Hier begint vandaag het optellen weer: het is D-day! Oudste is met 42 weken dmv inleiding geboren dus ik vrees dat het nu ook weer even gaat duren. En ik ben er ZO ontzettend KLAAR mee, pfffff.....
Hai daar ben ik weer. Ik ben nu weer thuis. Onderweg heb ik echt duidelijke weeen gehad, en ook van auto naar verloskamer, moest effe stilstaan. Kreeg ctg. Daarop was duidelijk wel harde buiken tot weeenactiviteit te zien. Begon met iedere 2 tot 3 minuten, toen iedere 4, daarna 5, daarna 6 minuten. Steeds langer er tussen, en ook de pieken steeds lager. Tot het dus gewoon weg was! En nu ben ik dus weer thuis. Ze zeggen dat het vandaag kan doorzetten, maar kan ook nog anderhalve week duren. Smartieman is nu dus gewoon naar zijn werk vertrokken en ik zie wel wat er vandaag gaat gebeuren.... Kan het kwaad om de mc in de auto te laten staan tot het zo ver is? Of is dat raar?
hihi, nou dan probeer jij het ook met vrijen? Gaat in ieder geval weer wat tijd sneller voorbij. En blijf je fit voor je bevalling. Mijn kindje ligt in stuit, dus ik loop bij de gyn. Ik moet bellen als ik denk dat het zover is. Dus dat had ik vanmorgen gedaan. Op de kraamkamers kan je altijd bellen, zijn altijd mensen aan het werk. Dus daarna mocht ik komen. Maar voor nop dus....
Hey Meiden, Mag ik mij hier ook bij aansluiten? Vandaag nog 3 weekjes officieel en max 5 weken te gaan. Maar daar hopen we niet op Toch omdat het nu dichter bij komt word ik soms een beetje angstig. Dan denk ik, alles zal toch wel goed zijn met de kleine. Maar zal er wel bij horen denk ik. Nog meer meiden die dit herkennnen?
Smartie, die slaapprik heeft mij toen niet geholpen, lag gewoon wakker, maar dan in het ziekenhuis.. Wij hadden de laaste week de mc in de auto, je zal hem maar vergeten! Ik hoop voor je dat het snel door wil zetten!!
haha ja da zal k dan maar s doen haha. alleen die buik moet wel ff mee werke vanaaf... haaha manlief is ook niet magertjes.. ach ander standje...wie weet eerst alleen nog verjaardag...morgenavond bruiloft.. marja wie weet ook niet hahahaha balen zeg dat t zo gelopen is, afwachten mar weer...
Heb sinds 2 uurtjes wel weer harde buiken en krampen. Maar niet genoeg om het iets te noemen. Ben zo moe, en slapen lukt niet.
oooo spannend smartie ik hoop dat het doorzet!!! hier weer een poepnacht LETTERLIJK!! ik zit weer eens aan de diarree. gatverdamme waar komt dat vandaan jeetje ik voel me verder prima. gisteren bij de vk geweest en we zijn weer goedgekeurd, klein daalt al mooi in (nu pas!) maar ligt nog helemaal niet vast. zuchhtt mijn hoop op een bevalling op korte termijn heb ik maar langzaam aan aan de kant gezet. het heeft geen zin om er continue mee bezig te zijn en elke dag te hopen dat het nu wel mag beginnen. ik werd er alleen maar chagrijnig en droevig van als er dan weer een dag voorbij ging zonder een babytje.
Nou lennylenn.. irritand die diarree kweet wat je mee maakt.. heb t pas ok gehad.. brrrr.. dan dacht ik wel s stel nu moet t komen..pfffffff en hoor je wel s van ontlasting mee komen met bevalling bahbah... maar bij mn dochtertje had ik de dag voor de bevalling ook erge diarree.. misschien zijn je darme beetje aan t rommelen en aan t voorbereiden je weet t nooit. niet te veel op vastspinne dat t snel komt. dan kan t alleen mar tege valle.. en dat is moeilijk hoor..pfff wil ok dat t dit weekend aandient.. mar zal vast wel niet..ben t behoorlijk beu nu.
och meid, *knuffel* jij moet ook lang wachten op je kleintje zeg!! Ik vind dat hij/zij nu maar eens tevoorschijn moet komen. Hou moed, ik ging op een gegeven moment maar van de inleiding uit en toen kwam hij alsnog eerder gelukkig. En nu is hij al weer een week oud, het gaat ZO snel!
Gaat het wel allemaal goed met je babyboy? Is wel een moppie zeg. Wij hebben vandaag besloten ons konijn te laten inslapen.... Ben er helemaal verdrietig van...
Diarree is idd een teken dat de bevalling zich gaat aandienen! @smartie: jeetje meis, jij moet ook behoorlijk lang wachten zeg! sterkte nog die laatste dagen en alvast veel succes met de bevalling @violet: ja echt he? mijn mannetje is alweer 2 weken oud, heb net foto's opgehaald en in zijn fotoalbum gedaan, ik heb bijna een half album vol met bevallingsfoto's en zie het hele gebeuren weer voor me.
