Het afvallen-in-2012-topic

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 2g4e, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @2g4e haha ik weet het.. had beetje off day....maar zit alweer aan de thee:D

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Get, vanavond hadden pasta bolonaise (?) dit is niet mijn favo krijg er gewoon niet veel van weg, dus net maar netjes gezondigd, een bak yoghurt met fruit genomen, nu eindelijk een voldaan gevoel :D

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Nou, dieet is het dus niet,maar gewoon gezonder eten en ietsjes minder koolhydraten en vette bende

Iig geen suiker,snoep enz...

Ochtend ontbijten met brinta,crackers met vleesbeleg, of volkoren boterham met vleesbeleg

Lunch is afhankelijk van ochtend, brood in de ochtend betekent geen brood in de middag, dus dat kwark,muesli volkoren, of bijv een omelet met groenten, gekookt ei met toast en groenten

Avond is afhankelijk van ochtend en middag, daar brood gehad? Dan geen aardappels rijst of pasta, alleen groenten en vlees
    Dus bij arm ontbijt en Lunch zijn dan een klein schepje rijst aardappel of pasta toegestaan

Tussendoortjes 2 x in de vorm van fruit, stukje vis, bekertje kwark, groenten zoals komkommer,snoeptomaatjes enz...

Eigenlijk gewoon vrij normaal eten dus,alleen iets gezonder, en veeeeel gezonder dan wat ik zelf gewend ben :p

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Zo dames, ik gaat mijn bedje lekker opzoeken. Dag 2 zit erop! De avonden heb ik wel het gevoel dat ik iets mis... Gewoon wat lekkers te knabbelen ofzo maar goed...

Morgen weegmoment dames!!! Spannend! Succes allemaal!!!

5. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Hoi meiden,

wat wordt er een hoop afgekletst in één keer. Nou, ik ben sinds maandag weer aan het werk na mijn zwangerschapsverlof. Gelijk twee hele lange dagen dus vandaar dat ik niks van me heb laten horen. Gisteren van 8.00 tot 23.00 en vandaag van 8.30 tot 22.30. In beide gevallen dus uit eten geweest maar heb magere gerechten gekozen en geen toetje. De afgelopen dagen gaan naar mijn idee dus goed. eigenlijk had ik vandaag weer willen gaan rennen maar daar ben ik niet meer aan toe gekomen. Ik heb gisteren wel voldoende beweging gehad want we waren naar de efteling met mijn werk en ik durf nergens in dus alleen maar het park op en neer gelopen. Goed bezig geweest dus. Morgen wegen. Ben benieuwd.

naatje gefeliciteerd met jullie voornemen om te trouwen. Spannende tijd ga je dan tegemoet en helemaal een goede reden om af te vallen. Kan je jezelf gewoon voorhouden hoe mooi je eruit gaat zien in je trouwjurk.

agnes, oei dat zijn vervelende dingen. Maar goed je moet het dan idd maar zien als extra motivatie.

melania, gecondoleerd! begrijp dat je hoofd even niet naar afvallen staat nu. Sterkte de komende tijd.

zo te lezen gaat het bij iedereen wel goed. Erg goed om te lezen. Houden zo! Doen jullie naast het letten op eten ook nog iets aan beweging? Ik heb donderdag fit test. Benieuwd wat daaruit gaat komen.

Nou ik spreek jullie morgen. Hopen dat we allemaal al mooi resultaat mogen hebben.

Slaap lekker.

xxx

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou, dochterlief was om 05.30 al wakker dus ik ben er lekker vroeg bij vandaag. En wat werd ik blij toen ik op de weegschaal stond. Het lijkt me bijna niet mogelijk maar de weegschaal zegt toch echt dat ik vanaf 2 januari (68.5) tot nu (67.1) al 1.4 kilo ben afgevallen!!! Terwijl in het boekje van Sonja volgens mij staat dat er 1.0 - 1.5 kilo per week af zal gaan!!! Klopt dit of is mijn weegschaal (zaterdag gekocht) nu al kapot?

7. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    Zo net weer gewogen.
    En toch nog 0,1 kilo afgevallen.
    Weeg nu 78,5.
    Nu de feestdagen voorbij zijn gaat het hopelijk weer ietsjes sneller.
    Maar ben wel blij dat er toch weer iets af is,dacht dat er wel weer wat was bijgekomen haha.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ook ik ben flink afgevallen
    ik vind heterg leuk dat de meeste ook echt serieus meedoen
    het stimuleerd mij wel!

9. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    weeg je op dezelfde plek? want ik weet nog wel uit vroegere ervaring dat je een vaste plek voor je weegschaal moet houden omdat dit dus kan wisselen als je verschillende plekken gebruikt

hier was mijn dochter er ook al om 06.00 omdat ze gisteren haar fles vertikte te drinken :x normaal komt ze pas 1,5 uur later
    van mijn PT moet ik binnen een half uur na opstaan ontbijten
    bah bah bah, dat vind ik echt heel ranzig nu........veels te vroeg om te eten, ik krijg geen hap weg

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha ik vind het wel heel luxe klinken hoor een pt!
    komt hij of zij naar je huis?

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Nou eerlijk gezegd is het ook een luxe hoor, goedkoop is anders :cool:
    ik zie de PT op de sportschool, ik train 2 x per week met PT en 2 x per week alleen
    maar ik ga straks 1 x per week PT trainen en de rest zelf
    want het is een dure aangelegenheid

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen,
    Iedereen al afgevallen dus super zeg!!

