Ben ook bang voor het wegen morgen,vrees dat hier mijn verlies van de afgelopen weken er weer bij zit door de feestdagen Als de verleiding bij mij echt niet meer te harden is dan neem ik meestal een caugompje.
Yep, en dankzij de oliebollen, hapjes, wijn en drankjes, mag ik ook weer beginnen! Ik zat op 115, nu WEER op 117. ZUCHT! Nou ja, we beginnen vandaag dus weer met goede moed! Op 1 januari begin ik nooit, want dan heb je nog restjes thuis, en oliebollen die op moeten en zo. Vandaag maar wederom beginnen haha!
Goedemorgen dames! Iedereen nog een gelukkig nieuw en slank jaar Ik wil hier ook graag meekletsen . Hier moet ook het nodige weer af na mijn zwangerschap. Ik moet straks nog even naar de jumbo om weightcare shakes te halen. Ik wil dus afvallen met het weightcare-dieet.
Gaat iedereen nu op woensdagochtend wegen? is misschien wel makkelijk voor het overzicht Ik heb een banner gemaakt en daar is al een mooi begin op te zien @ Naatje, super dat je ten huwelijk bent gevraagd
Volgend weegmoment: 04-01-2011 Agnes 14-12-2011 80,1 kg doel 60 kg 27-12-2011 78,6 petrabr 14-12-2011 71,5 kg doel 60 kg 27-12-2011 70 kg Milujem 14-12-2011 117 kg doel 83 kg 21-12-2011 115 kg Cynnie1984 14-12-2011 117 kg doel 85 kg 21-12-2011 116 kg Cynthia 14-12-2011 70,4 kg doel 60 kg 21-12-2011 69,7 kg Mamamadelon 14-12-2011 74 kg doel 67 kg Willie32 02-01-2012 104,4 kg doel 80 kg 2g4e 02-01-2012 67,4 kg doel 60 kg Joan1984 02-01-2012 106,7 kg doel 75 kilo Elisabethbas 01-01-2012 88 kg doel 80 kg Willie32 02-01-2012 104,4 kg doel 80 kg Naatje 02-01-2012 76,7 kg doel 60 kg Shania 14-12-2012 96 kg doel 60 kilo Start 27 december BabyBergen 14-12-2011 78,2 kg doel 60 kg 21-12-2011 77,4 kg / Volgend weegmoment 14-01-2012 Shawarma 14-12-2011 77 kg doel 62 kg Start 1 januari Fleurrebel 14-12-2011 ..kg doel 80 kg Start 1 januari BabygirlM 14-12-2011 80 kg doel 60 kg Start 1 januari Melanina 14-12-2011 72 kg doel 65 kg Start 1 januari zustertje 14-12-2011 109 kg doel 85 kg Chiggy 14-12-2011 73,5 kg doel 65 kg Zwollywood 14-12-2011 83 kg doel 68 kg Wenneke20 14-12-2011 90 kg doel 75/ 80 kg HuiBooBee 14-12-2011 104,6 kg doel 80/85 kg Vlavlip83 21-12-2011 72 kg doel 60 kg ** Sta je er niet bij, stuur mij een pb! ** Heb je gewogen, stuur mij een pb! Even wat schoonheidsfoutjes eruit gehaald!
Volgend weegmoment is woensdag. Staat ook op het overzicht. En vanaf zal iedereen op datum meelopen als het goed is!
Goedemiddag meiden! Iedereen goed begonnen! Hier wel en tot nu toe gaat het goed Vanmorgen gewerkt en nu even lekker thuis tot ongeveer half 3 dan gaan we richting een nieuwjaars receptie van mijn familie en ik ga NIKS nemen... Daarna blijven we bij mijn ouders eten en gaan dan door naar mijn schoonouders. Drukke dag dus...
Goedemiddag dames!! Welkom, voor iedereen die zich heeft aangemeld En naatje, gefeliciteerd!! Wanneer is DE datum? Nou, vandaag dus echt begonnen! Ik heb me vanmorgen weer gewogen, en ik ben maar een halve kilo aangekomen..het is werkelijk waar een wonder aangezien ik zoveel gesnoept heb de laatste tijd!!! Vanmorgen al goed begonnen, mijn moeder en ik gaan er samen voor, en hebben het boekje van Sonja er weer bij gepakt We gaan die menu's niet precies volgen elke dag, maar we halen onze voorbeelden er wel uit, van wat je ongeveer mag eten op een dag, en bepaalde recepten, enz. Vanmorgen begonnen met een bakje yoghurt en een kop thee. Zo weer een kop thee en een tussendoortje, of misschien toch lunch..ik denk er nog even over na, haha
mijn god, goeie genade, ik denk yess een topic voor mij, ik wil zal en moet afvallen!! kom alleen maar bij! Woog een jaar of 4 a 5 60 a 64 kilo, toen kreeg ik een vriend en werd het al snel 74 kilo en toen zwanger.. Hoppa 85 kilo en net voor de geboorte 95 kilo waaah eng!! na de bevalling 85 kilo (ik dacht eerst 78... maar zet een digitale weegschaal nooit half op een matje!!) En na de kerst en oud op nieuw... 87 En nu... Hoe moeten we het aanpakken? Ik fitness al vanaf half oktober Maar hoe kan ik het beste afvallen? Ik snoep graag maar als er niks is hoeft t niet Maar mijn vriend snoept veel te graag en doet het onbewust en blijft eten naast mij, haalt alles uit, chips snoep alles heeel verleidelijk! Kan er niet bij het rijtje bij komen te staan hoe de mensen het gaan/willen doen? Ik weet echt niet hoe ik het moet gaan doen? Wil netjes ontbijten lunchen en avondeten en proberen niets tussendoor te pakken Maar ik zie niet gebeuren dat het daar mee gaat lukken
hallo, mag ik ook mee doen? Ik zal me even voorstellen, ik ben Janine, 31 jaar en mama van een dochter en 2 zoontjes. Ik ben 1.63, op mijn zwaarst woog ik 75 kg. In mei woog ik 55 kg, maar vanmorgen woog ik 63,5! Tijd om de knop op te zetten! 2 & 10 mei heb ik concerten van de band waar ik fan van ben en ga ik met ze op de foto (viptickets) en 13 mei doet mijn dochter de communnie, een mooi streven om dan weer 55 kg of minder te wegen Ik volg niet een bepaald een dieet, gewoon mijn eigen ding.