Hallo allemaal, vandaag nog even kunnen bijkomen van de nacht. Gelukkig verliep de dag erg relaxed het jammere alleen is dat we gisteren een nieuwe lamp in de slaapkamer hadden opgehangen, zou een draadje met van die spotjes eraan en vandaag is ie al kapot! Gelijk gebeld en we kunnen het gewoon ruilen. Wel balen hoor nu heb ik geen normaal licht in de kamer. Verder nog steeds wat rommelende darmen, geen diarree tot nu toe maar voel wel echt dat het nog niet over is. Getver het zal zich in de nacht weer aandienen denk ik. Violetriot: alweer een week oud wat gaat dsat snel zeg. Is hij een makkelijk jongetje? Smartie: jij alweer bijna 41 weken! De kleine heeft het zo te zien nog veels te erg naar haar zin Hen30sep: laten we hopen dat de diarree ook een leuke kant heeft en dat de bevalling gauw mag beginnen. Maar ik ga me er echt niet zo erg meer mee bezig houden. Nou ik duik mn bedje weer in want ben nu toch wel erg moe aan het worden. Tot morgen en hopelijk worden er vanavond baby's geboren. O de neef van mijn vriend en zijn vriendin verwachten trouwens ook een kindje in aug. Echt zo leuk dit jaar worden er al 4 baby's geboren in de familie. Superleuk
Mart is een heerlijk makkelijke baby, slaapt tussen alle voedingen door, groeit als kool en is nooit aan het jengelen. Echt een ideale baby, ik gun jullie allemaal zo'n kindje! Heb vannacht gewoon meer dan 8 uur in totaal kunnen slapen, waaronder tussen 2 en 6 achter elkaar! Heerlijk!
wauw.. dat is heerlijk...Kun je zelf ook lekker bijtanken.. ikke wil ook gauw.. ben die aambeien en die zere ribben meer as zat....hopelijk hoeven we niet lang meer te wachten.
Hen, dat lijkt me echt heel vervelend, die aambeien. heb je er een zalfje voor ofzo? Voilet wat heerlijk. Hij heeft mama misschien geplaagd met wachten in de buik, maar nu maakt ie het ruimschoots goed...
aaww wat een schat is mart!!! heerlijke slaperd en goeie eter dus. voor mij ook zo eentje please @hen30sep: o he vervelend die aambeien! ik kreeg ze na de bevalling maar die deden zo ontzettend veel pijn! heb de eerste 3 weken totaaal niet van het moederschap kunnen genieten. heb je de curanol zalf al geprobeerd? werkt goed en mag gewoon tijdens de zwangerschap. @smartie: nog geen baby meid? mischien met volle maan de 18 e?? al hoop ik echt niet voor je dat het nog zolang duurt...
Ik denk dat mijn water gebroken is. We zijn in het zkh geweest. Wat een bummer. Eerst kreeg ik ctg, die was natuurlijk helemaal goed. Na 25 min kwam de vk die dienst had. Zij deed een inwendig onderzoek met eendenbek. Op zich niet vervelend, maar meost mijn bekken op een po leggen zodat ik wat hoger lag. Auw, pijnlijk aan je bekken! Met de eendebek zei ze wel "nou dit is echt geen urine hoor!" Dan met wattenstaafje een keer langs de bmm. Daar kreeg ik even een harde buik van, maar komt door de aanraking. Wattenstaafje smeert ze over een glaasje en die bekijken ze onder de microscoop. En daar kwam negatief uit. Geen varenpatroon. Maar ze zei dat het een vals negatief kan zijn. Dat er dan maar net in dat beetje ook vruchtwater moest zitten. Kan dus alsnog zijn dat het wel gebroken is. Als ze het moet beoordelen op de hoeveelheid in het maandverband gokt ze weer van wel. Maar die conclusie mogen ze dus nog even niet trekken. Nu mocht ik weer naar huis. Morgenvroeg tussen 8 en 8.30 uur moet ik bellen, dan mag ik in de ochtend nog een keer langs. En dan kijken ze nogmaals. Mocht ik nu weeen krijgen of een hele plens, kan ik ook bellen en weer komen. Niet in bad, geen seks, dat is jullie denk ik ook wel bekend. En verders afwachten dus.... Ze houden nog effe tijdstip van vanmiddag aan, tenzij morgen echt helemaal niks blijkt. Verder heb ik een potje meegekregen. Als ik het nu voel lopen, kan ik proberen het op te vangen. Net thuis meteen gedaan. En ik heb idd een paar mm hoog in een potje. Als je hem dan schuin houdt, zie je er ook echt vlokjes in zitten. Verder helder/wit. Ben dus heel benieuwd, maar baal wel dat ze niet duidelijk konden zeggen dat het vw is, terwijl ik er zelf zo van ben overtuigd ben...
Nou die aambeien..pfff. ben vanmiddag behoorlijk wat bloed verloren, achteraf die aambeien.. maar ja.. t was zoveel dat ik me het niet voor kon stellen, ook bij het afvegen kwam niets meer mee.. dus zijn we naar de huisartpost gewweest. nu bleek er een stolsel uit de aambeien zijn gekomen waardoor ik dat bloed verloor.. ze doen erg zeer. krijg dinsdag zalf..als k me eigen huisarts weer heb.. pfff wat een rot dinger...heb t nog nooit zo erg mee gemaakt! Smartie...succes joh! hoop zo voor je dat alles door zet!