Wow, violet, je buik is ineens heel anders dan de laatste buikfoto. MEer een puntje nu. Hoop dat het snel begint!!
@Appie: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, alles is achter de rug dus geniet er lekker van! @mini23: Ook van harte gefeliciteerdd!!! Ben ook benieuwd naar het bevallingsverhaal! @violetriot: Leuke foto! nog fftjes heb je je kleine ook in je armen! @chica: hopelijk heb je je kleintje al in je armen! We horen graag van je! Hier mijn bevallingsverhaal: 20 jan. om 00.00 braken mijn vliezen en had gelijk de vk gebeld om haar op de hoogte te houden (wist wel dat dat niet hoefde maar gaf me een beter gevoel) dus zij adviseerde mij om gewoon te gaan slapen maar nee hoor rond 02.00 gelijk al weeen om de 15 min, viel reuzen mee! daarna was het snel om de 5 min en rond 05.00 was het continue dus echt een weeenstorm vond het heel moeilijk om ze weg te puffen omdat ik dus geen tussen stop meer had! Vk gebeld maar volgens haar kon het niet zo snel omdat het me eerste is maar goed uiteindelijk kwam ze kijken, ze wilde eerst ook niet gelijk voelen en zei iedere keer dat ze geen vruchtwater zag! En ja hoor, had al 5 cm ontsluiting en hoofdje was helemaal ingedaald! Ze maakte nog een opmerking van: "Zo het lijkt wel alsof het je 3e bevalling is" Wij snel naar het kraamhotel daar aangekomen rond 06.00 had ik 7 cm en rond 07.00 uur had ik echt een persdrag dus ging ook gewoon persen Vk weer snel gevoeld en had idd volle ontsluiting. Na ong een ander half uur persen had ik geen kracht en geduld meer om door te persen dus ik schreeuwen van de pijn en smeek om vacuumpomp Na iedere pers zagen ze haar hoofd maar ze gleedt iedere keer terug. Uiteindelijk zagen zij het ook niet meer in zitten en hebben ze mij overgedragen aan de gyn en dus toch de vacuumpomp gebruikt, en ja hoor navelstreng zat 2x om haar nek dus volgens de vk gleedt ze daardoor iedere x terug! Om 09.16 werd ze dus geboren! alles is nu achter de rug en het gaat gelukkig heel goed met ons! Fijne dag nog allemaal!
Zooo, dat is wel echt een 'laatste loodjes buik' Violet! En je hebt wat kadootjes gekregen lees ik, da's altijd leuk! Ik kreeg vanochtend weer een kaartje van mijn zus (fam. woont in Friesland), heel erg lief met een gedichtje erop. Zij zitten ook in spanning natuurlijk, ze hebben al best veel moeten missen van m'n zwangerschap want we wonen nu eenmaal niet bij elkaar om de hoek. Toen haar jongens werden geboren was dat nog wel zo, dus daar heb ik heel veel van mee gekregen toen, was zelfs deels bij de bevalling van haar eerste. Nou ja, zij en m'n moeder komen deze kant morgen ook op, dus maken ze strakjes ook de eerste dagen mee, dat is toch wel erg fijn. En idd gek idee dat we weten wanneer we ons mannetje zullen zien... maar nu we het één keer gewend zijn, voelt het wel heel lekker moet ik zeggen, de spanning van het onzekere is grotendeels weg. Het kan natuurlijk altijd dit weekend nog gebeuren, maar daar zijn nog niet echt tekenen van en als het zo is dan is 't zo. We proberen er redelijk nuchter onder te blijven.
hoi Marjanneke. Fijn dat je moeder en zus vandaag naar je toe komen. Geniet nog even met z'n alleen van de rust! Hier weer een ochtend zonder baby...gisteravond echt continu harde buiken gehad, maar verder niks hoor. Ik ga er nu maar van uit dat het een februari kindje gaat worden.. vind 03-02-2011 wel een mooie datum, al mag ie ook heel graag eerder komen hoor. Maar niet later pff vind het al lang genoeg duren nu!! Hoe is het met the andere dames? Chica is die al gesignaleerd??