Voor alle nieuwkomers welkom Nu eventjes toch een baal moment. Was net in het dorp en werd gefeliciteerd met mijn zwangerschap. Maar ik ben dus niet zwanger En dat terwijl ik een uurtje nog zo blij was dat ik broek num. 2 eindelijk weer pas.
Ai.. das nooit grappig..... Misschien iemand die misgeinformeerd was? of gewoon enorm lomp? Gewoon trots zijn opjezelf dat je broek nr2 pas en lekker van je af laten glijden.
ALLEREERST HAPPY NEW YEAR!!! @ Naatje: O gaaf gefeliciteerd meid! En wanneer stappen jullie in het huwelijksbootje? @ Agnes: Nou ja, daar word je dan inderdaad niet vrolijk van. Maar niks vaan aantrekken hoor, je bent goed bezig! @ Nieuwkomers: Van harte welkom en veel succes!!! Vind het niet zo'n slecht idee om erbij te zetten hoe mensen af gaan vallen. Zo kan je mensen met eenzelfde dieet om tips vragen ofzo... Willie? @ Hier: Nou ik schrok vanmorgen wel ff toen ik op de weegschaal stond... Heb ik verdorie gisteren doorgegeven dat ik 67.4 was en vanmorgen (waarom heb ik nou gewogen???) was ik 68.5!!! Gaat lekker dus! Maar ik geef als rede dat ik ongi moet worden en ik heb sowieso een darm probleem dus dat zal het wel zijn. M'n eerste dag Sonja. Gaat best goed eigenlijk. Heb nog geen honger gehad ofzo en ik had visite en ik kon de verleiding van de koekjes ook prima weerstaan. Maar ik heb wel moeite met die vieze magere yoghurt hoor! Das toch geen eten joh! Vanavond bloemkool, piepers, tartaartje en een schepje magere jus. En vanavond... Maarliefst een heel speculaasje!!! Jammie!!! Whahahaaaa... @ All: Hoe gaat het met jullie???
haha jij hebt hetzelfde sonja bakker boek je mag yoghurt vervangen door ander product uit het zuivel lijstje, optimel drink oid. Hebben jullie goede tips voor bloemkool zonder saus?
Nou voor mij de feestdagen dus ook niet, ik ben inmiddels 78,5 kilo en dat terwijl ik maar heel weinig heb kunnen eten....... nou vandaag was de eerste dag dat ik het honger gevoel zo ervaarde, dus ik heb een kop thee en stuk fruit genomen en ben de was op gaan hangen enzo..... helaas heb ik nog steeds dat gevoel dus ik hoop dat we snel gaan eten (man kookt altijd) en dan neemt je vent natuurlijk net 4 witte verse boterhammen met hageslag dus die zal voorlopig wel geen honger hebben wat ik ook vreselijk vond: had een boterham gemaakt voor m'n dochtertje met smeerkaas, afin gaat niet helemaal op, normaal eet ik dat dan.....nu ging dat lekkere hapje dus naar de hond
heel irritant, maar.............wel een super motivatie hier gaat het prima, al ben ik er in mijn hoofd wel heel erg mee bezig. wil nu echt niet doorslaan maar dit een paar weekjes (minimaal) volhouden. Hebben jullie enig idee hoe lang je gaat 'lijnen'
Hier gaat het ook goed. Kan me netjes houden aan de maaltijden en gezonde tussendoortjes. Moest wel even lachen om valtaf.nl je kunt dus ook bij activiteiten 'zitten' en 'kind verzorgen' invullen. @Agnes, auw! Pijnlijk! Ik heb hem 2 jaar geleden ook gehoord....
Nou Vlavlip83 ik snap je vraag volkomen. Bloemkool zonder saus is het net niet. Vond het tartaartje trouwens wel erg lekker. Nu op naar het speculaasje! Denk dat ik die om 20.00 stukje voor stukje op ga smikkelen.
Ja de maaltijd was meer dab dat ik verwacht had.... De rest was ook wel goed vol te houden...morgen is volgens mij een zwaardere dag...