redelijk, in ieder geval wel een paar uurtjes slaap gehad.. Heb besloten dat ik donderdag de vk bel om te vragen of ze vrijdag wil strippen.(heb vrijdag sowieso een afspraak) En dat ik die week erop een afspraak wil bij de gyn. Gelukkig gaat mn man mee, die kan dan als steun dienen, heb helemaal geen klik met die vk waar ik heen moet. En hij kan dingen soms net wat duidelijker stellen..
wauw violetriot, hopen dat je gauw mag bevallen je bent al 41 weken! ik denk dat he strippen bij jou ook echt effect zal hebben. waarom hebben ze dat niet eerder gedaan? of wilde je dat zelf niet? toen ik de 40 weken over ging (40/2) en ze vroeg of ik gestript wilde worden wist ik niet hoe gauw ik ja moest zeggen. succes en ik hoop dat het allemaal gauw mag gebeuren. hoe gaathet met de andere dames? ook lekker aan het afwachten?
Smartie heb op je gestemd! Lennylen, ze willen me niet strippen bij de verloskundige, slaat echt nergens op. Het een inwendig onderzoek gehad met 37 weken en toen was het al aan het verweken, dus denk dat het echt wel zou kunnen nu, maar ze wil het pas met 41+5! Heb vanmiddag een mega huilbui gehad, toen mn mannetje belde, toen een vriendinnetje belde en daarna weer. Zit er zo door heen. Morgenavond ga ik in het ziekenhuis slapen met pijnstilling. Hopelijk doet de rust me goed. En misschien dat ze me dan wat eerder willen inleiden..
jeetje violetriot! dat ze je zo lang door laten lopen?!!!!! en vooral nu je bent waarschijnlijk meer dan uitgeput, zo kun je toch ook niet bevallen. 41/5 wauw vind dat best laat hoor om dan pas een strippoging te proberen. krijg je in het ziekenhuis dan zo een pethidine prikje?(zo heet het toch) daar slaap je heel erg lekker van allen wordt je er wel erg suf van en je mag het maar 1 keer krijgen. nog een klein nadeeltje is dat mocht de bevalling dan ook echt beginnen, je hele stukken niet meer kan herinneren als alles achter de rug is. dat is wel jammer want ik weet nog maar heeeeeeeeeel erg weinig van de eerste bevalling.
lennylenn, weet niet of ik dat zo erg zou vinden als ik me stukken van de bevalling niet kan herinneren. hihi, de eerste bevalling was nl erg pittig. Maar wel zo fijn als je het na de geboorte allemaal meekrijgt, kindje op je buik enz. Hier vandaag een onrustig gevoel, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. ook steeds een flinke druk op mijn ( sorry ) anus en als ik dan een harde buik krijg wordt het steeds erger. Hopelijk vannacht een beetje slapen.
Violet, Vind het echt erg voor je dat je vlos je zo lang laat lopen, die van mij zou dat gelukkig niet doen, ze zou zeker iets proberen. Je bent al zo ver, als je de kleine nog wel goed voelt, probeer dan toch hoe moelijk ook een klein beetje je rust te vinden, denk maar dat elke dag verder er ook weer een dichter bij is om je kleintje te mogen zien. succes meid!
Hoi meiden, Ik ben al anderhalve week niet op het forum geweest, maar met een reden! Zaterdag 22 januari ben ik bevallen van een wolk van een dochter! Haar naam is LIV. Na een heftige rit van 22 uur is ze uiteindelijk met een keizersnede op de wereld gekomen. Ik moest een aantal dagen in het ziekenhuis blijven, maar ben ondertussen heerlijk thuis. Het is echt genieten. Liv doet het super. Ze drinkt om de 3 uur aan de borst en snachts slaapt ze zelfs al 2 nachten door! Van 12 tot 6! En daarna slapen we alledrie nog even lekker door tot 9 uur! ons hoor je niet klagen dus! Ik hoop dat jullie allemaal ook snel jullie wondertje vast mogen houden! Xxx
Frieda, gefeliciteerd! Fijn dat het goed met jullie gaat. Vind Liv echt een gave naam! Dames, bedankt voor de reacties! Ik voel me opgelucht dat ik in ieder geval iets gebeurt morgen. En inderdaad elke dag is er 1 dichter bij mn kindje en daar hou ik me aan vast.
@frieda: gefeliciteerd met jullie dochter! en wat een mooie naam heeft ze zeg. ik hou echt van dat soort namen prachtig. @hen30sep: ahahha heel brutaal heb ik mezelf al aan het lijstje toegevoegd ach jo 36 weken is prima. en jij bent al 37 weken ver. (ik tel niet tot de 42 weken want mijn v.k laat de moeders niet zolang doorlopen alleen als ze dat zelf willen en ik wil dat niet ) dus voor mij nog max 3 weken en een paar daagjes. heeeeeeerlijk ik kan niet wachten.
@Frieda: gefeliciteerd met jullie dochtertje! Ik kom nu ook maar eens wat vaker hier kijken, want het mag! Gister zat ik op de 37 weken...de zenuwen beginnen nu wel te komen hoor...kan niet wachten tot de kleine er is!!!
Vandaag 38 weken en 1 dag, Af en toe een harde buik, en in bed met het omdraaien vaak pijn. Veder nog niet echt tekenen dat het eraan zit te komen.. Nog maar even afwachten dan!!
Welkom allemaal! Hier nog STEEDS geen baby... vanavond wordt ik iig 1 nachtje opgenomen om te slapen met medicatie. Dan wordt besloten wat het verdere beleid is, ik hoop erg dat ze me willen inleiden want ik zit er echt doorheen.
wat rust zal je wel goed doen denk ik voor nu en ook voor straks als je moet bevallen. kan je niet "eisen" dat ze je inleiden? het is toch jouw lichaam/jouw baby. heb zo met je te doen ik hoop echt dat t je gauw mag bevallen.
tnx, haha wordt al emo van je lieve berichtje.. Ik ga sowieso afspraken en toezeggingen eisen. Er moet wat gebeuren, anders trek ik het gewoon niet. Slaap al 4 weken zo slecht en steeds slechter. Maar ik heb wel goede hoop want een vriendin van me gingen ze ook inleiden omdat ze oververmoeid was en zij was nog niet eens 41 weken.. Dus, hopelijk willen ze me morgenvroeg inleiden, ik hoop het zo!
haha.. dan ben ik ook zo brutaal om er alvast bij te komen.. violetriot: wat raar dat ze verder nog niets doen joh. ze zien toch ook wel dat je op ben van moeheid.. jee. meote ze bij mij nie proberen.. kzou denk alles er aan gaan doen om toch te laten komen.. Hier verder: flink harde buiken.. vooral na veel inspanning, steekjes onderin enz.. misschien wat voorweeen ofzo.. afwachten...