Het aftellen kan beginnen, nog 3 (max 5) weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oranje, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    spannend, dit kan nu toch echt het begin zijn... succes

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    krampen blijven, echt met hoogtepunt en zakken dan af. alleen helemaal niet regelmatig. Zo maar ff warm douchen, misschien dat het dan afzakt, of door wil zetten.
    Manlief is maar met de auto naar het werk gegaan, zodat hij eventueel eerder terug kan komen.
    Ben erg benieuwd hoe het verder loopt!

3. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden sorry voor late melding ik had de hele week voorweeen en kon t niet opbrengen hier te komen, ze is gisteravond 22.25u geboren!!!!!en n voorspoedige thuisbevalling, geen scheuring ;) ze is beautiful en weegt 3500 gr ( en ook sorry want hoewel ik mega trots ben wil ik liever haar naam niet op internet zetten)...

Ik lig in bed met haar naast me en schrijf dit met iphone dus stop er nu mee, komt er n update lijstje want ik weet nu niet wie intussen allemaal bevallen is? Chica heeft zeker gewonnen van me hahaahah

alle meiden heel veel succes en sterkte met bevalling jullie kunnen het allemaal,,,, Violet, doe lekker rustig aan wie weet zet t door, je hoeft er niks voor te doen (bleek weer bij mij hahah)

knuffels!!! Sam

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Samantha, proficiat!!! Geniet van je kleine meid.

Violet: ik zit hier in spannning te lezen. Hoop ZO dat het begonnen is voor je. Op zich klinkt het wel goed dat er echt een piek in zit en dan weer afneemt. En het start nu eenmaal onregelmatig, niet dan? Hou je ons aub op de hoogte? (voor zover mogelijk:p)

5. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, ik heb gelukkig ook goed nieuws. Gezien mijn voorgeschiedenis, niet succesvol strippen en een dame die totaal niet wilde indalen, was iedereen het er snel over eens dat inleiden een goed plan was en dat is afgelopen zaterdag gebeurd. Gelukkig konden de vliezen meteen gebroken worden (8.15), en ook werd een infuus gestart.Al vrij snel was de pijn te pittig, zeker door de beperktere bewegingsvrijheid, dus een ruggeprik gevraagd. Dat kostte helaas wel 3 prikpogingen en toen twijfelde hij nog of het wel goed zat. Terug op de kamer even iets gegeten en geprobeerd nog even iets te slapen, maar al vrij snel kreeg ik weer pijn, ook kwam mijn buik helemaal omhoog tegen mijn ribben aan. Op mijn zij gaan liggen en het werd alleen maar erger, gelukkgi bleek al vrij snel dat dit gewoon al persdrang was en dat ik op 9cm zat. Toen nog een korte tijd deze lastige weeen weggezucht voor zover dat ging. Ook prettig dat er een andere verloskundige kwam, maar dat was dezelfde die de eerste bevalling had gedaan en dat was dus zeer prettig. Uiteindelijk zo'n 10 minuutjes persen en zonder hechtingen of andere schade alles overleefd. Door de ruggeprik en katheter moet je na de bevalling nog ietsjes langer blijven, maar we waren om 19:00 weer lekker thuis. Grote broer was nog wakker en heeft zijn zusje nog even kunnen bewonderen. Nu weer even zoeken naar een ritme, maar verder alles prima.

Veel succes voor de andere dames met de laatste loodjes en de medemama's van harte gefeliciteerd!

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Samantha, van harte gefeliciteerd!!
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je kan genieten van je dochter!

Didi, ook van harte gefeliciteerd!! Klinkt als een voorspoedige bevalling!

Hier is het na een warme douche wat afgenomen..helaas. Maar nog wel flink gemene krampen alleen heel onregelmatig. Kan niks doen behalve wachten. Hoop gewoon ZO dat het een x wil doorzetten nu...kan wel janken als ik lees dat iedereen bevallen is, al gun ik het jullie net zo veel natuurlijk!

7. smartie1980

Didi, proficiat!!!!!

Violet, wat jammer. Denk je dat het straks weer kan toenemen, of was het weer 'vals alarm'?
    Duim voor je mee!

8. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    nou ik heb nu wel 2 weeen in 15 minuten gehad en die deden wel echt erg pijn. Kan het niet vergelijken met het voorwerk van afgelopen weken, dit is echt zo'n pijn dat je niks anders kan.
    Dus ik hou maar goede hoop dat het toch een beetje doorzet!

