Lekker dat je zelf mocht kiezen! Nu maar hopen dat het snel doorzet. 72uur is anders een lange tijd voor je Sterkte met je bevalling!!!
Spannend chicka! Ik hoop dat het gauw doorzet. En dat je een goede bevallig mag hebben! Hier even lekker lopen seksen. Nu bankhangen....heb net een behoorlijke kramp achter de rug. Maar het zal toch wel niet doorzetten, ookal hoop ik van wel! Xx
Ik zou me gewoon proberen neer te geven en wat te slapen ofzo. De meeste baby's worden in de nacht geboren omdat de moeder dan tot rust komt, schijnt dat in de nacht (wanneer je tot rust komt) het adrenaline-niveau zakt waardoor de weeën beter doorzetten.
He Chika rot dat je weer thuis zit zonder baby!! Maar inderdaad, zou proberen te slapen, anders trek je die 72 uur echt never nooit! Sterkte meid! Hebben jullie ook de neiging om te hamsteren? Wij kunnen morgen de auto gelukkig weer ophalen, en heb echt een mega boodschappenlijst gemaakt dus morgen gaan we nog even inslaan!
Ik hoop het zo! Ik ben ook van plan zo in bed te gaan liggen, ik weet niet of het lukt maar in ieder geval proberen. Ik stond vanmiddag stijf vd zenuwen. Ik ben nu alleen ongerust omdat niet al t vruchtwater eruit is of komt (baby's hoofd zit als stop v uitgang) dat ik dan ook niet in de gaten kan houden of hij poept erin...
Vruchtwater blijf je continu aanmaken tot je kind geboren is. Je kunt een maandverbandje in doen zodat je de kleur in de gaten kunt houden, maar denk niet dat het zo'n vaart zal lopen hoor, anders sturen ze je niet terug naar huis
Ok...nou de pijn bij de harde buiken is nu minder, gek zeg, dacht dat t nu wel door zou zetten had krampen in vagina maar begin me nu relaxter te voelen. Toch maar zo proberen wat te slapen dan, pfff stel dat t zo door zeurt tot woensdag!
Nou dames ik ben benieuwd of t vandaag door gaat zetten, heb de eerste paar uurtjes vannacht redelijk goed geslapen, nu laatste uurtjes word k weer wakker met pijn in linkerbeen (had k gister ook voor vliezen broken), soort zenuwpijn, en menstruatiekrampen in onderbuik/vagina met sterke aandrang om naar plee te gaan. Ik hoop maar dat t doorzet. Baby beweegt gelukkig druk!
Nou dames ik ben benieuwd of t vandaag door gaat zetten, heb de eerste paar uurtjes vannacht redelijk goed geslapen, nu laatste uurtjes word k weer wakker met pijn in linkerbeen (had k gister ook voor vliezen broken), soort zenuwpijn, en menstruatiekrampen in onderbuik/vagina met sterke aandrang om naar plee te gaan. Ik hoop maar dat t doorzet. Baby beweegt gelukkig druk!
@Chica; Ik hoop echt van harte voor je dat 't nu doorzet, dat wachten als je weet dat 't ergens eraan komt lijkt me verschrikkelijk! Heel veel succes en sterkte! Hier alles rustig nu, een hele goede nacht gehad, hoefde er maar 1 keertje uit om te plassen, echt uniek, het is normaal gesproken toch wel een keer of 3. Maar het heeft wel geholpen want ik voel me echt een stuk fitter nu dan gisteren. Voordat ik ging slapen had ik wat last van steken hier en daar en een vreemd gevoel in mijn buik, dus ik had 't idee dat er iets gaande was. Maar ik werd rond 01.00 uur wakker en het was helemaal weg. En nu nog dus. Iedereen hier probeert haar best te doen om de bevalling op te wekken en ik wil 't maar angstvallig tegenhouden tot a.s. maandag, 't is toch wat. Maar ja, de natuur doet toch wel wat ie wil hè. Succes allemaal meiden en een fijne dag!
Ja dat is inderdaad de omgekeerde wereld hihi, jij zit vol angst dat het eerder gebeurt en wij kunnen maar niet wachten. Ik hoop dat het niet lang doorzeurt dit, vervelend gevoel, constant zo'n menstruatiekramp...en constant aandrang, ben in de afgelopen 2 dagen al 3x voor een number 2 naar de plee gegaan...niet normaal joh Ach ja, 14.00u weer naar het ziekenhuis voor echo en hartfilmpje, en mocht het dan rond die tijd weer wegtrekken dan probeer ik gewoon zoveel mogelijk te slapen voordat het woensdag is!
Chica, zo spannend. De weeen zijn dus nog niet begonnen. Naar de wc gaan: schijnt normaal te zijn dat je lijf je darmen leeg maakt, wel zo handig straks bij persen niet dan. Sorry, maar ik moet even van me af klagen. Voel me zo ellendig: moe, bekkenpijn, misselijk, slap. De bekkenpijn is nog wel de overzien vandaag. Maar de ochtendmisselijkheid (die nu dus de hele dag duurt ipv alleen middag/avond) is weer volop terug. Misschien toch de wisseling in hormonen die het einde aangeven? (kan dan ook nog weken duren). Wordt nu 's ochtends weer misselijk wakker en heb ook echt geen trek in eten en moet steeds spugen. Het was mooi beperkt (van 15x per dag) naar 2 (tot 5) keer per dag. Nu lijkt het toch weer terug te gaan en meer te worden. Ik hoop eigenlijk dat het gewoon een paar slechte dagen zijn, en ook weer stopt. Verder zo moe. Ik weet het iedereen heeft er last van. Maar voelt toch ellendig. Gister vielen net voor naar bed gaan, mijn spieren weer uit, en mijn man heeft me echt op bed moeten leggen/ moeten helpen. Ze komt wanneer ze er klaar voor is, weet ik. Maar hoop toch dat het snel is. Nu vind ik het ineens erg zwaar worden....
