Hoe is het met iedereen? Ik ben nog steeds erg moe. Lynn komt 's nachts 3x voor een voeding, en voor je dan klaar bent (verschonen, drinken, boeren, troosten, slapen) ben je toch weer 45-60 min verder. Soms huilt ze ook nog heel lang, ze heeft erg last van krampjes en we hebben nu inflacol. Is al meer ritme dan de 1e week, maar hoop ook dat het nog wat beter zal gaan. De bv gaat redelijk. Ik vond het moeilijk om aan te leggen, maar nu gaat dat goed. Soms drinkt ze heel goed (klok-klok) soms alleen maar wat 'tutten'. Is een echte tuttebel haha. Gister borstkolf gekocht, moet hem nog gaan uitproberen. Met de gebroken nachten weer last van vermoeidheid / me, maar zal ook wel weer wennen / beter worden. Ik heb nu ook een ontstoken baarmoeder. Niet de wond zelf (ook lichtjes), maar er boven (aan de binnenkant). Gister naar huisarts geweest, is nog heel gezwollen van binnen. Het gloeide ook heel erg. Moet het nu in de gaten houden, dat ik geen koorts krijg.
hoi meid. Vervelend van je ontstoken baarmoeder, hoop dat het snel over is.. En die nachten, ja, hier wisselt het wel. Mart krijgt gekolfde melk, dus dat is ook wel een gedoe. Hij homt rond 0400 en dan krijgt hij kunstvoeding, ik werd zo moe van het kolven 's nachts.. Gelukkig slaapt hij na de fles/luier snel weer, dus meestal zijn we binnen 30 minuten weer in slaap. Ik voel me verder prima! Al krijgen we erg veel bezoek en wordt ik daar wel eens moe van.. Morgen over laten halen om naar mn schoonmoeder te gaan terwijl we al vanaf dinsdag bezoek hebben gehad thuis. Dus heb er helemaal geen zin in..maar goed. Manlief heeft moeten beloven dat we echt op tijd weer gaan.