Pfff meiden hebben jullie het ook zo zwaar?? dat wachten wat vreselijk van de eerste was ik 2 weken te vroeg.. en heb me deze hele zwangerschap eigenlijk er op ingesteld dat deze ook te vroeg kwam!! wat een domper dat je er dan overheen gaat... het is pas 2 dagen maar voelt nu al als een eeuwigheid!! ben het zat de nachten wakker zijn en niets meer kunnen, ik wil me lichaam terug!! sorry voor het zeuren , maar moest gewoon even.. fijne zondag allemaal nog
Ik voel me ook zo Tamara! Ben er echt zo ontzettend klaar mee, wil me weer om kunnen draaien in bed, heb elke avond pijnlijke harde buiken, een baby die in mn ribben/buik schopt, ben moe, pijn in mn heupen en rug en kan bijna niet meer lopen... IK hoop gewoon zo dat hij snel geboren wordt....
He Violet, had gehoopt dat jij inmiddels begonnen was. Mijn gevoel zegt dat jij (na Marjanneke haha) de volgende bent. Vraag niet waarom hoor.
Hoi hoi, Nog steeds geen nieuws van Chica? Ben wel benieuwd hoe 't met 'r is en of er al een kleine is! Verder nog geen nieuws zie ik, ik kan me zo voorstellen dat jullie het zat zijn nu! Ik begin nu ook steeds meer te waggelen en pijntjes te voelen als ik loop enz. enz. Ik moet er niet aan denken dat ik er nog misschien wel 2-3 weken langer mee had moeten rondlopen. Ik slaap wonder boven wonder ook nog steeds goed, zelfs afgelopen nacht terwijl 't toch morgen al zover is. Voel me ook nog niet heel zenuwachtig of zo.... gek. Ik kijk er alleen maar naar uit eigenlijk. De operatie neem ik dan maar 'op de koop' toe of zo. Ik heb al verschillende verhalen gehoord van kennissen die toevallig ook in hetzelfde ziekenhuis zijn bevallen en die ook op de kraamafdeling daar hebben gelegen en die zijn allemaal zo positief, daar hou ik me ook wel aan vast denk ik. Zometeen het opnamegesprek in het ziekenhuis, horen we precies hoe en wat morgen.... weet al ongeveer een tijd voor de ks ook, die gaf de gyn. stiekem prijs, haha! Maar in ieder geval hoop ik dat jullie net zo snel als ik van jullie kleine wondertjes mogen bevallen en dat het genieten dan snel voor ons allemaal eindelijk kan beginnen!! Sterkte allemaal deze allerlaatste dagen en ik als het lukt, zal ik z.s.m. met nieuws komen een van de komende dagen! Liefs, Marjan
Marjan, wel spannend zo, een dag van tevoren. Ben je er helemaal klaar voor? fijn dat je al wat positieve verhalen hebt gehoord.
Dagelijks spiek ik even mee of er nog nieuwe beebjes geboren zijn.... Marjanneke, heel veel succes morgen, en de rest mag hopelijk snel bevallen en hun wondertje in hun armen houden. Oranje... al even niets meer gehoord, heb een vermoeden dat je kleine meis er misschien kan zijn... hoop snel een PB tje te zien en dat alles zowieso goed gaat/is gegaan met jou of jullie. Chica, hopelijk is alles goed met jullie, maak me misschien een klein beetje zorgen, je was hier altijd zo veel aanwezig.... natuurlijk is het druk met een kleine beeb, evengoed jullie snappen me vast wel, hopen snel iets te horen en fijn nieuws dat alles goed gaat met jullie. de rest heel veel succes!!
tamarab: dat gevoel ken ik maar al te goed. Mijn zoontje is met 36 weken geboren en je houd er idd rekening mee dat dat kan.nu loop ik op 40 weken pff. Ben het zo zat. Morgen naar de gynaecoloog ben benieuwd maar ws doen ze niets ivm eerdere keizersnede
ook ik kom elke dag even spieken hier wie er al bevallen is blijft een leuk en spannend topic. en wauwie jullie zijn er allemaal al klaar voor...de "nieuwe groep" mag zich alvast melden hier anders is dit topic straks verloren wanneer jullie allemaal bevallen zijn. succes met het afwachten dames!
welkom nieuwe dames! Sluit vooral aan, anders ben ik straks als enige over haha Hier alles nog rustig...vanavond gaan we dan ook nog gewoon op visite bij mn zwager, op 15 minuten rijden. van thuis zitten wordt ik ook gek..
