Ananashart is gewoon het binnenste deel wat je er normaal uit zou snijden omdat het wat vezelig en bitterder is dan de rest. Ik vond het goed te eten, gewoon de ananas in dunne schijven snijden en lekker opeten. Helaas heeft het nog niet veel geholpen. morgen weer naar de verloskundige en dan bespreken hoe lang we gaan afwachten of dat we gaan inleiden, zeker ook omdta ik bij de vorige 2 steeds ben beeindigd in het ziekenhuis vanwege niet vorderende ontsluiting, deels omdat de kleintjes niet wilde indalen. Er is dus iets voor te zeggen om dan maar meteen in het ziekenhuis de boel op te wekken, ook omdat het een flinke dame is.
het middelste gedeelte van de ananas geloof ik dat je die beter niet kunt eten omdat het niet te pruimen is
Dames, misschien heeft de sex geholpen. Heb sindsdien menstruatiegevoel in onderbuik constant en vagina, voelt niet helemaal ontspannen daar zeg maar. Lig nu op bed want ook onderrug doet pijn, oh ik hoop dat het nu door gaat zetten en niet weer vals alarm is. Veel harde buiken ook en op die momenten wordt t menstruatiegevoel erger
whahaaaahh Chica!!! cooooooll!!! had je die ananas nu al gegeten dan? haha nou hier heb ik ook de hele dag al weetjes, ik noem ze maar weetjes, maar ik denk dat ik binnen nu en morgen ook een baby heb. Hoop ik. wedstrijdje met Chica mn eerste bev duurde 23 uur.................. Succes Chica ik hoop voor jou dat het doorzet, grote kans! binnen 24 u heb je de baby in je armen
Chica82 YAY MEID SUPER!! Ben echt heel blij voor je, zet hem op he! (pff wel een beetje emo nu, haha ik wil oooooooook) Maar goed sex en ananas it is dus. zal manlief ff naar de winkel sturen als ie thuis is en daarna bespringen.
meis komt goed!! Je kan het echt wel! Ik zal aan je denken vanavond. (waarom moet je zo snel naar het ziekenhuis?)
Chica en Samantha, wat spannend!!!! Zit helemaal mee te leven met jullie. Chica, de ananas en bitter lemon hoeft dus niet meer. Seks: bij mij gaat het ook wat sneller 'branden', ben nu wat meer van 'vluggertje' zodat het niet te lang duurt. Wij ook een paar dagen geleden gesekst, om te kijken of het effect had, maar helaas. Daarvoor zat er wel weer efkes tussen. Vind het toch maar lastig een goede houding te vinden hoor. Ananas: mijn man is zaterdag naar de markt geweest en had 3 ananassen gehaald voor 1 euro. Buitenkant zat schimmel (getsie), maar van binnen is ie echt wel vers, niet bruin of zacht ofzo. Dus toch nog goed. Zo niet, dan mieteren we hem weg hoor. Zaterdag al schaaltje op. Vanavond eten we wraps (koud) met sla, kipfilet, ananas en kerriemayo. Hmmmm, is heel lekker. (meestal eten we dit in de zomer). Nou, zet hem op, en we horen het wel he!
Even gauwe reactie Chicaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa succes meid Whoehoe ik ben helemaal blij voor je (en ondertussen stront jaloers )
Hallo Iedereen, Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Ik had even de moed/puf niet om te reageren maar wel meegelezen hoor! Ik zal even verder bijlezen en proberen te reageren op iedereen! @ Oranje; terugkomend op uiterlijk leuk man extensions! Ga je voor hele lange? Of over schouders bijvoorbeeld. En heerlijk zonnebankje pakken lijkt mij ook geweldig ja Ik heb ook wel wat puistjes en weet dat dat inderdaad wel even helpt om dan af en toe een zonnebankje te pakken. Ja als het aan mij ligt ga ik ook direct lijnen als onze kleine eruit is. Ik ga flesvoeding geven dus weet niet eens of dit wel of niet mag, maar gezond lijkt me het nou ook weer niet Ik heb me wel voorgenomen om heerlijk blokken om te gaan dus laat de lente maar komen @ Chica ik lees net dat je water is gebroken en heb gauw op je gereageerd! Meid ik hoop dat je gauw je kleine in je armen mag vasthouden! @ Samanta, ik hoop dat het bij jou ook gaat doorzetten meid! @ Violetriot hoe is het met jou? Ik lees dat je niet naar de vk bent geweest. Verstandig maar behoorlijk balen denk ik....Ook klote dat je vriend dan vrijdag de hele dag vrij moet nemen. Dan vind ik dat ze je ook maar