Hoi meiden, Wat een fijn topic zeg. Erg prettig om steun aan elkaar te hebben bij afvallen. Ik zou graag met jullie meedoen. Ik ben zelf in oktober bevallen van mijn dochter. Ik ben 30 kilo aangekomen met de zwangerschap, echt erg! Heb denk ik voor 3 gegeten. Er was na de bevalling 10 af. Toch wil ik in totaal graag 30 kilo afvallen. Ik ben 1.81 en weeg nu bijna 106 kilo. Het nieuwe jaar wil ik beginnen met 2 keer in de week sporten en niet meer snoepen. Ik geef nog borstvoeding dus mag niet dieten. Vanaf april wil ik dit wel weer oppakken. Mijn broer trouwt in augustus en dan wil ik toch flink wat kwijt zijn. Ik ben namelijk ook nog getuigen. Uiteindelijk wil ik graag 75 wegen. Ik hoop dat het gaat lukken. Meiden die in deze tijd al begonnen zijn met afvallen, petje af! Hoop dat het goed is gegaan met de kerstdagen en straks met oud en nieuw. X
een beetje late reactie maar ik had me wel netjes woensdag gewogen en ben gelijk gebleven. woensdag ben ik begonnen met mofifasten en ik doe dan 2 shakes en 1 lichte avondmaaltijd. in het weekend ga ik dan 1 shake en 2 lichte maaltijden doen, zodat ik niet te krampachtig doorsla
Vanochtend op de weegschaal gestaan, was het gisteren vergeten haha. Maar gelukkig, de kilo's van de kerst zijn er vanaf!!! Weer op 115, schrok me een hoedje vorige week toen ik weer ineens op 117 zat!!!!!
Ha, nog een paar nachtjes en dan ga ik knallen! Heb er zo'n zin n om af te vallen!! K denk dat er straks weer 10kg af moet ipv 8,5 haha, de feestdagenkilo's he? Nou, dat was even een teken van leven, tot 2 jan!!
petrabr, hoe gaat het met het modifasten? Ik hoop goed. Het is niet leuk om gelijk te blijven als je je best doet. milujem, wat fijn dat de kerstkilo's er weer af zijn! goed gedaan. alle andere meiden, bijna het 2012. Hopelijk wordt dit ons jaar! Ik was het zo zat dat ik vandaag al begonnen ben met mijn beleid, geen snoep meer en weer sporten. Net gerend en het viel me vies tegen, ik heb echt een slechte conditie. Overmorgen weer........ geeft me achteraf trouwens wel een goed gevoel dat ik geweest ben. Het eten gaat tot nu toe ook goed. vanochtend verjaardag gehad en heb de taart ed afgeslagen. Ik heb ook een spijkerbroek opgehangen waar ik een heeeeele tijd geleden inpaste, dat wordt mijn motivatiebroek! Het is tot nu toe wel rustig hier. Ben benieuwd in het nieuwe jaar!
jaja nog 2 dagen dan ga ik ook. Bij de JUmbo is de weightcare in de aanbieding 1+1, hadden ze nog maar 1 blik wil zo graag afvallen, en de motivatie hebben.... maar vind de lekkere dingen zo lekker..
We hebben vandaag een weegschaal gekocht maar ik durf er niet op te staan... Heb echt lopen vreten de afgelopen dagen!!! Maandag wordt alles anders! Hopen dat ik snel wat resultaat kan zien want ben bang dat ik anders niet gemotiveerd blijf. Sonja gaat me helpen. Wie heeft ervaring?
Ik wil ook graag meedoen! Ben 6 oktober bevallen van onze zoon Timo. Tijdens mijn zwangerschap 18 kilo aangekomen, twee weken na de bevalling zat er nog maar 4 extra kilo aan, maar dat is inmiddels weer behoorlijk opgelopen vrees ik, doordat ik me de eerste 10 weken heel rustig moest houden ivm mijn totaalruptuur. Ik ga 1 januari beginnen, dan weeg ik me voor het eerst. Mijn doel is om vóór 1 mei op 80 kilo te zitten (ik ben 1.80 m), dat woog ik voordat ik zwanger werd. En dan vóór het eind van het jaar nog 5 kilo eraf. Ik heb een paar jaar geleden gesonjabakkerd, ben daar 13 kilo mee afgevallen, dus ik ga me weer aan haar principes (maar niet aan de weekmenu's) houden. En verder beginnen met één keer in de week sporten, vaker hou ik toch niet vol, leert de ervaring.
Ik heb niet gewogen deze week... de Weightwatchers hadden geen cursus...vond ik stiekem niet zo erg....en ik ben streng voor mezelf ik mag thuis niet op de weegschaal dus aankomende woensdag een update van mij Nu gaat het echte werk beginnen he meiden!!! geen stoute dingen meer tot pasen
Nou meiden iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst Maandag van start met het dieeten, pff wordt zwaar!
Toch op de weegschaal gaan staan net en het viel me gelukkig nog mee... Dacht dat ik er flink wat aan had gegeten. Morgenvroeg zal ik mijn gewicht doorgeven als staartgelicht want daar staan nu nog vraagtekens. Voor de mensen die hebben gesonjad (volgens mij klopt dat niet) maar zijn jullie snel afgevallen? Ben zo bang dat het me dan niet snel genoeg gaat.
Te snel afvallen is neit goed hoor je kan beter er langer over doen de kans is groter dat het er dan afblijft
Dames, alvast een gelukkig 2012! En we kunnen het he! Ik heb de boodschappen al in huis en ga ervoor, vanavond proots ik op mijn laatste jaar met teveel vet op mijn buik Ik wil aleen nog maar 'dik' worden als er een kindje in mijn buik gaat rondzwemmen.
Hele fijne jaarwisseling vandaag. En proosten op het laatste jaar dik vind ik een goeie. Daar doe ik aan mee! Voor de meiden die vanavond nog 'mogen' geniet ervan. Tot volgend jaar! X
O het viel me gelukkig mee... M'n begingewicht is 67.4 en ik streef naar 60. Wil iemand m'n begingewicht invullen in de lijst? Zit nu op de foon dus kan niet aanpassen zelf.