee dat moet niet! Jij moet dan 'gewoon' bevallen met de geplande keizersnede. Niet dom bedoeld want een keizersnede is heel heftige aanslag op je lichaam! En ook heftig voor jou dat je zo dicht bij zoiets heftigs gebeurd. Jemig zoiets gun je niemand. Het meisje niet en de ouders hiervan ook niet. Heel veel sterkte hiermee
sterkte glimworm. Het si voor ons heel herkenbaar. Onze oudste heeft een ademstilstand gehad, toen ik 38 weken zwanger was van de tweede. Hij is met 39 weken geboren en 6 weken later is de oudste alsnog overleden. Dan realiseer je je hoe dicht geluk en verdriet bij elkaar zitten, maar dat genieten is juist dan zo superbelangrijk!
Zo weer even heerlijk een dutje gedaan! Om eerlijk te zijn geloof ik niet meer zo in al die trucjes, ik denk inderdaad dat het er dan al aan zat te komen en een soort laatste zet was, dus misschien 1 of 2 dagen verschil maakt. @alle sexende dames, bewondering dat jullie er nu nog zin in hebben ik heb echt al 2 weken geen zin meer, maar ik weet niet of ik hier dan een uitzondering in ben. Iedereen om me heen zegt ga sexen, zin of niet! Maar ik ben eigenwijs en doe t gewoon niet. Overigens hebben wij vooral de eerste 3 mnd gesext, daarna niet meer. Ik was erg bang omdat ik rond 18/20 weken harde buiken kreeg, vanwege rottige manager. En sindsdien hebben we niet gesext ook al zou t nu wel kunnen omdat harde buiken nu geen kwaad meer kunnen, ik vind nu t idee gewoon eng omdat hij al zo diep is ingedaald. We hebben de laatste weken wel weer af en toe geflikflooid, toen kreeg k ook meteen harde buik maar ik was niet ongerust omdat we paar wk boven de 28 weken waren. Tja t klinkt misschien stom allemaal maar was door die harde buiken gewoon zo bang v een vroeggeboorte. De volgende zwangerschap wil k proberen meer te relaxen, arme chico we hebben in de eerste 3 mnd misschien maar 3x gedaan
Overigens geloof k wel in t volle maan verhaalmaar alleen als je rond die tijd bent uitgerekend of dat t dus sowieso eraan zat te komen want k denk dat volle maan veel doet met de natuur en zelfs de menstruatiecyclus vd vrouw zeggen ze
Hallo damess, Sow wat is het druk hier Welkom nieuwe meiden! Met mij gaat het trouwens beter, heb net ff gewandeld met me man en nu lig ik lekker te luieren.. @over maagzuur: Gelukkig heb ik daar juist helemaal geen last van, en ik kan ook redelijk goed door slapen. Het kost me alleen ff tijd om in slaap te vallen.. @Glimworm: Sterkte bij de begrafenis.. @Didi77: Gecondoleerd en wens je ook veel sterkte! Geluk en verdriet zitten idd heel dicht bij elkaar! Geloof ook niet in al die trucjes, k zal gewoon rustig aan doen en wachten totdat het vanzelf gaat beginnen, zo niet moeten we nog maar max. 2 weken wachten en dat lukt ons wel Hier ook helemaal geen zin meer in sex en zal het ook gewoon niet doen
Wat vreselijk om te horen, het verdriet van het verliezen van een kind lijkt me zo extreem zwaar, alleen al als ik eraan denk kan ik al in huilen uitbarsten.
Yep, hij ligt al sinds week 28 / 30 of zo in stuit, echt een voorkeurshouding en hij denkt er niet over om te draaien! Vorige week een draaipoging gehad bij de gyn. en die was al na een paar minuten heel stellig dat het niet zou gaan lukken, hij schatte de kans voor de draaipoging ook maar op 25% tot 30%, dus mijn gevoel dat ie gewoon liever zo zou blijven liggen kwam uit. We hebben heel kort een stuitbevalling besproken, maar in mijn geval was er dan best kans op complicaties voor de kleine, bovendien ben ik 'al' 39 jaar en weten we zeker dat we niet meer voor een tweede gaan. Dat is vaak het uitgangspunt als je een stuitbevalling wilt gaan doen. Daarbij komt ook nog dat ze hier in het plaatselijke ziekenhuis geen bevallingen met complicaties meer doen (dus stuitbevallingen of keizersnedes etc.) en dat we daarvoor 30 km. moeten rijden. Vandaar in overleg met de gyn. besloten om voor een geplande ks te gaan, leek ons allemaal in mijn geval het beste. Jij gaat wel voor een stuitbevalling begrijp ik?