Vervelend dat je zo misselijk bent! Ik ben ook al een week of 2 bijna continu misselijk. Was bij de laatste controle dan ook 2 kilo kwijt in 1 week. Heb gewoon geen eetlust en zo'n rot misselijk gevoel de hele tijd.. Als de kleine man vandaag niet komt loop ik overtijd trouwens..pff van mij mag ie NU komen! maar ik voel me niet anders dan anders. Hou me er maar aan vast dat de bevalling ook onverwachts kan beginnen en dat het in principe elk moment zo ver kan zijn...
@Smartie; ik kan me voorstellen dat je het gehad hebt, je bent zo te lezen al je hele zwangerschap zo'n beetje misselijk en aan 't spugen, lijkt me echt verschrikkelijk! Ik hoop voor je dat 't voor jou ook snel gaat gebeuren, een dag duurt op deze manier zo lang hè. Ik ben alleen in het begin heel lichtjes misselijk geweest en heb de wc pot helemaal niet van binnen hoeven bekijken gelukkig (ik spuug zowiezo nooit, maar als het een keertje gebeurt komt 't met al mijn kracht, uit mijn tenen zowat). Maar nu heb ik 's ochtends ook als ik sta te tandenpoetsen of gewoon uit bed kom en wat te snel dingen wil doen ook constant een misselijk gevoel... dat is echt nieuw voor mij en niet leuk! Mijn vriend brengt nu al voordat ie naar z'n werk gaat een kopje thee met een beschuitje of wat yoghurt, dan gaat het wel beter. Het heeft gewoon te maken met de laatste loodjes, kan niet missen. Vervelend is het wel! Ik zit nog in mijn badjas, kan mezelf even niet opstarten.... maar voel me verder wel ok hoor. Vanmiddag moeten we even met de hond naar de dierenarts, dat is dan weer een stukje minder, hoop maar dat het meevalt - hij heeft een bloedoor wat ze leeg laten lopen waarschijnlijk - gelukkig heeft ie geen pijn, maar voor 't ouwe baasje is het wel weer een kwaaltje jammer genoeg.
Marjanneke, fijn dat het helpt als je man je ontbijt op bed brengt. Dat is idd DE tip. Maar helaas helpt dat bij mij niet. Vervelend van je hond en veel sterkte ermee. Violet, tjonge, je uitgetelde datum! Hoop dat het voor jou ook snel begint. Ben je het erg beu, of kun je het nog wel 2 weekjes uitzingen?
Het wisselt per dag eigenlijk. als ik een slechte nacht heb gehad dan kan ik wel huilen en wil ik niets liever dan dat ie geboren wordt. Maar soms heb ik wel goede dagen en dan geniet ik nog zo van mn mannetje in mn buik! En ach, ik weet dat hij nu binnen 14 dagen geboren gaat worden dus dat moet nog te overzien zijn! Vanavond ga ik met mn man nog wel grote boodschappen doen, ff voorraad inslaan voor als de kleine er is. Als ik dat gedaan heb, dan heb ik wat meer rust en mag ie komen!
hmm als dat echt voortekenen zijn? heb sinds vandaag ook ontzettende steken in mijn onderkant, lopen is nu echt een hele onderneming en heb het gevoel dat glimmies hoofd straks door het verkeerde gaatje naar buiten komt vanmorgen op controle geweest, kreeg ik een "huisarts in opleiding" op zich goed dat ze die mensen ook praktijkervaring laten opdoen, maar efficienter wordt het er zeker niet van. vroeg ze of ik nog vragen had, dus ik vroeg haar wanneer ze gaan inleiden als het niet vanzelf op tijd op gang komt. moeten we helemaal wachten tot de desbetreffende gyn in de buurt is zodat ze dat kon overleggen. het spreekuur liep al aardig uit en ik zei dat ik het anders volgende week ook wel kon vragen op controle, maar die muts laat gewoon geen enkele patient gaan voor ze overleg heeft gehad met de gyn. Zit je daar een kwartier extra te wachten :x maargoed dat ik verder niks hoefde te weten, want op zo'n moment durf je al niks meer te vragen, voor je het weet ben je een uur verder. zo ik kom weer uit mijn klaagmodus!
Hello ladies, Zo, hele ochtend weer die voorweeen of startweeen gehad en na de warme douche was het weer wat afgezakt dus heb ik nog een uurtje kunnen slapen, ik probeer zoveel mogelijk slaap te pakken nu want uitgerust kan je wat meer aan! Ik las dat bij 95% van de vrouwen na het breken van de vliezen binnen 72 uur de weeen beginnen. Dus wie weet vanmiddag/vanavond of aankomende nacht. En anders gaan ze morgen inleiden. Oh ik hoop dat het voor morgen spontaan gebeurt, ik ben zo bang voor dat inleiden!! Nog geen nieuws van Samantha he? Ik denk dat ze me voor is!
Hier ook veel voorweeen en harde buiken. Maar niks wat doorzet.. helaas.. Vanmiddag weer voor controle.