Hier erg weinig geslapen ook, een kleine draak die dacht dat hij om 2 uur klaar was met slapen, en hij is dus tot 3.15 wakker geweest!! Ik kon tot 2 uur niet slapen, dus ben nu behoorlijk gebroken!!
    Volgens mij hangt het in dw lucht dat de kindjes vroeg wakker zijn, en/of weinig hebben geslapen :( Succes vandaag meiden.

@2g4e, dit is voornamelijk vocht (meestal), omdat je nu veel meer drinkt dan dat je gewend bent, gaan de afvalstoffen eruit. Iedere kilo is er een minder toch ;)

@Babybergen, ohww brrr, nee moet ik ook niet aan denken hoor, binnen een half eten na opstaan :(

Hier ook positief, ben 1,5 kilo afgevallen!!

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Goedemorgen!

Wat gaan jullie lekker!
    Ik heb me nog niet gewogen, oudste ligt nog te slapen in mijn bed.... (weegschaal staat daar)

Zaterdag uit eten met een vriendin (shabu shabu) wel zin in maar vraag me nu al af wat ik mag eten.

Melani, gecondoleerd.
    Mijn oma is 1e kerstdag overleden...

Babybergen, vaak doe ik dat wel maar begin dan met een beschuitje of cracker oid.

Hier hebben de jongens allebei koorts en hebben heerlijk lang doorgeslapen. Met Jonathan gaat het zo te zien nu wel beter, van Ruben ben ik helemaal niet gewend dat ie nu nog ligt te slapen. Heeft nog wel een hoop slaap in te halen na deze dagen. (is panisch voor vuurwerk en dan is dat nog zacht uitgedrukt)

Wegen doe ik ook elke dag. Vaak s ochtends en s avonds ;)

14. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    #394 Naatje, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    Goedemorgen iedereen!

Hier vanochtend ook afgevallen; -1.2 kilo :D En dat ook voor 2 dagen Sonja Bakker. Zo even een pb naar Willie sturen.

Gisteren hadden we onverwachts visite. Mijn moeder, haar man en mijn broertje besloten om naar ons toe te komen (ze wonen in Friesland). Dus heb voor hen gewoon een Sonja Bakker-maaltijd voorgeschoteld haha! 's Avonds wel chipsjes, nootjes etc. op tafel gezet en mijn ma had zoals gewoonlijk weer lekker hapjes gemaakt (doet ze altijd, is Moluks eigen denk ik :p), maar dat heb ik allemaal kunnen weerstaan. Heb gewoon braaf mijn kiwi opgegeten :).. We hebben het natuurlijk uitgebreid over het huwelijk gehad, het één en ander besproken. Vet leuk!

Vandaag alweer dag 3 van SB dus zit nu lekker aan mijn bakje magere yoghurt. Vind het echt leuk (én motiverend) dat er nog andere dames SB volgen en dan ook hetzelfde boekje :)..

Ik ga nu maar eens beginnen met werken anders komt er weer niets van ;)

Fijne dag en natuurlijk weer veel succes!

Groetjes,
    Naatje

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Ik ga genieten van 3 vrije dagen echt heerlijk!!

Mijn menu voor vandaag

ontbijt
    150gram magere kwark en 10 gram brinta erdoor
    tussendoor
    1 sinaasappel
    lunch
    3 boterhammen
    2xossenworst
    1xkipfilet
    tussendoor
    peer of sinaasappel
    kom kippensoep (cup a soep)
    diner
    400 gram boerenkoolstamppot
    100 gram gekookte kipfilet (in allemaal lekkere kruiden)
    Dan zit ik op een totaal van 1144 calorieën

Ik kom straks weer maar eerst huishouden doen ;)

16. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wow ik ben jaloers, gewoon al 1,1 kg in 2 dagen :$

ik mag blij wezen als ik er na een week een halve kilo afheb

17. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    zo zijn we ook weer, wil jullie niet jaloers maken maar mijn dochter komt 9 van de 10x pas om 8 uur:) en nu zijn we vandaag nog half uurtje blijven liggen, dus haar papfles zit er net pas in en ik zit nu aan mijn optimel met kiwi.
    heb gister niet eens rauwkost gegeten, en mijn kiwi plakje voor plakje opgegeten, stel tussendoortjes eigenlijk best lang uit, en soms vergeet ik ze dan als ik met mijn dochter bezig ben, en dan denk ik opeens: oh ja ik mag nog!!
    mijn menu voor vandaag:

Woensdag
    Ontbijt: 1 glas optimel drink
    1 kiwi
    Tussendoor: 1 plak ontbijkoek
    Lunch: 2 volkoren boterhammen 30+ kaas en kipfilet
    Tussendoor: 1 glas chocomel light(zonder suiker)
    Diner: 125 gr. Aardappel
    2 rolletjes witlof ham kaas
    1 lepel magere jus
    Bakje rauwkost met yoghurtdressing

18. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    heb trouwens optimel drink variatie appel-honing BAH!!

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    He meiden,

Zo te lezen allemaal afgevallen en de meeste erg goede resultaten. Ik heb me vanmorgen gewogen en woog 106,4. Ben dus maar 0.3 gram afgevallen. Daar baal ik toch wel erg van eigenlijk. Had wel een beter resultaat verwacht. Maar goed gewoon doorgaan!

Zal willie even pb'en.

Eet smakelijk allemaal.

20. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    oh bah!! maar de moed niet opgeven hoor, gewoon door blijven gaan!

Deel Deze Pagina