direct moet strippen dat jij dat ook maar eens moet bevallen Is de vrije dag niet voor niks iig! Ook mooi kut van je auto! Even een praktische reactie; ford ka's staan er om bekend dat de onderkant nogal snel roest en behoorlijk roest....als je zwager onder de enigzins auto kennis heeft had hij dit moeten weten, maar aan de andere kant (niet dom bedoeld ookal is het je zwager) had je vriend misschien ook even onder de auto kunnen kijken of hem even gauw naar de garage kunnen brengen zo van; hoe ziet het eruit. In ieder geval, zo'n uitlaat gaat niet zomaar stuk en zeker niet van de roest, dus als je zwager enigzins gevoel heeft zal die wel meebetalen aan dit grapje, want dit had hem net zo goed kunnen overkomen als jullie de auto een week later hadden gekocht. Puur geluk voor hem, puur pech voor jullie. Ik hoop dat jullie eruit komen en niet te veel rompslomp van hebben. Dikke knuffel voor jou, wat een klote dag moet het voor je zijn @ Alle nieuwelingen welkom Gezellig dat jullie ook meekletsen! Hier gaat het vandaag wat rommelig. Veel schoongepoetst en gedaan. Kledingkasten opgeruimd dus het leger des heils zal blij met mij zijn Haha! Alleen nog even boodschapjes doen deze week. Vrijdag weer naar de vk toe. Ik heb sinds vannacht wel wat krampen, maar ben ook al 2x naar de wc geweest (grote boodschap) dus dat schiet ook niet echt op...ook erg veel harde buiken, maargoed ik pin me nergens aan vast. Gisteren heerlijk blok om geweest (3km gelopen ofzo) en was helemaal stuk hierna. Maar helaas heeft het niks geholpen. Ik zal vriendlief vanavond eens verleiden Sorry voor diegene waar ik niet op gereageerd heb, ben zo dement als wat tegenwoordig
Lig nu aan ctg met matje onder bips om eventueel vruchtw op te vangen. Ze zeiden dat als weeen nu nog niet doorzetten k weer naar huis kan, K heb menstruatieachtige krampen en veel harde buiken die beetje pijn doen maar nog niet echt echt pijn. Hoop niet dat we zo met alle spullen weer naar huis moeten..
Ik ga voor je duimen meid, dat het doorzet! Maar vanwaar direct naar het ziekenhuis? Als mijn vliezen zijn gebroken hoeft het niet direct....of heb je een medische indicatie? Meid je kunt het! Heel veel succes
@ chica, spannend meid! Maarehm, je vliezen zijn toch gebroken? Dan moet de baby toch binnen 24 geboren/gehaald worden? Hier is het weer rustig, vanmiddag bij de VK geweest en de krampjes en steekjes zijn waarschijnlijk van de baby die toch nog steeds dieper indaalt. baby is al een paar weken ingedaald en ligt ook al vast, maar blijkbaar kan/moet het nog dieper indalen? Naja, we zien wel aan de ene kant stelde het me ook wel weer wat gerust, ik reken er in ieder geval op dat het deze week nog rustig blijft. Kindje doet het verder hartstikke goed, en mijn bloeddruk is nog steeds mooi laag (55/120).
Appie, spannend zeg. Ben ook wel benieuwd wanneer het bij jou doorzet!! Ach ja, hier gaat het allemaal wel.
Dat kan wel al een begin van de bevalling betekenen hopelijk mag je lekker blijven en komt alles snel verder op gang! @ appie: tja ik had zo grraag vandaag willen bevallen, ook omdat ik vanaf dag 1 al het gevoel heb dat het nu zou komen en ik vind de 24e gewoon een hele mooie datum!, maar helaas het heeft vanacht wel even gerommeld weer maar geen beebje (en mijn hum wordt er ook niet veel beter op dat vreselijke lange wachten )
Wat ik begrepen heb ik dat na het breken van de vliezen, de weeen binnen 24 uur moeten komen. Niet perse de geboorte van de baby. Zo niet, dan gaan ze helpen. Maar dit scheelt per zkh, want bij sommigen zeggen ze weer 48 uur.
Ben k weer, ja k ben medisch. K heb nog niet echt weeen maar elke 5-7 min harde/pijnlijke buik en kramp in agina etc. Arts assistent wS erg aardig zei als je wil mag je blijven maar als je toch dichtbij woont kan je ook thuis nog even wachten, dus truus is thuus. Had wat verhoging 37.5 dus vnvd ff in de gaten houden. Hij zei t kan dat we je over uur weer terug zien dus afwachten...oh en ze wachten tot 72 uur na breken vliezen met inleiden