Hi dames, even uit de lucht geweest! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat en of jullie al zijn bevallen. Mijn lieve Noah is op 26 januari geboren om 22.49u! Hij is prachtig, gezond, perfect! De bevalling daarentegen was vreselijk, maar dit voornamelijk omdat ik ingeleid werd (ook al waren mijn weeen al goed op gang gekomen). Na 20 uur weeen en 2 uur persen is hij met vaccuum verlost, bijna werd het een spoedkeizersnee. Maar het allerbelangrijkste is dat hij heel erg bilj met hem ben en hij gezond is!
blij om iets te horen chica, gelukkig is alles goed en gezond met jullie, heerlijk he zón kleintje, ongelooflijk wat dat met je kan doen. Heb niets te klagen gehad met de bevalling, die duurde 10 uur, wel meteen vanaf de gebroken vliezen sterke weeen rug en buik dat ik na 1 uur al zei tegen mn man als dit zo de hele dag gaat, mag je me naar het ziekenhuis brengen want dat hou ik echt niet vol...... 30 min persen een aantal in en uitwendige hechtingen, dat was ik allemaal vergeten toen onze kleine meid bij mij op de buik lag, echt alle pijn alles was meteen weg... een aantal dagen later heb ik er nog wel wat aan gedacht. Nu begin ik er soms ook weer aan te denken, al probeer ik van niet, weet natuurlijk een klein beetje wat me te wachten staat en hoop natuurlijk dat alles nog fijner zal lopen dan de eerste keer, maar wat als.... zit ik dan weer te denken.... pffff wou dat het al zo ver was... In ieder geval Geniet er lekker van, rust lekker uit, laat je lekker verwennen in je kraamweek (moet ik deze keer ook echt veel meer laten doen) het gaat allemaal zo snel. Violetroit, het zou toch wat zijn als "een van de nieuwe dames" ook nog eerder zou bevallen.... echt niet te hopen, zag je buikfoto staan en die mag er echt wel uit gaan komen....heb je al eens een stuk verse ananas geprobeerd? Vast wel denk ik, weet niet of het bij mij toen geholpen had, maar de ochtend na het eten er van de avond er voor braken mijn vliezen....
Chica, van harte gefeliciteerd!! Hopelijk vergeet je de narigheid van de bevalling snel, en gelukkig gaat het zo goed met Noah. Fijn om te horen! @ Schaapje, heb het idee dat iedereen al bevalt, en ik maar niet.. Zou mvr al bevallen zijn, zij liep ook overtijd toch? heb alles ondertussen geprobeerd, sex, ananas, wandelen,bitter lemon en tonic,traplopen etc etc. Wonderolie wil ik niet, vind ik een eng idee en het enige dat ik nog ga proberen is een glaasje wijn als hij er van de week nog niet uit is gekomen. Zou me niks verbazen als er "nieuwe" nog eerder bevallen dan ik.. Moest de laatste keer gewoon huilen toen ik een geboortekaartje binnen kreeg van de zwangergym.. Maar goed, de kleine beweegt goed, mijn controles blijven goed, dus ja, zolang de kleine het goed heeft moet ik maar wachten he..
Tja, het kan ook nog een week en 2 dagen duren. Maar hoop voor jou dat het snel is. De kans wordt nu natuurlijk wel steeds groter. Chica, vervelend dat de bevalling zo zwaar was. Maar gelukkig is dat nu achter de rug, en kan je gaan herstellen. Geniet van je mannetje!
meis toch, kan je helemaal begrijpen, hoop dat bij mijzelf de beeb zich ook snel aan zal kondigen va de 37w, maar ja, kunnen er net zo goed dan nog 5 zijn pffff, niet aan denken nu. Een ding is wel, je bent nu al zo ver, veel langer zal het niet meer gaan duren, als de kleine er uit wilt komt hij zeker, en er uit zal hij toch echt moeten... nog even volhouden...
Nou, ben maar uit bed gegaan (zie tijd!) Heb me toch een pijn! Heel onregelmatig maar wel veel ergere krampen als ik ooit heb gehad. Kan gewoon niet meer liggen dan. Maar goed heb met 37 weken ook gedacht dat het begonnen was en toen zakte het weer af. Dus ik verheug me nergens op. Maar damn als ik zo'n kramp heb als nu helpt alleen een beetje heen en weer wiebelen op mn benen, hing net over de box heen.. Mn mannetje ligt nog lekker te slapen, die moet morgen werken. Als het serieus wordt zal ik hem wel wakker maken maar zn wekker gaat toch al over 2 uur dus ik verwacht niet dat er voor die tijd veel gebeurt.. Verlies steeds stukken slijmprop ook getsie lijkt wel drilpudding ofzo bah.. Krampen zetten niet echt door nog..