K probeer het nu ook een beetje globaal bij te houden wanneer ze komen, of er misschien vordering in zit..

9. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel succes violet!!!

10. bebegim

bebegim Actief lid

23 aug 2010
    168
    0
    0
    @chica82: Van harte gefeliciteerd met Noah!!! Wel fijn om te horen dat het goed gaat met jullie!!
    @Samantha: Ook van harte gefeliciteerd met jullie kleine dame!!
    @Didi: Jij ook van harte gefeliciteerd!!

sow dat gaat nu ineens snel:) dames die nog moeten bevallen, veel succes met de laatste loodjes!!

11. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi heel erg bedankt voor de felecitaties en Medemammas ook van harte gefeliciteerd!! Violet komt helemaal goed met jou, nog heel ff, leef met je mee, ik ken je gevoelens!!

12. smartie1980

Violet, hoe is het nu?

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    heb ff een uurtje kunnen slapen gelukkig. verder eigenlijk hetzelfde, lijkt zelfs wat af te nemen. Hoop zo dat het nu een keer wil beginnen. Misschien vannacht....
    Als ik zo slecht blijf slapen dan bel ik morgen of overmorgen wel de vk even, want die heeft al aangegeven me eventueel eerder door te willen sturen naar de gyn, omdat ik al weken heel slecht slaap.
    Maar ik wil wel liever gewoon bevallen, dus wacht ik het ff af..

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Zo dames die bevallen zijn: Van harte gefeliciteerd met jullie kindjes! Geniet ervan hoor!

Dames zo rond de 40 weken, succes! En hopen dat het niet meer te lang laat wachten.

Ik wil ook graag een beetje met jullie meekletsen. Hier nu 37 weken, maar van mij mag het wel.... (tis erg vermoeiend met die andere 2 hier thuis ;) )

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dames!
    Ook ik ben inmiddels bevallen van een heerlijk prinsje Collin Roan

Hij is zaterdagochtend om 9.55uur geboren met een gewicht van 3646 gr en 54 cm lang

De bevalling was zeer heftig de placenta kwanm er niet in 1 keer uit en ik heb erg veel bloed verloren en daardoor ben ik gelijk geopereerd en heb door lage bloeddruk en ijzer nog een nachtje in het zh gelegen.
    De volgende dag waren we weer zo goed als de oude en mochten we lekker naar huis

Door de heftige bevalling ben ik er best wel emo onder, heb veel last van "kraamtranen" maar verder gaat alles hier goed en Collin doet het helemaal super!

16. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    glimworm: Van harte met jullie knulletje. Mooie naam hebben jullie gekozen. Geniet ervan en kraamtranen horen erbij hoor!!

Violetriot|: irritant he dat het niet door wil zetten, hier ook in hetzelfde schuitje. Wordt zo geirriteerd van de pijnlijke buiken, komen om de 5 minuten maar zetten niet door. Heb ze elke dag een aantal uur. bah.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest, alles zag er goed uit, volgende week maandag weer terug en dan kijken of ik ontsluiting heb.

17. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Glimworm, gefeliciteerd! Wel heftig hoor die bevalling, mag je best een traantje om laten!! Maar gelukkig gaat het nu goed met jullie.

@ Theeleut, moedeloos kan je er van worden he? Zou toch zooooo fijn zijn als het door zet. Ik snap echt precies hoe je je voelt. Ik ga vrijdag naar de verloskundige en ga wel eisen dat ze dan probeert te strippen want ik trek het zo niet nog een hele week daarna langer!

18. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    violetriot,

kan me goed voorstellen dat je dat wil, zeg anders dat ze in het ziekenhuis mensen niet langer dan de 41 weken laten lopen. Nieuw beleid. Maandag hoor ik wanneer ik dan ingeleid wordt, ben dan 41 weken dus is ook mooi zat.

19. smartie1980

Mispoes, welkom!

Glimworm, gefeliciteerd. Glimmie is dus Collin geworden! Geniet van je mannetje. Ik hoop dat je snel herstelt en laat de kraamtranen maar lekker stromen!

20. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bespreken met je verloskundige hoor violet, mij hebben ze wel eerder geprobeerd te strippen, maar helaas niet succesvol en mocht met 40+2 in het ziekenhuis gaan praten en ben 40+4 ingeleid. De kleine dame kwam met bijna 4 kilo en helemaal uitgedroogd huidje eruit, dus die was er echt klaar voor.

Deel Deze Pagina