Ja, ik wil het wel heel graag proberen. Het idee van een geplande ks staat mij persoonlijk heel erg tegen. Ik vind een ks wel een goede optie als het niet op de gewone manier kan, maar niet om vooraf in te plannen. Een vriendin had wel de geplande ks, en ik kan me er iets bij voorstellen, maar het voelt niet goed. Wij gaan het dus proberen. de gyn is hier specialsit in en doet er regelmatig publicaties over, dus wel verstand van zaken. Ik heb geen afwijkende bekken, dus mag het proberen. Mocht het niet lukken dan wordt het dus alsnog een ks. Didi, jeetje, wat een verhaal. Dat wens je niemand toe.
Oh wat ben ik weer eigenwijs geweest! Heb van 1 tot 9 niks anders gedaan dan boodschapjes doen, langs werk, opruimen, bezoek ontvangen (heb gewoon eten besteld). Lig nu met pijn in bed heb er een kruik bij gepakt. Ik moet het echt afleren. Ik had gister bijna een aanrijding gehad waar ik erg van geschrokken ben, maar het was niet mijn fout. Uit schrik ging ik heel vaak toeteren en hield ik m'n buik vast. Ik moet nu echt stil gaan zitten.. Ben ik de enige die hier moeite mee heeft?
Hey you busy bee, wel een beetje rustig aan doen he? Pff nou ik wou graag een lange wandeling maken maar weer na 10 min dat mn rug telkens erger werd, en daarna een pijn die door hele linkerbeen trekt...
Vandaag gewoon 40 weken, ik kan het niet geloven hoe snel het is gegaan! Nou iedereen is naar dromenland volgens mij dus denk dat ik maar t zelfde ga doen!
Pfff wat een klote nacht. Sliep pas om half 4 ofzo. Vriend was ook de hele tijd wakker door mij, voel me zo schuldig. Hij is nu naar werk en ik ga nog even proberen te slapen...hoe lullig Vannacht volle maan dames! We moeten ervoor Weltrusten
Ook ik mag me hier sinds gister (jaja) melden.. Ben nu 37,1 wk zwanger van ons 2e kindje. Ben afgelopen weekend opgenomen geweest ivm beginnende zwangerschapsvergiftiging. Dit is gelukkig met een sisser weer afgelopen.. Mag nu thuis wachten tot het losgaat, het voorwerk doet het goed.. Nu de rest nog, verlies hele kleine bloedstukjes, ter grootte van een vlo, ja het is niet veel. Maar er gebeurd in ieder geval wat. Heb plotseling sinds gisteravond energie voor 10 en slaap ineens 's nachts heerlijk. Als het nu zou beginnen ben ik fit de bevalling ingegaan!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar bij ons was het net andersom. De nadelen van een stuitbevalling wegen voor mij zwaarder dan de voordelen, vandaar onze keuze. En je moet zeker nooit iets doen waar je je niet goed bij voelt, daarin kan ik helemaal met je meegaan. Sterkte in elk geval ook met de laatste loodjes! Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen, een paar keer per week zit er zo'n nacht tussen. Ik hoefde er maar 2 keer uit om te plassen, normaal schommelt dat wel tussen de 3 en 6 keer , dus dat was ook al erg fijn. Meestal val ik wel snel weer in slaap daarna, maar het onderbreekt toch je rust en ik merk het heel erg goed als ik een nacht gewoon heb doorgeslapen, ben veel fitter en energieker en heb veel minder last van de gebruikelijke ongemakken. Dussss...vandaag maar eens echt genieten van dat gevoel. Zal ook weer niet teveel doen, want dat breekt me achteraf ook altijd weer op. Het is wat, die laatste weken!