Het aftellen kan beginnen, nog 3 (max 5) weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oranje, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ok, meer duidelijkheid nu. Mijn vliezen zijn gebroken!
    Ik voelde ineens 'flops' en binnen een paar seconden was alles nat....
    Mijn onderbroek met zo'n nachtmaandverband, mijn broek. Ik zat op de bank op zo'n molton waarin een zeiltje in zit, die was ook nat....
    Weer naar het zkh gebeld, moest maar weer komen. Ze doen eerst een ctg. Met kindje alles goed, heel druk en enorm aan het stuiteren! hartslag van 160-180 van Frummel.
    Veel beweging. Die blokjes waren geen blokjes meer, alleen nog maar streep, dus echt een feestje in mijn buik. De vk vond het wel een goed teken. Minimaal harde buiken.
    Dan nog een keer kijken naar gebroken vliezen.
    Ik zei dat ik niet nog een keer op die po wilde liggen, omdat het pijn deed, maar ik kon wel op de gyn stoel met beugels.
    Ik zei al tegen hun: ik maak alles vies hoor! Ik voel het lopen. Dus zij al een matje neergelegd. Broek uit -flots- weer een hele stroom. Ze zij al, dat is duidelijk, dan hoeven we geen inw. onderzoek meer te doen.
    Alles was nat, plens over de stoel, op de grond, alles. Ze heeft nog effe aan mijn buik gevoeld. Frummel ligt wel vast, dus dat is goed. Maar met haar rugje naar mijn rug, dus is niet gunstig. Maar kan ook tijdens de bevalling nog veranderen. Hoop dat ze geen sterrekijker wordt. Maar dat blijven ze tijdens de bevalling wel volgen met echos.

Nu is het dus wachten op de weeen. Ik mocht kiezen. Of opgenomen worden, of naar huis en wachten op weeen. Als ik opgenomen wordt ,kan Smartieman niet blijven. Dus ik wilde naar huis.
    Dus nu zit ik thuis te wachten....
    Ze hopen dus voor 15.10 uur morgen dat de weeen vanzelf op gang komen en anders moeten ze morgen weer kijken. Ik meot bellen als het niet meer helder is (was nu mooi helder/wit), bij bloedverlies of bij weeen. En anders morgenvroeg bellen.

Zit nu op een zeil op de bank, en moet echt de hele tijd maandverband wisselen. Is echt heel vies.
    Ik kreeg van hun formaat luier in! Die was dus vol toen ik thuiskwam. Niet normaal dat er zo veel uit kan komen! is toch max een liter en ik heb te weinig. Maar ja, je maakt steeds opnieuw aan he.

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

jeeeeeey smartie het gaat echt gebeuren nu!! wauw wat spannend zeg en wat ben ik str*nt jaloers. heel erg veel succes en ik hoop dat je een voorspoedige heerlijke bevalling mag hebben.

3. smartie1980

Misschien komt het bij jou ook snel? Misschien hoef jij neit te wachten tot 40.6?;)

4. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hej smartie, ik ben erg benieuwd hoe het vannacht is gegaan zeg! Hoop dat je nu de kleine misschien wel in je armen hebt! Zal voor je duimen!

5. lennylenn

Smartiieee is er al een smartiebaby? Ik hoop het wel. Geduldig (ahummm) wachten wij af

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

Oow smartie heerlijk het begin is nu gezet en wellicht heb je al je beebje in je armen, spannend hoor!

7. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Spannend Smartie! Ik hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt, heel veel succes gewenst!

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Smartie.. ben erg benieuwd hoe t met je is.. hopelijk is er al een smartiebaby;) we houden t in de gaten:p

9. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

En en en smartie? Nog een valentijn kindje???

Vandaag fotoshoot gehad. En ik ben zo trots....
    Hieronder een link naar enkele foto's!

Shoot met Elia - JT-Fotografie

10. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

wat een gave foto'ss:D wauww zeg!

11. smartie1980

Gisteren op valenstijnsdag is onze prachtige dochter Lynn geboren. Uiteindelijk een ks geworden.
    Verhaal volgt.

Ik hoop dat ze vanacht beter slaapt, vanacht heeft ze alleen maar gehuild....
    We liggen nog in het zkh.

12. smartie1980

prachtige fotos

13. lennylenn

smartie: van harte gefeliciteerd met jullie valentijnskindje!!!!
    ga maar goed uitrusten samen met jullie kleine meid.

@de fotos van elia: prachtige fotos zeg! heel mooi

14. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Gefeliciteerd smartie! Rustig aan en lekker genieten! Hopende dat jullie nu lekker slapen.
    Prachtige naam ook!

Iedereen bedankt voor de complimenten.

Xx

15. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lynn Smartie! Jammer voor je dat het uiteindelijk nog een keizersnede is geworden, je wilde echt voor de stuitbevalling gaan weet ik nog. Ik hoop in elk geval dat je herstel voorspoedig verloopt (net zoals bij mij ;)) en dat je lekker volop kunt genieten van je dochtertje!!

16. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Smartie, gefeliciteerd meid! En Lynn, laat je mama lekker slapen? Ze heeft het nu echt nodig!

Andere meiden die nog wachten, sterkte met de laatste loodjes!

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

@Smartie: Van harte gefeliciteerd met je mooie valentijnsdochter! ;), mooie naam ook, die had ik ook voor een meisje bedacht :D

18. smartie1980

Bedankt voor alle felicitaties!
    Vanacht iets geslapen. Lynn is heel druk bezig met indrukken en is erg onrustig.
    Ze wil vooral bij mij op de arm slapen, lekker rustig. De bv ging nog niet goed, en we hebben toch maar wat cupfeeding gedaan, want ze was niet tevreden. nu begint de bv iets te komen, dus hoop het.
    Lynn heeft wel last van krampjes, en dus even op buikje op de arm gelegd.

19. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Hé Smartie, ze hakken er behoorlijk in hè, die eerste dagen (en nachten!) Ik had het ook hoor in het ziekenhuis, maar gelukkig sliep Dennis 's nachts redelijk tot goed. Ik lag meer wakker dan hem in elk geval... vooral doordat ik de eerste en laatste nacht niet alleen op de kamer lag en de baby's naast me alleen maar huilden.

De borstvoeding kwam bij mij pas op dag 3, 4 op gang, dat maakte me behoorlijk onzeker en we hebben Dennis ook een aantal keren bijgevoed, maar het is normaal na een keizersnede dat het allemaal wat langer duurt. Gun jezelf de tijd en doe wat jij het beste vindt, als jij iets wilt bijvoeden om je meisje tevreden te stellen, gewoon doen!! Ik had de eerste drie dagen een super team van verpleegsters en begeleiding die me echt hielpen, durf dat ook te vragen hoor, daar zijn ze voor.
    De laatste nacht en ochtend waren de verpleegsters een drama (lees; mega oude-stempel types), wat was ik blij dat ik toen naar huis kon!! ;)
    Probeer lekker wat rust te pakken als Lynn ook slaapt meid, geloof me, ineens kun je op alle momenten van de dag slapen, dus doe dat ook zodra je de kans krijgt!

20. bebegim

bebegim Actief lid

23 aug 2010
    168
    0
    0
    Smartie van harte gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina